Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

orange bundel

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Omdat er zoveel over te vinden en ik er niet meer echt uitkom
Ik heb een orange world + tv abonnement maar weet niet precies hoe dat werkt.
Bij orange zeggen ze dat als ik niet via de orange world portal internet dat ik dan buiten mijn bundel internet en dus van mijn 25 MB internet af gaat.
Maar wanneer ga je buiten hun portal??????Hoe kun je dat zien???

Dave 8)7

Verwijderd

Als jij internet via de standaard orange world site zit je binnen de portal. Als jij je internet access account gebruikt voor bijv. mail ofzo gaat dat van je 25 mb af.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 20:23:
Als jij internet via de standaard orange world site zit je binnen de portal. Als jij je internet access account gebruikt voor bijv. mail ofzo gaat dat van je 25 mb af.
maar hoe zie ik dat?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Welke telefoon heb je!? En hoe ga je op internet?
Via 'n sneltoetsje waardoor je gelijk op 'n orange-site komt of via 'n browser a la opera Mini ofzo?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Na eerst even zelf onderzoek gedaan te hebben en de volgende draad gelezen te hebben, mag je vraag nogmaals posten in het volgende topic:

Het Orange Online discussie topic

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.