Toon posts:

[Exchange 2003, Outlook]

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een account binnen exchange 2003 waarin 3 e-mail adressen binnengehaald worden:
raymond@domainnaam.nl
info@domeinnaam.nl
verkoop@domeinnaam.nl

Als primary adres staat : raymond@domeinnaam.nl

Weet er iemand een mogelijkheid om bij het verzenden van een e-mail via Outlook 2003 een keuze te kunnen maken via welk e-mail adres je kan versturen?
Dus de ene keer verzenden via raymond@domeinnaam.nl en de andere keer via info@domeinnaam.nl.

Alvast bedankt,

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:39

BFS

Rude awakening

Mits je send-on-behalf rechten hebt kun je het 'From' field in outlook toevoegen en dan het betreffende emailadres waar vanuit je wilt sturen invullen.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Verwijderd

Topicstarter
Maar met send-on-behalf kan ik toch alleen verzenden via een ander account?
Dus als ik send-on behalf rechten geen op de mailbox van pietje, kan ik versturen via het account van pietje.

Deze e-mail adressen bestaan allemaal onder mijn account, dan werkt dit toch niet?

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:39

BFS

Rude awakening

Als dit al aliasssen zijn kun je het 'From' field toevoegen en dan daar het emailadres invoeren waar vanuit je wilt sturen.

Heb je dit uberhaupt al geprobeerd?

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Het is op GoT de bedoeling dat je zelf ook wat onderzoek doet. Dat zie ik totaal niet terug. Lees Het algemeen beleid nog eens goed door, en ga eens goed uitzoeken waar "send as", "send on behalf of" en dat "from-veld" toch voor dienen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.