Toon posts:

[Outlook 2003] Submit button in html e-mail*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een html e-mail gegenereerd met daarin een formulier.

Er hoeft niks ingevuld te worden. De formulier wordt gebruik om hidden values te versturen naar een php bestand die daarmee registreerd wie op de submit button heeft geklikt. Echter wanneer ik op de submit button klik wordt firefox wel geopend maar wordt de link niet gevolgd. Hij gaat naar een temporarly internet files bestand ipv een website waar mijn php script staat. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

edit: wil een mod even de topictitel aanpassen naar [outlook 2003] submit button in html e-mail

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2007 10:48 . Reden: te snel op verstuur gedrukt :$ ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je al geprobeerd?
Titel aangepast :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik al heb geprobeerd. euhh ik ken het probleem verder niet en ben er niet erg mee bezig.

De webversie die automatisch wordt gebruikt opend wel de juiste link dus het is een probleem binnen outlook zelf.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 13:27:
Wat ik al heb geprobeerd. euhh ik ken het probleem verder niet en ben er niet erg mee bezig.

De webversie die automatisch wordt gebruikt opend wel de juiste link dus het is een probleem binnen outlook zelf.
We verwachten hier wel actief input van jouw kant, dus als je er niet echt mee bezig bent en hier een oplossing verwacht heb je waarschijnlijk Het algemeen beleid niet helemaal goed begrepen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb niet al te veel verstand van HTML-forms maar gebruik je wel volledige verwijzingen naar het phpscript in plaats van relatieve verwijzingen?

Misschien nog belangrijker om te weten; ben je op basis van de code niet verplicht geworden om te werken met een tijdelijk bestand zoals een cookie of een temp-file op de client alvorens iets te kunnen submitten?

No offence, maar ik vind de vraagstelling nogal suggestief afhankelijk van wat je aan hidden values wil wegsturen...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
De form is wel volledig opgebouwd. Wanneer ik de code in een html bestand plaats en open in firefox werkt deze code wel. Hoe het verder zit met cookies oid weet ik niet. Het punt momenteel is dat de link intern binnen windows wordt geladen en niet via het internet.
Pagina: 1