Mijn Acer Expire Aspire3002LMi is op een ongelukkige manier op de grond gevallen met de voeding erin en dat 'voeding-input' ding is nu dus een beetje aan gort, en na gebruik van de schroevendraaier is te zien dat deze laptop geen vervangbaar 'voeding-input-blokje' heeft maar gewoon een 'male' pinnetje en een losse 'ground-sleeve' (ofzo), recht op de printplaat gesoldeerd. Mijn laatste 'voeding-input-blokje' vervang experience was nog in het Atari-Lynx tijdperk en dat was tenminste degelijke kwaliteit (lees: ik kon gewoon het 'voeding-input-blokje' vervangen.)
Nu is in ieder geval het (plus-pool denk ik) pinnetje afgebroken en ook wat plastic en nu is mijn vraag:
Tips?
Het enige wat ik hoor tijdens een vragenrondje leveranciers is een 'opsturen naar Acer' achtig antwoord en daar heb ik geen zin in. Geen garantie meer bovendien.
Excuses voor de woorden, maar ik weet van alles niet hoe het heet.
Nu is in ieder geval het (plus-pool denk ik) pinnetje afgebroken en ook wat plastic en nu is mijn vraag:
Tips?
Het enige wat ik hoor tijdens een vragenrondje leveranciers is een 'opsturen naar Acer' achtig antwoord en daar heb ik geen zin in. Geen garantie meer bovendien.
Excuses voor de woorden, maar ik weet van alles niet hoe het heet.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)