Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
je ziet door de bomen het bos niet meer. vandaar dit topic. ik vind de iPod erg mooi qua design en besturing, echter vind ik de prijs wat minder mooi :'( wat ik zoek is een goeie en betaalbare MP3 speler.

belangrijke punten:
• display voor track info en playlists (hoeft geen groot display te zijn fotos en video hoeft voor mij niet zo)
• geheugen moet minimaal 4 Gb zijn HDD of flash ben ik nog niet uit (beiden voor en nadelen)
• bij voorkeur op batterijen dat is goedkoper en makkelijker :Y
• batterij duur is niet zo heel belangrijk als het op penlites werkt (heb genoeg oplaadbare) met een ingebouwde accu is de batterijduur van groter belang.
• geluidskwaliteit schijnt nogal te verschillen van model tot model. oordopjes verwacht ik meteen of op korte termijn te vervangen

iemand advies mijn maximum budget is +/- 100 euro voor de speler indien het een erg mooie is (of heel veel ruimte) zou ik er mogelijk meer voor willen betalen.

bij het aantal songs gaan ze altijd uit van 128 bitrate ? zo ja dan moet ik daar rekening mee houden aangezien ik 192 zal gaan gebruiken...

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:15
Kijk eens naar de creative zen reeks. ook komen vaker uitloopmodellen van apple via ibood of ioffer voorbij (gewoon goed in de gaten houden)

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Heb je geen spelers gezien, waarvan je dacht: whoow die zijn mooi!?
Neem eens 'n kijkje op www.mp3shop.nl ofzo, en pik er dan 'n paar modellen uit

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je zou op de DAP.db van Dapreview kunnen kijken, maar helaas is deze down.
• Heeft bijna elke speler.
• Ook zat keuze.
• Daar zijn bijzonder weinig spelers van te vinden, ik zou deze optie laten vallen.
• Zie hierboven
• Ok...

Met dit lijstje is het te vaag om je van goed advies te kunnen voorzien. Als ik jou was zou ik eens gaan rondkijken wat er te krijgen is (bij [url=www.mp3shop.nl[/] verkopen ze vele spelers, en je kunt in dit sub-forum eens rondkijken welke spelers populair zijn. Verder is er nog de Pricewatch om de goedkoopste uit te zoeken.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Er zijn vele mp3-spelers, maar welke heb je zelf gevonden? Welke vind je goed, of niet, en waarom niet? Mocht je bepaalde eisen hebben, dan kun je die invoeren op sites als kieskeurig.nl of tweakers.net/pricewatch. Dan hou je vanzelf de goede over.

PSN: djmurcielago

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:20
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:08:
je ziet door de bomen het bos niet meer. vandaar dit topic. ik vind de iPod erg mooi qua design en besturing, echter vind ik de prijs wat minder mooi :'( wat ik zoek is een goeie en betaalbare MP3 speler.

belangrijke punten:
• display voor track info en playlists (hoeft geen groot display te zijn fotos en video hoeft voor mij niet zo)
• geheugen moet minimaal 4 Gb zijn HDD of flash ben ik nog niet uit (beiden voor en nadelen)
• bij voorkeur op batterijen dat is goedkoper en makkelijker :Y
• batterij duur is niet zo heel belangrijk als het op penlites werkt (heb genoeg oplaadbare) met een ingebouwde accu is de batterijduur van groter belang.
• geluidskwaliteit schijnt nogal te verschillen van model tot model. oordopjes verwacht ik meteen of op korte termijn te vervangen

iemand advies mijn maximum budget is +/- 100 euro voor de speler indien het een erg mooie is (of heel veel ruimte) zou ik er mogelijk meer voor willen betalen.

bij het aantal songs gaan ze altijd uit van 128 bitrate ? zo ja dan moet ik daar rekening mee houden aangezien ik 192 zal gaan gebruiken...
Voor 96 euro (incl. verzendkosten) heb je bij www.chear.nl een Creative Zen V met 4 GB geheugen. Ik heb deze ook gehaald en zéér tevreden erover. 15 uur speeltijd (accu), goed leesbaar scherm, goede kwaliteit doppies erbij. Echt een aanrader!

Verwijderd

Topicstarter
Jeroenz18 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 15:06:
[...]

Voor 96 euro (incl. verzendkosten) heb je bij www.chear.nl een Creative Zen V met 4 GB geheugen. Ik heb deze ook gehaald en zéér tevreden erover. 15 uur speeltijd (accu), goed leesbaar scherm, goede kwaliteit doppies erbij. Echt een aanrader!
ok bedankt! ga ff zoeken naar plaatjes, specs en reviews

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Daarvoor kun je hier terecht: [Flash] Creative Zen V (Plus)

Verwijderd

Kijk ook eens bij mp3spelers.nl...echte top apparaten

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-11 14:27
Ik zit met het zelfde probleem, ik twijvel tussen die zelfde zen en de nieuwe ipod nano, ik neig echter naar de ipod nano omdat de 8 gieg varrianten ongeveer even duur zijn, maar de nano ziet er beter uit en bedient wat makkelijker van wat ik er van gezien heb...

Verwijderd

Ik heb een Zen V 1gb normal one dus, GB was genoeg voor mij maar ik ben er tevreden mee. Besturing werkt prima, in tegenstelling wat mensen zeggen plus je kan er fotos op kijken en goeie geluidskwaliteit voor een goede prijs. Iedereen heeft maar een iPod, ze zijn duurder maar lang niet zo mooi en geluidskwaliteit kan ook wel eens minder zijn

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:59

FeaR

In GoT we trust

Ikzelf heb een Sansa E250 van Sandisk met 2 gig geheugen. Deze staat te koop bij Alternate vanaf €99,- en het 4 gig model (E260) staat daar voor €129,-. Dus rond je budget en wellicht dus ook ergens anders goedkoper te krijgen en dus binnen je budget.

Persoonlijk ben ik er erg blij mee, omdat:
  • Accu gaat 20 uur mee en opladen duurt een uur of 4
  • Accu's zijn los te koop en dus te vervangen, maar de prijs weet ik niet en is wellicht niet rendabel
  • Foto en video weergave op een 1.8" tft scherm
  • Mogelijkheid tot plug and play, dus geen gedoe met programma's.
  • Micro XD memorycard-slot dus het geheugen is uitbreidbaar

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1