Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[VB.NET 2005] SQL leeftijd query werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Het lukt mij maar niet om mijn programma leeftijd uittrekenen van een persoon op geboortedatum.
Ik heb een vb.net 2005 applicatie, en haal gegevens uit een access database.
---------------------

SQL = "Select * from data (YEAR(NOW()) - YEAR(birthday)) - (DAYOFYEAR(NOW()) > DAYOFYEAR(birthday)) BETWEEN 1 and 21"

Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe of hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Graag wijs ik je even op onze Programming Beleid Quickstart. Daarin zul je lezen dat "het werkt niet" nogal loos is en dat we graag een beetje eigen inzet zien. Je zou op z'n minst de fout kunnen vermelden die je krijgt*. Je bent van harte welkom met een nieuw topic, maar op deze manier gaat het dus op slot. We zijn hier niet om je code/queries te debuggen, iets wat je zelf ook prima kunt doen.

* En gezien je query zou die relatief duidelijk moeten zijn (ik mis al een WHERE clause en de syntax zal dus sowieso al niet kloppen).

Overigens, als je code/queries post, gebruik dan code tags

[ Voor 38% gewijzigd door RobIII op 11-09-2007 11:47 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.