Gisteren heb ik een zeer goede documentaire gezien over de fotograaf Kees Tabak in "No More Heroes" van Het uur van de wolf.
Ik vond het erg leuk om te zien hoe Kees Tabak zo groot is gegroeid en daar doorheen verwikkeld zit de ontwikkeling van de fotografie (analoog en zwart-wit naar digitaal en kleur). Ook qua compositie heb ik veel ideeën opgedaan. Aangezien ik me meer in de portretfotografie wil ontwikkelen, kwam deze documentaire precies op het goede moment.
Wie heeft deze serie ook gezien? Wat vond jij ervan?
Ga naar de website (uitzending ook te bekijken)...Prince, likkend aan zijn gitaar in Paradiso tijdens zijn eerste optreden in Nederland. Madonna als volslagen onbekende zangeres, vlak voordat ze doorbrak. Het zijn legendarische beelden, vastgelegd door popfotograaf Kees Tabak.
Ik vond het erg leuk om te zien hoe Kees Tabak zo groot is gegroeid en daar doorheen verwikkeld zit de ontwikkeling van de fotografie (analoog en zwart-wit naar digitaal en kleur). Ook qua compositie heb ik veel ideeën opgedaan. Aangezien ik me meer in de portretfotografie wil ontwikkelen, kwam deze documentaire precies op het goede moment.
Wie heeft deze serie ook gezien? Wat vond jij ervan?