[Office 2003] Licentiecode van meerdere pc's inventariseren*

Pagina: 1
Acties:

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02-2025
oke hier is het geval, heb hier een stuk of 70 pc's, allemaal met office 2003
nu wil ik alleen weten welke licentie-key ze gebruiken.

waar vind ik dit? :+

heb al gezocht met google, op dit forum
maar kan er gek genoeg geen goeie oplossing voor vinden, want een los progamma installeren....das nou niet echt een optie op 70 pc's |:(

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je wel gevonden dan, en waar heb je mee gezocht? Zie Het algemeen beleid, die info willen we graag hebben. Ik krijg namelijk zeeen aan resultaten als ik ga [google=office product key viewer].

Ik verander de topic titel even want dit is totaal niet duidelijk zo.
licentie opzoeken > [Office 2003] Licentiecode van meerdere pc's inventariseren*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:46

mjl

Ugh

lethalnl schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:39:
oke hier is het geval, heb hier een stuk of 70 pc's, allemaal met office 2003
nu wil ik alleen weten welke licentie-key ze gebruiken.

waar vind ik dit? :+

heb al gezocht met google, op dit forum
maar kan er gek genoeg geen goeie oplossing voor vinden, want een los progamma installeren....das nou niet echt een optie op 70 pc's |:(
Als je een remote desktop sessie kunt maken kun je met diverse key viewers (zie google) de key achterhalen, en dat automagiseerd voor alle clients doen ;)

Verder schurkt dit tegen illegale praktijken aan ... een key van een pc halen is niet echt de bedoeling ...

Ik neem aan dat je iets van een bulk licentie hebt, je kunt ook gewoon van alle installaties de key omzetten met een key-changer naar de juiste key. Dan gebruiken alle PC's dezelfde en de juiste legale key!

-------