page_fault_in_non_paged_area

Pagina: 1
Acties:
  • 786 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb eindelijk mijn nieuwe mobo binnen met een nieuwe cpu en een nieuwe Voeding...

Maar nu als ik windows XP wil gaan installeeren krijg ik deze BSOD:

page_fault_in_non_paged_area

Ik heb al rond gezocht op Internet maar iedereen heeft vage topics :S Kunnen jullie mij mischien helpen?

Alvast bedankt,
A.Sadikrama

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Geheugen al getest?

Werkt een linux distro die je dierct vanaf een media kan opstarten wel?

Wanneer komt die melding precies?

Hoe warm word je processor als je in de bios gaat kijken?

Hoe zijn je volt lijnen in de bios?

Is je pc overgekloked?

Heb je al opgezocht wat de melding precies inhoud?

[ Voor 14% gewijzigd door William/Ax3 op 13-09-2007 15:56 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Verwijderd

Topicstarter
Die BSOD komt na dat zeg maar de Boot cd is geladen en dan even herstart. om de scherm te laten zien waar ik ENTER moet drukken om XP te installeeren.

De geheugen in vers van de pers.

Ik las ergens dat het met mijn HDD te maken heeft. Iets met dat hij niet geformateerd is of iets dergelijks?

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Als je de Windows XP en 2000 BSOD guide bekijkt en dan vooral dit stukje over die speciale foutmelding.

Daarnaast sowieso even je geheugen testen met Memtest. Een beetje eigen inzet. ;)

edit:
Het feit dat de hd niet geformateerd is maakt niks uit. De Windows-installatie formateert de partitie sowieso als dat nodig is.

[ Voor 24% gewijzigd door _the_crow_ op 13-09-2007 16:04 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt ik heb memtest al gedaan en niks mis me geheugen.
Dus er is iets mis met mijn Hardeschijf.

Ik heb nu OpstartDiskette 95 geboot om Fdisk te starten. En tot mijn grote verbazing zie ik:
Station: Type: Ruimte:
--- EXT DOS 50%

Er staat geen C: D: ervoor :S En ik kan het niet verwijderen of formateren of iets erin maken :S
Hoe kan dit :S

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:19

Thandor

SilverStreak

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 15:49:
Ik heb al rond gezocht op Internet maar iedereen heeft vage topics :S Kunnen jullie mij mischien helpen?
Zorg er dan op z'n minst voor dat jouw topic niet vaag is :o.

Zie Windows XP en 2000 BSOD guide voor de BSOD, zie Hangen en Opstartproblemen troubleshooter voor het troubleshooten in het algemeen. Je bent in het verleden overigens al vaker gewezen op deze troubleshooter. Deze moet je écht van top tot teen doornemen, de tekst daar is niet voor niets geschreven :).

Mocht je de hardeschijf verdenken dan kun je in de OM FAQ / Beleid prima terecht, daar staat genoeg over het testen van een hardeschijf. :).

Dit topic gaat in ieder geval op slot. Wij zien op GoT toch graag enige eigen inzet :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.