Het merk Jetway

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Jellerbert
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-09-2025
Ik ga binnenkort een nieuwe videokaart kopen, en ik gok zo dat dit hoogstwaarschijnlijk een x1950pro met 256 mb gaat worden. Maar als ik nu zo kijk naar de bekende merken als Msi en Asus zijn die veel duurder dan bijvoorbeeld een merk als Jetway.
Daar zit toch nog zo'n 30 euro verschil in! Het lijkt me dat ze toch op een bepaalde manier goedkoper produceren, dit door bijv goedkopere (minder goede) onderdelen te gebruiken?

Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met het merk Jetway? En hoe zit het met de garantie van de kaarten, want op de site van Jetway wordt ik weinig to niets wijzer...

Ga naar www.jellerbert.nl

Verwijderd

Het merk op zich zegt me niet veel.
Maar met computeronderdelen is mij gebleken dat goedkoop vaak duurkoop is.
Ze moeten dat prijsverschil ergens vandaan halen.

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:40
Mijn ervaring met jetway is overigens al een jaar of vier oud, maar ken het vooral van de alles in één bordjes (video onboard enzo). Ben er eerlijk gezegd niet zo weg van, veel gedoe met drivers enzo gehad.

[ Voor 9% gewijzigd door Invisible_man op 12-09-2007 09:55 ]

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:53

Xof

Bestaat Jetway nog :D
Mijn ervaring gaat ook iets terug van 2 jaar, veel moederbordjes van verkocht.. Maar de meeste ook weer defect terug gehad.. ik zou mijn vingers er iig niet aan branden.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:44

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

kans dat het slecht is is niet zo groot, ze werken vanuit de pcb reference van ati, wat dus inhoud dat bijna alle kaartjes van welk merk dan ook bijna hetzelfde zijn.

over de onderdelen kan ik niet praten daar ik daar geen ervaring mee heb.

maar wat let je op de search te gebruiken ?

http://gathering.tweakers...a%5Bq%5D=jetway&where=GoT

[ Voor 14% gewijzigd door CrankyGamerOG op 12-09-2007 09:57 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

Dennahz

Life feels like hell should.

Hmm, ik heb ooit een moederbord van Jetway gehad en vanaf het begin al vastlopers etc. Lag echt wel aan het mobo want heb alles behalve dat vervangen.

Kan ook toeval wezen, maar voor die 30 euro zou ik liever een bekender merk kiezen.

Twitter

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Merk is letterlijk het laatste waar je naar moet kijken. Zelfs de slechtste merken hebben juweeltjes, de beste totale missers. Kijk altijd naar reviews en ervaringen van de individuele kaarten. En hou er rekening mee dat bij videokaarten de meeste merken gewoon hun eigen sticker op standaardontwerpen van de chipfabrikant plakken.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.