Toon posts:

Losse laptop scherm aansluiten op een PC

Pagina: 1
Acties:
  • 364 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogenlijk om op een of andere manier een losse laptopscherm aan te sluiten op een PC (dus zonder de laptop zelf)?

Ik wil een beamer maken met een overhead projector, maar dan wel breedbeeld, aangezien kleine breedbeeldjes vrijwel alleen op laptops voorkomen moet ik wel zo een scherm gebruiken. nu heb ik misschien een leuk los laptop scherm gevonden 11.1 inch breed WXGA.

Ik wil alleen ook spelletjes er op gaan spelen dus wil ik het liefste de videokaart uit mijn pc hier voor gebruiken.

weet iemand mogenlijkheden?

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-07 14:59

Sebazzz

3dp

Wat heb je zelf al geprobeerd en opgezocht?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Verwijderd

Topicstarter
The Triad schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 14:36:
Wat heb je zelf al geprobeerd en opgezocht?
Progammatje gevonden wara het mischien mee kan zodat je je hele laptop als 2de beeldscherm gebruikt (MaxiVista) maar daar weet ik nog niet van of het deVGA kaart van de host of de client gebruikt, gekeken naar andere manier van beamer bouwen.

Maar over deze bepaalde vraag nog niet veel omdat er weinig over te vinden lijkt...
Thanks, zal even lezen.

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-07 20:46

Mojo

The Power Within

Probeer een pinout te zoeken van het laptopscherm op het internet. Misschien kan je daarmee iets aansturen. Kans is vrij klein. Het is wel eens gedaan via de VESA connector van een grafische kaart, maar meer is nog veel complexer.

Het is veel gemakkelijker een normaal scherm te pakken. (17" kan makkelijk 720p)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Verwijderd

Topicstarter
Mojo schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 15:22:
Probeer een pinout te zoeken van het laptopscherm op het internet. Misschien kan je daarmee iets aansturen. Kans is vrij klein. Het is wel eens gedaan via de VESA connector van een grafische kaart, maar meer is nog veel complexer.

Het is veel gemakkelijker een normaal scherm te pakken. (17" kan makkelijk 720p)
Ja, na even gelezen te hebben denk ik dat ik maar een gewoon scherm gebruik.

toch bedankt voor alle reacties.
Pagina: 1