Normaal download ik men spul altijd met torrents maar ik wilde nieuwsgroepen eens proberen. Op de tue werkt het goed met surfnet, maar thuis voor geen meter met @home.
ff wat specitieker:
newsserver: news.tilbu1.nb.home.nl
newsreader: grabit
om te zoeken: www.binsearch.info / ftd3.8
router: smc ding(nummer weet ik zo ff nie uit men hoofd), 119 geforward
wat er fout gaat:
article not found, dit krijg ik heel vaak, het lukt gewoon niet om een hele "collection" zoals het bij binsearch heet te downloaden, soms is zelfs heel dat ding "article not found". Er staan ook superveel rode dingen (contain multiple articles which are not all present on the news server) in als ik een groep (alt.binaries.boneless bv) update met grabit.
is die @home server nou gewoon superslecht, of heb ik een probleem ergens zitten?
alvast bedankt
ff wat specitieker:
newsserver: news.tilbu1.nb.home.nl
newsreader: grabit
om te zoeken: www.binsearch.info / ftd3.8
router: smc ding(nummer weet ik zo ff nie uit men hoofd), 119 geforward
wat er fout gaat:
article not found, dit krijg ik heel vaak, het lukt gewoon niet om een hele "collection" zoals het bij binsearch heet te downloaden, soms is zelfs heel dat ding "article not found". Er staan ook superveel rode dingen (contain multiple articles which are not all present on the news server) in als ik een groep (alt.binaries.boneless bv) update met grabit.
is die @home server nou gewoon superslecht, of heb ik een probleem ergens zitten?
alvast bedankt