Ik ben op zoek naar een goeie game laptop mijn budget ligt rond de 2000 euro. Accu verbruik is niet belangrijk aangezien ik altijd met de adapter werk. Ik ben straks 5 maanden van huis voor mijn werk en een desktop computer is ook niet aan te raden.
Na lang zoeken ben ik op de website www.xxodd.nl gezien en heb erg krachtige systemen gezien.
Ik twijfel tussen
De xni 8252D serie
http://www.xxodd.nl/index.php?p=artikel&ID=201&e=2
met de snelst mogelijke configuratie
Intel Core 2 Duo T7700 (2,4GHz, 800MHz, 4Mb)
4GB DDR2 667MHz geheugen
200GB SATA harde schijf 7200RPM
1GB Intel Turbo Memory module
Speciaal ontworpen voor gebruik met Windows Vista is de 1GB Turbo Memory kaart van Intel. Dit NAND-flash geheugen werkt naast het DDR2 geheugen om jouw notebook sneller en energiezuiniger te maken. Windows Vista gebruikt het geheugen van de Turbo Memory kaart waardoor het normale geheugen van het notebook beschikbaar blijft voor andere toepassingen.
nVidia GeForce 8600M GS
Het 15” breedbeeld TFT-scherm wordt aangestuurd door een nVidia GeForce 8600M GS videokaart. Deze videokaart is geschikt voor DirectX 10 waarmee razendsnelle performance en een verbluffende beeldkwaliteit wordt geboden. Deze videomodule bevat standaard 256MB GDDR2 videogeheugen wat uitgebreid kan worden tot 1023MB met behulp van TurboCache.
Aangezien ik 4gb heb zal dit geen probleem zijn.
Dan kom ik uit op Prijs:
(inclusief BTW)
€ 1.927,00
Deze laptop is 15 inch en heeft geen webcam wat voor mij toch wel van belang is voor contact met de mensen thuis. Maar die kan ik natuurlijk ook los kopen.
Op dezelfde site staat een hele mooie 17 inch notebook aangezien ik ook veel photoshop is een wat groter scherm ook wel ideaal.
De zogenaamde XNi570ru serie
http://www.xxodd.nl/index.php?p=artikel&ID=185&e=1
nVidia GeForce 8700M GT videokaart met maar liefst 512MB GDDR3 geheugen. Deze videokaart is geschikt voor DirectX 10 waarmee razendsnelle performance en een verbluffende beeldkwaliteit wordt geboden. Speel spellen op een resolutie van 1920x1200 of 1680x1050 zonder toe te geven aan kwaliteit of prestaties. Niet alleen voor gamers, maar ook voor de grafische industrie is deze videomodule uiterst geschikt.
Deze heeft een snellere videokaart
om rond dezelfde prijs te komen kom ik uit op
Intel Core 2 Duo T7300 (2,0GHz, 800MHz, 4Mb)
2GB DDR2 667MHz geheugen (2x 1GB)
120GB SATA harde schijf 5400RPM
Prijs:
(inclusief BTW)
€ 2.076,00
Dus dan zit ik al over mijn budget eigenlijk.
Mijn vraag is dus welk systeem presteerd beter/sneller kwa gaming/fps verhaal?
Ik denk zelf dat de 15 inch een betere keus is , wegens toch snellere processor en 4gb werkgeheugen , grotere en snellere harde schijf enz..
Ik ben benieuwd naar jullie meningen en alvast bedankt voor de hulp.
Na lang zoeken ben ik op de website www.xxodd.nl gezien en heb erg krachtige systemen gezien.
Ik twijfel tussen
De xni 8252D serie
http://www.xxodd.nl/index.php?p=artikel&ID=201&e=2
met de snelst mogelijke configuratie
Intel Core 2 Duo T7700 (2,4GHz, 800MHz, 4Mb)
4GB DDR2 667MHz geheugen
200GB SATA harde schijf 7200RPM
1GB Intel Turbo Memory module
Speciaal ontworpen voor gebruik met Windows Vista is de 1GB Turbo Memory kaart van Intel. Dit NAND-flash geheugen werkt naast het DDR2 geheugen om jouw notebook sneller en energiezuiniger te maken. Windows Vista gebruikt het geheugen van de Turbo Memory kaart waardoor het normale geheugen van het notebook beschikbaar blijft voor andere toepassingen.
nVidia GeForce 8600M GS
Het 15” breedbeeld TFT-scherm wordt aangestuurd door een nVidia GeForce 8600M GS videokaart. Deze videokaart is geschikt voor DirectX 10 waarmee razendsnelle performance en een verbluffende beeldkwaliteit wordt geboden. Deze videomodule bevat standaard 256MB GDDR2 videogeheugen wat uitgebreid kan worden tot 1023MB met behulp van TurboCache.
Aangezien ik 4gb heb zal dit geen probleem zijn.
Dan kom ik uit op Prijs:
(inclusief BTW)
€ 1.927,00
Deze laptop is 15 inch en heeft geen webcam wat voor mij toch wel van belang is voor contact met de mensen thuis. Maar die kan ik natuurlijk ook los kopen.
Op dezelfde site staat een hele mooie 17 inch notebook aangezien ik ook veel photoshop is een wat groter scherm ook wel ideaal.
De zogenaamde XNi570ru serie
http://www.xxodd.nl/index.php?p=artikel&ID=185&e=1
nVidia GeForce 8700M GT videokaart met maar liefst 512MB GDDR3 geheugen. Deze videokaart is geschikt voor DirectX 10 waarmee razendsnelle performance en een verbluffende beeldkwaliteit wordt geboden. Speel spellen op een resolutie van 1920x1200 of 1680x1050 zonder toe te geven aan kwaliteit of prestaties. Niet alleen voor gamers, maar ook voor de grafische industrie is deze videomodule uiterst geschikt.
Deze heeft een snellere videokaart
om rond dezelfde prijs te komen kom ik uit op
Intel Core 2 Duo T7300 (2,0GHz, 800MHz, 4Mb)
2GB DDR2 667MHz geheugen (2x 1GB)
120GB SATA harde schijf 5400RPM
Prijs:
(inclusief BTW)
€ 2.076,00
Dus dan zit ik al over mijn budget eigenlijk.
Mijn vraag is dus welk systeem presteerd beter/sneller kwa gaming/fps verhaal?
Ik denk zelf dat de 15 inch een betere keus is , wegens toch snellere processor en 4gb werkgeheugen , grotere en snellere harde schijf enz..
Ik ben benieuwd naar jullie meningen en alvast bedankt voor de hulp.