Ik heb vermoedelijk nu ook zo'n gevalletje.
Gisteren bij pricewatch gezien dat er een 24 inch tft monitor van siemens stond voor maar 225 euro bij kijkshop ict en nog 3 andere webshops voor ongeveer diezelfde prijs.
Ik was al het kijken voor dat formaat monitor en was van plan een acer te kopen voor 330 euro.
Maar deze prijs van 225 was natuurlijk helemaal mooi en stond ook op de pagina bij monitor toppers (kijkshop ict). Ik dacht das een oud model wat ze dumpen.
Gekozen voor de webshop van de kijkshop die iets duurder was dan de rest maar waarvan ik weet dat je het bij een filiaal van de kijkshop kan ophalen (en dat scheelt een hoop verzendkosten).
11,50 euro overgemaakt als aanbetaling en de rest zou ik dan kunnen pinnen.
In de loop van de dag op de status pagina gezien dat de aanbetaling bij hun binnen was en dat ze het product in bestelling hadden. De volgende dag (vandaag dus) kregen ze het binnen waarna ze het naar de kijkshop vestiging zouden sturen.
Nu krijg ik plotseling een mail van dat het product niet meer leverbaar is en ik kan kiezen voor een ander vergelijkbaar product (in prijs dan) of mijn aanbetaling terug.
Nu heb ik heel sterk het vermoeden gekregen dat de prijs dus niet klopte aangezien al die goedkope webshops het plotseling niet meer kunnen leveren voor die prijs (dus dat is allemaal van dezelfde firma, denk ik).
Maar deze monitor is voor een duurdere prijs vanaf 750 euro wel overal te krijgen en staat ook op de product pagina van siemens.
Tja ben dan eerlijk en zeg dat de prijs verkeerd is ipv dat het niet meer leverbaar is.
Dus een mailtje teruggestuurd dat ie via de fabrikant gewoon te bestellen is en dat ik er alsnog graag eentje wil hebben. Tot nu toe nog geen reactie van ze gehad.
Deze monitor was het (de rechter dus).