Toon posts:

EXT Dos Partitie is kapot??????

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ja ik weer en ik had deze keer wel zelf proberen uit te zoeken wat er fout was. En ik kwam er achter.

In FDISK. Als ik kijk zie ik:
Partitie: 1
type: EXTDOS
system: (leeg)
gebruikt: 50%

Deze partitie kan ik niet aankomen :S Ik kan hem niet verwijderen met behulp van de FAQ hier. En als ik een logische partitie erin wil maken dan kan hij niet groter worden dan 8mb.

Ik kan mij nog herinneren dan ik gewoon EXTDOS kon verwijderen na dat alle logische partities zijn verwijdert. En dan stond er onder SYSTEM gewoon "Unknown" en nu is dat leeg :S

Is het mogelijk om dit te maken? Ik heb al geprobeerd met Opstart diskette 95 schijf C te formateeren maar dat heeft geen effect.

oja, Primaire kan ik gewoon aanmaken maar dan krijg ik als ik Windows XP installeer deze error:

Page_fault_in_non_paged_area

Die BSOD betekend foute geheugen of HDD. Nou geheugen is het niet want die heb ik al getest. En als ik nu in HDD die rare EXTDOS zie dan weet ik wel zeker dat het mijn HDD is :S

Hoe dit kan gebeuren weet ik niet want die HDD is splinter nieuw, het is een Samsung Spinpoint 320GB SATA300

Kan iemand mij helpen?
Bedankt,
A.Sadikrama

PS. Sorry moderator voor mijn vorige Topics

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

HDD kan kapot zijn, ook als ie nieuw is.

En geheugen kan ook kapot gaan, test, minimaal 8 uren.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Ja geheugen had ik al getest. Dus ik denk toch dat mijn HDD kapot is.

WAAA! Is dit echt niet te maken? ;(

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2007 17:30 ]

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:27:
Ja geheugen had ik al getest. Dus ik denk toch dat mijn HDD kapot is
Vermoedens koop je vrij weinig voor. :)
Probeer een diagnostics-programma van de fabrikant. Zie hier een lijstje van fabrikanten.

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
_the_crow_ schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:31:
[...]
Vermoedens koop je vrij weinig voor. :)
Probeer een diagnostics-programma van de fabrikant. Zie hier een lijstje van fabrikanten.
Bedankt maar ik kan mijn Samsung Spinpoint 320GB SATA300 net niet kiezen want als ik op "volgende" druk komt een pagina error...

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:36:
Bedankt maar ik kan mijn Samsung Spinpoint 320GB SATA300 net niet kiezen want als ik op "volgende" druk komt een pagina error...
Hier even kijken op het utilities-gedeelte van de Samsung website. :?
En dan de juiste utility downloaden. Ik dacht dat het Hutil was die je nodig had. Maar check voor de zekerheid of het niet Shdiag of Sutil moet zijn.

Wel iets verder kijken dan je neus lang is. :P

[ Voor 4% gewijzigd door _the_crow_ op 13-09-2007 17:42 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Je kan wel een beetje meer inzet tonen dan je nu doet hoor ;)

Lees verder eens door hoe je een topic moet starten De werking van de forumsoftware in het kort dit is niet de manier namelijk.
Verder verwachten we dat je ook wat meer doet met de aanwijzingen van je medegotters dan je nu ten toon spreidt.

Dit topic gaat dus ook op slot

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.