Toon posts:

Een Apple kopen in Engeland

Pagina: 1
Acties:
  • 506 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit vanaf vorige week in Engeland, waar ik een jaar zal verblijven. Eenmaal hier kwam ik erachter dat het toch erg handig is om een laptop aan te schaffen, zodat ik die hier kan gebruiken en daarna voor mijn studie. Voorheen heb ik altijd met Windowscomputers gewerkt, maar ik wil nu graag overstappen op Apple, en wel een MacBook, omdat ik er nogal goede berichten over hoor en het tegenwoordig ook mogelijk is om Windows te draaien binnen Mac OS (volgens mij zeg ik het nu goed), dus ik kan altijd nog met Windows werken als het me niet bevalt.

Er zijn alleen een paar probleempjes.
1) De stekker. Er is uiteraard een andere plug, maar dat is redelijk eenvoudig te verhelpen met een converter. Het is alleen een beetje irritant.
2) Het toetsenbord. Een Engels toetsenbord is een beetje anders, bemerk ik hier (op een Dell). Dat zou natuurlijk vervelend zijn bij het gebruik in latere jaren in Nederland. Overigens zie ik op deze site (zie beneden) dat er geen verschil is. Tenminste, ik kan niks vinden. Kan misschien iemand met een Apple laptop dit controleren?
Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/51/3049331182291562/www.info.apple.com/images/kbase/304933/304933_02b.gif

Dat waren eigenlijk de twee grootste problemen die ik kon ontdekken. Je krijgt hier uiteraard ook Mac OS in het Engels, maar ik weet niet of dat een probleem is. Kan ik dat simpelweg overzetten naar de Nederlandse taal?

Weet iemand van jullie misschien een ander probleem dat er ook nog is, maar waar ik niet van op de hoogte ben? Ik zou het zeer waarderen als iemand dat dan aan het licht kan brengen, want het is natuurlijk heel zuur als ik daar achteraf achter kom.

Nugoed, dan komen we bij het volgende. Ik zit dichtbij Londen en daar is hoogstwaarschijnlijk wel een Apple store te vinden, maar is het niet verstandiger als mijn ouders er een in Nederland kopen en hem opsturen? Dan zou je per definitie al deze problemen niet hebben. Je krijgt dan alleen wel problemen met de mogelijke kosten, de onveiligheid (diefstal) en de breekbaarheid van de laptop. Ik ben bezig om deze dingen uit te vinden, alleen ik heb op het moment geen internet in m'n gastgezin en kan alleen op school even op een computer, dus dat vertraagt de dingen wat.

Nugoed, ik hoop in ieder geval dat jullie me kunnen helpen met een aantal van deze zaken of zelfs allemaal. Misschien heb jij of een vriend van je ooit iets dergelijks meegemaakt. Bij voorbaat dank! :)

Jan Overwijk (from the UK)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
1) De adapter lijkt me geen probleem, want volgens mij kan deze zowel 110v als 220v aan. Het is dus alleen maar een kwestie van een nieuwe stekker. Aangezien die los op de adapter zitten lijkt me dat geen enkel probleem.

2) Volgens mij kan je in de uk ook wel een int english type keybord erbij krijgen. Het lijkt me toch dat je die wil inplaats van een echt NL keybord. Moet je maar even zoeken wat de verschillen zijn, maar int english is gewoon een goed keybord.

Taal is geen probleem, OS X schakel je live over. In Londen zit de enige eigen Apple store van europa, dus het lijkt me dat je daar wel aan je trekken komt. ;)

• Jiriki
  • Laatst online: 02-02 09:18
UK Keyboard is iets anders, bijvoorbeeld boven de 3 zit "normaal" de #, en linksboven zit de ` en met shift de ~.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb een UK laptop (dell). De toetsenbord indeling is anders dan welke je hebt gepost. Apestaart zit bijvoorbeeld bij de enter in de buurt en de slashes en aanhalingstekens zitten ook op andere plekken. Nu wat er toe doet: het wisselen tussen UK en US keyboard geeft mij geen problemen in de praktijk. Je schakelt snel over.

Verder heb ik dus ook een adaptertje voor Nederlandse stopcontacten, ook geen probleem.

Maargoed, mijn laptop is een Dell. (mijn volgende wel een Macbook overigens)

Verwijderd

Jan overwijk uit lemmr ?

Edit ja dus dit is te grappig. wtf doe je in de uk ?

iig volgens mij zal het niet veel problemen opleveren..

Nog een edit:

Als je de macbook gewoon bij de apple store in london haalt, kan je gewoon aangeven dat je een ander toetsenbord wilt en dan zetten ze dat er voor jou in.(kost niks extra)

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 16:20 ]

• AntiChris
  • Laatst online: 10-12-2025

AntiChris

Fulltime IJsland-fan

Airwolf schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:51:
In Londen zit de enige eigen Apple store van europa, dus het lijkt me dat je daar wel aan je trekken komt. ;)
Nee hoor, check http://www.apple.com/retail/storelist/ maar eens! Er zijn er inmiddels al veel meer dan je denkt!

En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Regent Street in london zit een grote mooie apple store, ik heb zelf mijn laptop ook uit engeland en totaal geen problemen, mijn oude macbook (niet pro) komt ook uit engeland en heb gewoon support gekregen bij apple nederland zonder extra kosten.

En wat betreft het toetsenbord is er bij mijn weten niks anders, misschien het £ teken boven de 3, als je wil kan ik wel een foto maken van mijn toetsenbord.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
AntiChris schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:32:
[...]

Nee hoor, check http://www.apple.com/retail/storelist/ maar eens! Er zijn er inmiddels al veel meer dan je denkt!
Ik dacht dat die op Regentstreet de enige was. Duidelijk dus. :)

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:03
min ` zijn onderaan en de § op de plek waar normaal de ` zat maar ja dat went :)

• Maeslant
  • Laatst online: 07:39
Als het toetsenbord je niet uitmaakt, dan kan je hem net zo goed in Engeland kopen. Ik heb mijn MacBook in Nederland gekocht en zit inmiddels in Australië. Hier even de lokale Apple shop ingelopen en een normale stekker gekocht. (Bij je adapter kan je dus het 'voetje' vervangen)

Verder merk ik er weinig van. Het toetsenbord schijnt iets verschillende te zijn, een liggende enter-toets. Maar ik zou mijzelf er niet zo druk om maken. Gewoon kopen waar jij denk dat je het beste aan doet (of waar hij financieel het voordeligst is.)

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:26

alienfruit

the alien you never expected

In Engeland zijn de Apples natuurlijk wel duurder.

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-02 16:00

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

alienfruit schreef op donderdag 13 september 2007 @ 10:21:
In Engeland zijn de Apples natuurlijk wel duurder.
Oh?. De pond is grofweg 1.5 keer een euro (1.47 to be exact). De goedkoopste MB is 699 pond (incl btw) -> 1050 euro (incl. btw).

Als je nog een 'ritje' richting de US gepland heb staan, dan is dat lucratiever (wel vergeten de hardware terug in te voeren ;) )

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-02 15:52
Jup, had ik even mazzel dat een collega van mijn vriendin eind deze maand terug komt uit de states. Die neemt nu mooi mijn Mac Mini mee :D

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor al jullie reacties! Het is heel behulpzaam.

Een paar dingen dus. Te beginnen met Yash: Ja, zoals je in mijn profiel kunt zien kom ik uit Lemmer. Ik ben hier gewoon om ervaringen op te doen, perfect Engels te leren spreken en bier te drinken. Kennen wij elkaar of zo?

Dan:
2) Het Engelse toetsenbord op een PC is anders dan het Engelse toetsenbord op een Apple. Zoals idd het apestaartje dat op een volledig andere plek zit. Op een Apple zit deze echter gewoon op de normale plek. En volgens Jiriki zijn er slechts een paar minimale verschillen. Dat is op zich wel overbrugbaar denk ik. Maar hoor ik nu goed dat het Nederlandse toetsenbord eigenlijk een International English toetsenbord is?
3) Dat stekkerprobleem is dus opgelost. Je kunt de adapters gewoon verwisselen. De perfecte oplossing. Bedankt :)
4) Regent Street dus. Bedankt! Dan neem ik daar een kijkje en als het echt gratis is om er een ander toetsenbord in te laten zettten, zoals Yash zegt, dan is dat natuurlijk ook de perfecte oplossing.
5) Volgens mij is er geen echt prijsverschil. De MacBook is hier 700 pond en dat is omgerekend 1020 euro (anders dan dat BlaTieBla zegt), terwijl hij in Nederland 1050 is. Dus ik ben nog 30 euro goedkoper uit ook!

Hmm, volgens mij is dat het. Dus zo'n beetje alle problemen zijn verholpen, als alles klopt wat jullie zeggen. Dan moet ik binnenkort maar even naar Regent Street.

Alleen, ik heb gister met iemand gepraat die verstand had van computers, Macs en PC's. Hij zei dat je voor een groot deel betaalt voor het imago. Je kunt waarschijnlijk een computer met dezelfde specs als een MacBook krijgen voor 300-400 pond, terwijl de MacBook 700 pond is. Voor 700 pond (prijs van een MacBook) kun je dus een veel krachtigere PC krijgen dan de MacBook. Een programma als PhotoShop zou op die PC veel sneller lopen dan op een MB. Hij raadde me aan om ook gewone PC's te bekijken, omdat ik daar misschien meer waar voor m'n geld kreeg.
Dus waarom zou ik eigenlijk voor een Apple moeten gaan als ik een veel betere, snellere PC met meer ruimte kan krijgen voor hetzelfde geld? Dit is misschien een wat algemene vraag, maar ook een hele belangrijke. Ik denk dat jullie Apple fans er vast wel goede antwoorden op hebben. Ik wil geen overhaaste beslissingen maken, want deze laptop zal ik gebruiken voor minimaal de komende vijf jaar.

Nugoed, alvast enorm bedankt voor al jullie reacties, jullie hebben me al erg geholpen en ik hoop dat jullie mijn nieuwe vragen ook weer kunnen beantwoorden. Bij voorbaat dank.

(PS: Ik kan niet op IRC komen, terwijl ik dat wel zou willen omdat dat programma is geblokkeerd op de schoolcomputers.)

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-02 20:34
De discussie waarom een Mac ipv een PC is al honderden keren gevoerd hier, zou daarvoor dus even in de oude topics spitten ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 13:59:
Bedankt voor al jullie reacties! Het is heel behulpzaam.

Een paar dingen dus. Te beginnen met Yash: Ja, zoals je in mijn profiel kunt zien kom ik uit Lemmer. Ik ben hier gewoon om ervaringen op te doen, perfect Engels te leren spreken en bier te drinken. Kennen wij elkaar of zo?

Dan:
2) Het Engelse toetsenbord op een PC is anders dan het Engelse toetsenbord op een Apple. Zoals idd het apestaartje dat op een volledig andere plek zit. Op een Apple zit deze echter gewoon op de normale plek. En volgens Jiriki zijn er slechts een paar minimale verschillen. Dat is op zich wel overbrugbaar denk ik. Maar hoor ik nu goed dat het Nederlandse toetsenbord eigenlijk een International English toetsenbord is?
3) Dat stekkerprobleem is dus opgelost. Je kunt de adapters gewoon verwisselen. De perfecte oplossing. Bedankt :)
4) Regent Street dus. Bedankt! Dan neem ik daar een kijkje en als het echt gratis is om er een ander toetsenbord in te laten zettten, zoals Yash zegt, dan is dat natuurlijk ook de perfecte oplossing.
5) Volgens mij is er geen echt prijsverschil. De MacBook is hier 700 pond en dat is omgerekend 1020 euro (anders dan dat BlaTieBla zegt), terwijl hij in Nederland 1050 is. Dus ik ben nog 30 euro goedkoper uit ook!

Hmm, volgens mij is dat het. Dus zo'n beetje alle problemen zijn verholpen, als alles klopt wat jullie zeggen. Dan moet ik binnenkort maar even naar Regent Street.

Alleen, ik heb gister met iemand gepraat die verstand had van computers, Macs en PC's. Hij zei dat je voor een groot deel betaalt voor het imago. Je kunt waarschijnlijk een computer met dezelfde specs als een MacBook krijgen voor 300-400 pond, terwijl de MacBook 700 pond is. Voor 700 pond (prijs van een MacBook) kun je dus een veel krachtigere PC krijgen dan de MacBook. Een programma als PhotoShop zou op die PC veel sneller lopen dan op een MB. Hij raadde me aan om ook gewone PC's te bekijken, omdat ik daar misschien meer waar voor m'n geld kreeg.
Dus waarom zou ik eigenlijk voor een Apple moeten gaan als ik een veel betere, snellere PC met meer ruimte kan krijgen voor hetzelfde geld? Dit is misschien een wat algemene vraag, maar ook een hele belangrijke. Ik denk dat jullie Apple fans er vast wel goede antwoorden op hebben. Ik wil geen overhaaste beslissingen maken, want deze laptop zal ik gebruiken voor minimaal de komende vijf jaar.

Nugoed, alvast enorm bedankt voor al jullie reacties, jullie hebben me al erg geholpen en ik hoop dat jullie mijn nieuwe vragen ook weer kunnen beantwoorden. Bij voorbaat dank.

(PS: Ik kan niet op IRC komen, terwijl ik dat wel zou willen omdat dat programma is geblokkeerd op de schoolcomputers.)
Jah ik ken jou :p je ma'pelle Reinout ;) (rsg lemmer etc etc)

Zoals je zegt je krijgt voor het zelfde geld wel betere specs, alleen heb je bij apple natuurlijk een mooier operating system erbij.. en andere standaard programmatuur en je hebt natuurlijk een apple ;) Verder zijn er genoeg topics over als je zoekt waar alles al 10 keer is voorgekauwt...

Verwijderd

Topicstarter
Haha, jou had ik hier niet verwacht. Nou goed, operating system zegt me niet zoveel maar ik heb het gevoel dat ik daar wel achter kom. Ik zal even zoeken in andere topics, waar de strijd al is gevoerd. Dank jullie!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Tip: Begin bij Wil overstappen naar Mac en http://www.apple.com/nl/macosx/tiger/

[ Voor 9% gewijzigd door Falcon op 13-09-2007 14:17 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02 18:18
Airwolf schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:51:
1) De adapter lijkt me geen probleem, want volgens mij kan deze zowel 110v als 220v aan. Het is dus alleen maar een kwestie van een nieuwe stekker. Aangezien die los op de adapter zitten lijkt me dat geen enkel probleem.
Nou....zeg dat niet te hard. Ik weet niet hoe het bij Apple zit, maar bij Dell kun je die stekkers/snoeren niet los bestellen, voor zover ik weet. Niet als gewone consument tenminste. Ook al pikt de power supply inderdaad alles tussen de 100-240V basically.

Maar goed, worst-case moet je dus een nieuwe voeding kopen in Nederland.

Ik neem aan dat je toch sowieso de Britse versie van Mac OS X wilt? Nee, je kunt die taal dus niet veranderen.

Verwijderd

Topicstarter
Wilke schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:17:
[...]

Nou....zeg dat niet te hard. Ik weet niet hoe het bij Apple zit, maar bij Dell kun je die stekkers/snoeren niet los bestellen, voor zover ik weet. Niet als gewone consument tenminste. Ook al pikt de power supply inderdaad alles tussen de 100-240V basically.

Dat klopt idd, dat is niet een verschrikkelijk worst case scenario.
Ik neem aan dat je toch sowieso de Britse versie van Mac OS X wilt? Nee, je kunt die taal dus niet veranderen.
Oh, dat is vreemd want Airwolf zegt dus het tegengestelde. Wie moet ik nu geloven?

@Falcon: Bedankt voor de links!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-02 15:52
[...]

Die stukjes voor op je adapter is geen probleem die kan je bij de Dixons volgens mij nog halen.

Mac OS X is gewoon op NL te zetten tijdens de eerste start hoor, kon namelijk mijn MB ook gewoon op duits oid zetten nadat ik hem aanzette. Dus dat taal probleem heb je niet, tis geen Windows.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Verwijderd

Topicstarter
SpoekGTi schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:39:
[...]

Die stukjes voor op je adapter is geen probleem die kan je bij de Dixons volgens mij nog halen.

Mac OS X is gewoon op NL te zetten tijdens de eerste start hoor, kon namelijk mijn MB ook gewoon op duits oid zetten nadat ik hem aanzette. Dus dat taal probleem heb je niet, tis geen Windows.
OK, maar dat kan dus ook op een latere start? Want in Engeland wil ik logischerwijs Britse schermteksten terwijl ik in Nederland Nederlandse zou willen.

• justinb81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-02 22:31
Hij heeft waarschijnlijk nog nooit een MacBook aangeraakt.
Afbeeldingslocatie: http://www.mailamac.nl/images/default_shop/MA357_lm.jpg
Dit is de adapter, Het blokje (de stekker) linksboven kan je verwisselen met losse stukjes.
Die koop je in een assorti zakje voor verschillende landen.

• MisterBlue
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:32
Waarom niet? Je kan on the fly switchen tussen Nederlands, English, British English of een andere ondersteunde taal zonder uit te loggen of te rebooten. En ja, dan veranderen ook echt de menuitems in mijn applicaties.

Ik heb trouwens een macbook met een uk toetstenbord, maar wel ingesteld als Nederlands(engels internationaal). Als je blind kunt typen heb je hier geen last van.

• Maeslant
  • Laatst online: 07:39
Maar de spellings checker is nog niet zo slim dat hij even schakelt tussen 2 talen of met 2 talen kan werken. Dat is weer jammer. (Office doet dat namelijk wel!)

• Afdak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-08-2024
Gebruik daarvoor de taaloptie 'multilingual'.

Verwijderd

Topicstarter
justinb81 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:43:
[afbeelding]
Dit is de adapter, Het blokje (de stekker) linksboven kan je verwisselen met losse stukjes.
Mijn vriendin heeft een MacBook. Kan me overigens niet herinneren dat dat ding er zo uitzag, maar heb 'm misschien ook niet eens gezien.

Kan iemand me trouwens ook zeggen of ik nu een Nederlands of een International English toetsenbord nodig heb?

• Afdak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-08-2024
justinb81 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:43:
afbeelding
Maar je kunt ook in de betere elektronicazaak voor een paar euro een passend kabeltje halen; het is dan wel zwart, maar who cares?!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-02 08:39

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

[...]

gewoon stekker eraf knippen en nieuwe bij gamma kopen en erop plakken, blijft allemaal 1 fase (en soms aarde), dan hoef je ook geen nieuw snoer te bestellen. Zola ng de adapter het pikt maakt het niet uit hoe de stekker er fysiek eruit ziet.

T60P Widescreen

Verwijderd

en wat te denken van het euroteken die je mist op een Uk toetsenbord>? ;-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:44:
en wat te denken van het euroteken die je mist op een Uk toetsenbord>? ;-)
Afaik mis je die niet, en is je "2" toets wat drukker.

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:57
Seesar schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 04:55:
[...]

gewoon stekker eraf knippen en nieuwe bij gamma kopen en erop plakken, blijft allemaal 1 fase (en soms aarde), dan hoef je ook geen nieuw snoer te bestellen. Zola ng de adapter het pikt maakt het niet uit hoe de stekker er fysiek eruit ziet.
Zeggen dat dit -in dit geval- onverstandig is, is een eufemisme. Macbook adaptors zitten "aan het stopcontact vast", er is dus geen 220 snoer. Het enige snoer wat doorknipbaar is, is de adapter-laptop verbinding. Gelieve daar geen 220 stekker op te monteren. :)
(Voor adaptors met een 220 snoer werkt je oplossing natuurlijk wel)

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

onkl schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:53:
[...]
Zeggen dat dit -in dit geval- onverstandig is, is een eufemisme. Macbook adaptors zitten "aan het stopcontact vast", er is dus geen 220 snoer. Het enige snoer wat doorknipbaar is, is de adapter-laptop verbinding. Gelieve daar geen 220 stekker op te monteren. :)
(Voor adaptors met een 220 snoer werkt je oplossing natuurlijk wel)
och ja, bij Apple had ik het kunnen weten. Je bedoelt net zoals een telefoon adapter: de pinnen komen uit de adapter gestoken.

Echt apple, zodat je inderdaad nieuwe moet kopen voor andere continenten/landen ipv ander snoertje :S........maar met verloopstukje van 10eu zou het dus wel moeten werken; alleen dus altijd die adapter bij je hebben....(ze hoeven niet groot te zijn)

Dus inderdaad niet snoer eraf knippen; hij heeeft gelijk!

T60P Widescreen

Verwijderd

Seesar schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:34:
[...]

och ja, bij Apple had ik het kunnen weten. Je bedoelt net zoals een telefoon adapter: de pinnen komen uit de adapter gestoken.

Echt apple, zodat je inderdaad nieuwe moet kopen voor andere continenten/landen ipv ander snoertje :S........maar met verloopstukje van 10eu zou het dus wel moeten werken; alleen dus altijd die adapter bij je hebben....(ze hoeven niet groot te zijn)

Dus inderdaad niet snoer eraf knippen; hij heeeft gelijk!
Afbeeldingslocatie: http://ec1.images-amazon.com/images/I/11-QXXVtsKL.jpg

Er zit een opzetkopje en een snoer bij.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:22
Toetsenbord maakt niet uit als je blind kunt typen. Ik typ dit ook vanaf een IBM ThinkPad met een Duits toetsenbord, maar ik heb gewoon ingesteld op US international. Maar ik kan dan ook blind typen, weet niet hoe dat zit met jou natuurlijk :P

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:51:
[...]

[afbeelding]

Er zit een opzetkopje en een snoer bij.
als ik het goed bekijk zit er in de adapter (zonder stukje) een "8-tje" als aansluiting van de power...daar kun je dujs ook standaard zo'n kabel in douwen die normaal achter in je cd/dvd-speler plugt.

Maar kan het niet 100% goed zien, maar lijkt er wel op....

T60P Widescreen

• jappo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-02 14:05

jappo

eens een prutser altijd ....

Seesar schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:15:
[...]

als ik het goed bekijk zit er in de adapter (zonder stukje) een "8-tje" als aansluiting van de power...daar kun je dujs ook standaard zo'n kabel in douwen die normaal achter in je cd/dvd-speler plugt.

klopt, is gewoon een standaard apparaat stekker. ;)

1926, 135m2, Quatt v2, ATAG i28ec, Honeywell T6, radiators+vvw, 2800wp growatt, a++ energielabel, speedcomfort met zigbee plugs, uitgebreide Home Assistant setup

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Afbeeldingslocatie: http://upload.roysterken.nl/files/thumbs/9309macbookpro_uk.jpg

Dit is het toetsenbord van mijn macbook pro, gekocht in london bij mrsystems (clickbaar)

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Hij is wel klikbaar maar niet zichtbaar

edit: @ hieronder, bij mij nu ook. maar net echt niet :P

[ Voor 35% gewijzigd door Póg mo Thóin op 18-09-2007 16:49 ]

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
Hij werkt hier wel gewoon

Jouw naam in onder mijn Post

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
Tsja, ga ff bij een AppleStore in NL langs en vraag of zij andere toetsenbordjes hebben als het echt zo heel belangrijk is. Je kan je ook die paar tientjes besparen door blind te leren tikken (doe ik al jaren..)

Copy.com

Verwijderd

Seesar schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:15:
[...]

Het is zeg maar een achtje, maar dan met maar één deukje. Een soort B :)

Verwijderd

Royal schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:03:
[afbeelding]

Dit is het toetsenbord van mijn macbook pro, gekocht in london bij mrsystems (clickbaar)
Errrr, waar zit jouw "hekje" ergens? Verstopt? :+

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

# hier!

Hij zit met mijn huidige instellingen gewoon op shift + 3 :)

Pagina: 1