Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Edit: Fake als in geen sony of geen 4 GB?
[ Voor 30% gewijzigd door asfaloth_arwen op 15-09-2007 20:37 ]
[ Voor 48% gewijzigd door Dukey op 15-09-2007 20:37 ]
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
ik ha zelf ook een fake kaart die het normaal deed, tot op een dag een deel het niet meer deed
39
Nee heb e rniet het werkelijke bedrag voor betaald maja wil hem gaan gebruiken voor mijn PSP en als hij er dan ineens mee ophoud ben ik al mijn save games kwijt, daarom wil ik zegmaar weten of hij echt of fake is, dan kan ik bepalen of ik ehm alleen voor multimedia kan gebruiken of ook voor serieuze documenten en save gamesDukey schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 20:36:
Boeit het dat het niet een "echte" is? neeNeem aan dat je er ook geen "echt" geld voor betaald hebt, als je snapt wat ik bedoel.
Verwijder.
En probeer opnieuw
- Genuine 4GB displays default capacity as 3839MB and genuine 2GB displays default capacity as 1909MB while some devices will read them at 1910MB. Some older fake 2GB shows 1948MB and 1959MB of memory space when being tested. Newer fake 2GB may now show any of these figures including the 1910MB of a genuine. However some 2GB fakes only have a true capacity of only 512MB/1GB. Try transferring as much data as possible to your card and also READ BACK from the card to see if it will actually hold close to the stated capacity with no sign of data corruption.
- Genuine hi-speed card (with red-stripe) has a transfer speed at about 80Mbps. Fake has a slower transfer speed with 1948MB fake actually can do about 65Mbps to 70Mbps and 1959MB fake at most 60Mbps.
[4]. For PSP owner:- In your PSP Menu screen, go to Memory Stick, press the Triangle button, then select Information. Genuine SONY will display as MagicGate Supported. If you see Unknown or Unsupported then you know you have a FAKE Sony!
[ Voor 99% gewijzigd door Snake op 15-09-2007 21:04 ]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
PS. Fake as in wel een Sony Sticker maar niet zoals Sony het normaal doet met tekst ingebrand op de standaard behuizing. A.K.A. Fake as in geen Sony
alleen een probleem , het plastic op de kant met de koperen dingetjes, die kan je er heel makkelijk afhalen. maar dat is geen probleem als je je psp alleen aansluit via usb en niet het kaartje eruit haalt
Verwijderd
Ik had vier kaartjes gekocht van 4 GB. Ik gebruikte ze in een camcorder en kreeg al foutmeldingen bij het opstarten. Bufferfout e.d. Ik heb mijn probleem op een forum gezet en ik kreeg als reactie dat het waarschijnlijk fakes waren omdat ze een bufferfout gaven. Ze waren dus niet snel genoeg om de gegevens op te slaan.
Bij nadere bestudering met de echte waren er toch echt verschillen. De echte 4 GB, die dus bij de camera bijgeleverd was had gouden letters achterop die duidelijk te lezen waren. Er stond ook bij made in Japan. Op de andere 4 stonden ook gouden letters, maar die moest je met een loep zowat lezen. Daar stond ook bij dat ze in Canada gemaakt waren en ook stond er made in japan op. De inkeping achterop was iets anders. De sticker bij Sony loopt niet door, bij de fakes wel. De letters Sony waren wat dunner dan van de fakes.
De blisterverpakking leek echt, ook met gouden stickertje erop. Blijkt allemaal vals te zijn.
In de echte moet een Samsungschijf zitten. Ik ga toch voor de echte en durf ze eigenlijk niet meer via internet te kopen. Ik heb nog een foto gemaakt van alle 5 op een rij. je ziet dan het verschil toch wel.
Ik kreeg van iemand deze link:
http://reviews.ebay.co.uk...0QQugidZ10000000001535763
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew