Toon posts:

Op zoek naar het onmogelijke?

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen!

Ik ben al bijna een jaar op zoek naar een goede headset die aan een paar eisen moeten voldoen:

- Draadloos
- Microfoon
- 5.1 Surround Geluid
- Grote oorschelpen

Zoals ik al zei, ik ben al bijna een jaar op zoek naar een headset met deze kenmerken, maar tot op heden heb ik nog niks (goeds) kunnen vinden. Zelf heb ik nu een Speedlink Medusa 5.1 headset waar ik tevreden over ben en alle kenmerken heeft die ik zoek, behalve dat er een draad aanhangt waar ik constant overheen rij met mijn stoel. Maar ik ben dus op zoek naar een headset van dit formaat.

Heeft iemand ergens wat voorbij zien komen en/of heb je ervaringen met zulk soort headsets... laat het alsjeblieft even weten. Ik word gek van het zoeken.

Over de prijs... €100,00 vind ik wel een redelijke prijs voor een headset die dit allemaal heeft, maar iets duurder mag ook nog. (goedkoper is natuurlijk altijd goed :P )

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:36

voodooless

Sound is no voodoo!

Ik vrees dat jij zoektocht net zo vruchteloos zal zijn als Bestaat de koptelefoon die ik zoek? ;) Dit soort dingen bestaan gewoon niet. 5.1 draadloos maken is nu eenmaal geen feest.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Gaat niet lukken, je kan moeilijk nog meer dan 2 kanalen draadloos gaan verzenden.
Je moet de keuze maken of een goede draadloze stereo koptelefoon of gewoon je eigen surround koptelefoonhouden met draad.

• markje1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:12
hier gewoon een schroefje in de muurgedraaid en knoopjes (niet gaan aantrekken :+) in snoer gemaakt en opgehangen...

-

• hemaworst
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2022
Welicht is dit wat voor je?
Kenmerken: Sharkoon X-TATIC 5.1 Headset- 5.1 kanaals headset
- 8 luidsprekers voor perfect surroundgeluid
- Subwoofer met trilfunctie
- High-end versterker
- 4 in 1 volumeregeling ( aparte volumeregeling voor elk kanaal )
- Automatische signaal detectie
- Ondersteunde geluidsmodi: Stereo / Dolby Pro logic /
Dolby Digital 2.0 / Dolby Digital 5.1
- TD ( time delay ) / DRC ( Dynamic Range Control )
- 3 headsetaansluitingen
- afneembare microfoon
- Schakelen tussen de ondersteunde geluidsmodi
- Compatibel met de Xbox/Xbox360 en de PS2 en de PS3
- Compatibel met Xbox Live

Link naar testje

Kost trouwens precies 100E volgens de pricewatch

[ Voor 3% gewijzigd door hemaworst op 11-09-2007 21:53 ]

Hans Dorrestijn: "Want, de worstjes van de Hema zijn niet te hard of slap...De Hemaworst, hoera hoera, zit barstens vol met sap.Baby's die nu juichen aan de moederborst...Zouden harder zuigen aan de Hemaworst"

• Gurbe de n00b
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02-2024
hemaworst schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:49:
Welicht is dit wat voor je?
*knip*
Zit draad aan.
Anders was de Xalman ook nog een optie.

Zover ik weet zijn deze ook niet draadloos te krijgen :(

Portfolio

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt iedereen! Ik ben er nu echt van overtuigd dat wat ik wil gewoon (nog) niet te realiseren is.

Ik hou het gewoon bij mijn Medusa totdat er iets op de markt komt wat aan mijn eisen voldoet. Afgezien van het feit dat hij niet draadloos is, voldoet hij voor de rest helemaal aan mijn eisen.

• debbes
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-01 21:31
Misschien kan je de draad langs boven laten komen, zodat je er niet met je stoel over rijdt.
Met soort van katrol systeempje en terugvering, zodat je wanneer je je headphone af zet, hij terug naar boven gaat en niet meer in de weg hangt...
En ervoor zorgen dat je nog bewegingsruimte hebt, zonder dat je koptelefoon van je kop gerukt wordt.
Pagina: 1