Toon posts:

OFF [Outlook 2003] mail kwijt na crash

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Gisteravond is mijn laptop gecrashed waarbij ik erg belangrijke mail kwijt
ben geraakt. Ik heb mijn recovery cd welke bij mijn Toshiba laptop
meegeleverd is gebruikt en opnieuw Windows XP geïnstalleerd.Nu weet ik niet of dit ook onder een format valt? Ik maak elke week (vrijdags) backups van Outlook naar een .pst file echter de mail van afgelopen 3 dagen is nog niet gebackupped en dus kwijt. Daarna heb ik Office 2003 opnieuw
geïnstalleerd en mijn laatste .pst file van vrijdag 7-9-2007 geimporteerd. Dit ging goed. Is er nu nog een mogelijkheid om ondanks de herinstallatie/recovery van XP en na de installatie van Office 2003 en
importeerslag van de .pst file de laatste mail nog boven te krijgen? Ik hoop
het toch zo!!! Ik heb van allerlei aanmeldingen gekregen voor een multicultureel feest en deze nog niet kunnen behandelen. Erg zuur! |:( Ik ben mijn inziens die mail dan echt kwijt. Wie kan me helpen en zeggen of/ en hoe ik dit kan oplossen? Enorm bedankt!!! :)

• nhanssen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-07 18:15

nhanssen

QVL is non-tweakers

Is meestal zo dat als je een recovery CD gebruikt dat je data weg is. Bij HP recovery cd's is dat ook zo.

Waarom geen dagelijkse backup eigenlijk? Je data is dus nu (waarschijnlijk) tot vrijdag vorige week weg.

[ Voor 43% gewijzigd door nhanssen op 14-09-2007 10:33 ]

Spec's PC

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-06 16:18
Je kan bijvoorbeeld GetDataBackNTFS proberen, lof download Hirens' Boot CD (van bijvoorbeeld usenet) en gebruik de recovery tools die daar op staan

Verwijderd

Topicstarter
Het moet dus wel mogelijk zijn om ondanks een recovery, installatie van Office 2003 EN het terugplaatsen van een .pst bestand ergens op de HDD de laatste mail naar ik vermoed ook een .pst bestand terug te halen en in te kunnen lezen?? Moet ik dan ook weer importeren als deze mail terug te halen valt? En hoe zit het dan met de mail die nu weer binnenkomt? :?

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Hoe krijg ik verloren gegane data terug?

Daar ff kijken.

Als je je PST bestand terughebt inderdaad via bestand, en dan gegevensbeheer je PST erbij zetten. Zo kan je ook je nieuwe mail weer in je oude pst file terugzetten. Maar wel eerst die originele terug zien te krijgen.
Ik ben alleen bang dat die moeilijk terug te krijgen is omdat er weer een schone installatie overheen is gegaan.

[ Voor 55% gewijzigd door Marlibica op 14-09-2007 11:17 ]

Sign here against sigs