CLB, is het een idee om de TS aan te passen en er iets in te zetten als onderstaand. het scheelt (hopelijk) wat offtopic, en het is ook wel handig voor mensen die net besteld hebben dat ze ongeveer kunnen zien hoe het verdere proces verloopt.
Levertijden:
- Na bestellen stuurt Dell officieel een Ideal link. Je kunt het geld ook handmatig overmaken. Na 2 of 3 dagen wordt deze betaling meestal bevestigd.
- Daarna gaat de status over in preproductie, dit duurt zo'n twee weken.
- Als de laptop eenmaal verzonden wordt, duurt het nog ongeveer ...(3?) dagen voordat het bezorgd wordt.
- je kunt het hele proces versnellen door met creditcard te betalen, dan gaat je bestelling gelijk naar preproductiefase.
- als de status van je order veranderd krijg je wel/geen? mail van Dell.
* Voor de tijden geldt dat het een indicatie is. Het kan altijd wat langer of korter duren. Blijf rustig afwachten, je laptop komt echt wel.
Edit: @ CLB hieronder: je hebt wel gelijk dat die waarschuwing er staat. maar levertijden zijn toch redelijk productspecifiek, dus vandaar dat ik er wel voor was als er een gemiddelde levertijd in de TS staat bijv. En ook was ik zelf wel benieuwd naar de UPS procedure, omdat er nogal eens een dag nutteloos wordt gewacht.
@ daaronder: mijn post is niet compleet omdat ik een aantal tijden niet weet omdat mijn laptop ook nog niet binnen is.
en nog een oproepje: mensen, hou je aub aan de waarschuwing die je ziet als je een bericht wilt typen, en doe ff wat research voordat je met een vraag aankomt die al 10x gesteld is.
[
Voor 25% gewijzigd door
JitzeB op 08-01-2008 12:35
]