Bestaat de koptelefoon die ik zoek?

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05-2025
Ik ben op zoek naar een draadloze koptelefoon. Wat ik echter graag als functionaliteit zou hebben zie ik nergens op 1 hoofdtelefoon zitten. Dus ik vroeg me af welke koptelefoons de meeste gelijkenis vertonen met mijn (uitgebreide) eisenpakket. (gesorteerd op belangrijkheid)

-Draadloos
-Oplaadbaar, bij voorkeur in een soort dock.
-Functionaliteit om iTunes te laten skippen naar het volgende of vorige nummer + volume aanpassen
-Dezelfde functionaliteit maar dan voor de ipod...
-...en voor een bluetooth mobiele telefoon.

Sennheisers hebben alleen de bovenste twee functies. Ik zag ook de logitech freepulse (o.i.d.) maar deze kan nog steeds geen nummers skippen naar ik begrijp. Dit lijkt me technisch toch wel mogelijk met bv. Bluetooth.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

thettes schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:56:
Dit lijkt me technisch toch wel mogelijk met bv. Bluetooth.
Je denkt wel erg makkelijk. Bluetooth is maar Bluetooth en je zal op softwareniveau toch bepaalde functionaliteit moeten implementeren waar jij op doelt. Ook niet alles met een UTP aansluiting werkt met elkaar samen.....

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ja dat bestaat wel, ofdat iTunes laat staan een iPod (hebben die bluetooth tegenwoordig) ermee overweg kan is een ander verhaal.

2 Minuutjes en Google is je grote vriend hoor, voorbeeldje:
Plantronics Pulsar™ 590A Bluetooth® Headset
Afbeeldingslocatie: http://www.plantronics.com/images/catalog/product_large/pulsar590.gif;jsessionid=DNA5F2D40LNFGCQBGNUCFFAKAEZWSIV0
En dan heeft deze ook nog een microfoon, handig voor je voor telefoon :)

//edit:
Iets meer input van jouw kant zou ook niet verkeerd zijn. Check de bovenstaande Google link en kom vervolgens zelf met een paar alternatieven als je nog steeds vragen hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door Neok_ op 11-09-2007 17:45 ]