Blasphemy is a victimless crime
Verwijderd
[ Voor 139% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2016 07:46 ]
Die 1299 is Exclusief BTW. Bij Surfspot is het 1199 Inclusief BTW. Scheelt dus nog steeds een boel.SneakyViper schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 11:26:
Omdat ik al eens iets bij Bluelink besteld had kreeg ik vandaag een soort nieuwsbrief, met daarin wat aanbiedingen en wat zag ik daar: Thinkpad T61p 6457-W8G voor 1299 euro. Precies hetzelfde model met dezelfde specificaties (zelfs ook Vista Home Basic erbij), voor dezelfde prijs
Oeps_Arthur schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 11:53:
[...]
Die 1299 is Exclusief BTW. Bij Surfspot is het 1199 Inclusief BTW. Scheelt dus nog steeds een boel.
Ik had die 1299 in mn hoofd, omdat ik zelf voor 1299 die notebook had met on site garantie erbij...
[ Voor 16% gewijzigd door .NCK op 23-02-2008 20:44 ]
Je moet eerst op de vijfde tab bovenaan klikken "Partnershops". Rechtsbovenaan staat "Laptops voor een studentenprijsje", klik daar op "Lees meer" en tenslotte op "Klik hier om door te gaan naar de speciale webshop van MegaSellers.".NCK schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 20:32:
Ik heb zelf toegang tot surfspot, maar kan de laptops niet vinden. Waar zijn ze tegenwoordig verstopt? Als ze uberhaupt nog iets over hebben...
When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason
Via de partnershops kan ik hem niet vinden, eerst ging het via een url in een nieuwsbericht, ik heb namelijk een Basisonderwijs account.
Als je wfzelle z'n instructies volgt dan kom je er gewoon op hoor. Ze hebben zelfs nog 1 t61p op vooraad.NCK schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 21:25:
Hmm... via de megasellers site kom ik ook op een speciale webshop voor surfspot, maar dit zijn niet de pagina's zoals ze waren.
Via de partnershops kan ik hem niet vinden, eerst ging het via een url in een nieuwsbericht, ik heb namelijk een Basisonderwijs account.
Verwijderd
[ Voor 197% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2016 08:07 ]
Seagate Momentus 7200.2
Kan ik die er gewoon zelf inzetten of krijg ik dan gezeur met de garantie?
Ik heb even naar megasellers gemailed, omdat ik in de zomervakantie wel gewoon bij de actie kon.Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 22:08:
[...]
Basisonderwijs werkt inderdaad niet, dit had ik (stom, stom) dus eerst ook geprobeert. Zorg dat je even op een account van een student in logt, de bestelling staat er vrijwel helemaal los van.
Heb even gebeld met Megasellers en dat is verder geen probleem.Boondock_Saint schreef op zondag 24 februari 2008 @ 22:20:
Ik wil deze harde schijf erin hebben:
Seagate Momentus 7200.2
Kan ik die er gewoon zelf inzetten of krijg ik dan gezeur met de garantie?
/edit
Kleine aanvulling: Ze hebben mijn betaling ontvangen, alleen de meneer die ik nu aan de lijn had betwijfelde of de laptop uberhaupt nog wel op voorraad was. Daar krijg ik nog een telefoontje over. Ik heb voor de tussentijd een login gevraagd om mijn orderstatus te kunnen opvragen. Die is netjes nog tijdens het gesprek gemaild.
Alleen werkt de login niet

[ Voor 30% gewijzigd door Boondock_Saint op 25-02-2008 13:59 ]
Ik heb ze een uurtje geleden aan de lijn gehad,Boondock_Saint schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:09:
[...]
Heb even gebeld met Megasellers en dat is verder geen probleem.
/edit
Kleine aanvulling: Ze hebben mijn betaling ontvangen, alleen de meneer die ik nu aan de lijn had betwijfelde of de laptop uberhaupt nog wel op voorraad was. Daar krijg ik nog een telefoontje over. Ik heb voor de tussentijd een login gevraagd om mijn orderstatus te kunnen opvragen. Die is netjes nog tijdens het gesprek gemaild.
Alleen werkt de login niet
(laptop vorige week zondag bestelt), ondertussen was mij al 4x verteld dat de laptop 'vrijgegeven' was (onder voorbehoud verzonden
Hier werdt mij vertelt dat hij inderdaad niet op voorraad was, (waarom is hij afgelopen week dan al 4x naar mij verzonden?

Volgens de medewerker aan de telefoon was er alleen nog een showmodel op voorraad,
na wat twijfelen hier maar mee akkoord gegaan, gezien ik de laptop echt deze week nodig heb

Viel ook geen korting op te krijgen, alleen wat prullaria erbij

Verwijderd
Is er duidelijk wat er gaat veranderen? Mijn MacBook is een tragische dood gestorven en ik overweeg hem te vervangen voor deze aanbieding (ben nog net student).Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 22:05:
Verleden week ook een t61 bestelt en betaald. Vandaag gebeld en kreeg te horen dat de machines niet meer leverbaar zijn, dat het assortiment wordt verandert en dat het nog zo'n 3 weken gaat duren voordat nieuwe(re) t61's worden uitgeleverd.
Anders wordt het toch een MacBook (Pro)...
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Net gebeld, het model blijft hetzelfde op twee aanpassingen na:Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 22:05:
Verleden week ook een t61 bestelt en betaald. Vandaag gebeld en kreeg te horen dat de machines niet meer leverbaar zijn, dat het assortiment wordt verandert en dat het nog zo'n 3 weken gaat duren voordat nieuwe(re) t61's worden uitgeleverd.
-Een T8300 ipv T7300
-Een 160GB harde schijf ipv 120 GB (wel nog 5400 RPM)
Als je besteld hebt: je hoeft het alleen aan te geven, dan krijg je voor hetzelfde geld de nieuwe laptop.
Verwijderd
L.S.Boondock_Saint schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 10:55:
[...]
Net gebeld, het model blijft hetzelfde op twee aanpassingen na:
-Een T8300 ipv T7300
-Een 160GB harde schijf ipv 120 GB (wel nog 5400 RPM)
Als je besteld hebt: je hoeft het alleen aan te geven, dan krijg je voor hetzelfde geld de nieuwe laptop.
De specs zijn officieel bekend van de nieuwe Lenovo T61 modellen.
Klik hier voor de volledige specs.
MvG,
MegaSellers Automatisering BV
Dat kan je gewoon doen aangezien er een chipset inzit die beide processoren ondersteunen. Heel misschien moet je een bios update doen.EmielC schreef op maandag 03 maart 2008 @ 12:40:
Zou ik de T7300 uit mijn T61 nog kunnen upgraden naar een T9300 of geeft dat problemen?
Die upgrade moet je trouwens dan wel zelf doen. Dit gaat Lenovo niet voor je doen.
Betreffende prijzen: ik gok dat de T8300 dezelfde prijs zal worden of misschien ietsje minder aangezien we nu al een 8 maanden verder zijn en een prijsverhoging (bovenop de 1200 euro) totaal niet reeel is als gekeken wordt naar de rest van de markt. De T9300 zal waarschijnlijk plusminus 50-75 euro duurder worden (prijsverschil tussen T8300 en de T9300 is maar 60 euro).
[ Voor 38% gewijzigd door silmaril8 op 03-03-2008 12:52 ]
Verwijderd
Op de algemene surfpagina gelden de volgende prijzen incl BTW:Huneker schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:39:
Zijn er ook al prijzen bekend voor de nieuwe T61 modellen en vanaf wanneer kunnen deze besteld worden? Kan via Surfspot alleen maar het oude model vinden dat dus niet meer geleverd wordt.
T8300 1199.-
T9300 1269.-
Voor degene die de image willen van zijn/haar instelling moeten even geduld hebben omdat dit ietwat ingewikkelder is om, om te zetten.
Er moeten nog aanpassingen worden gemaakt op de site sinds de info vandaag officieel is.
Maar het oude model wordt in principe niet meer door ons verkocht en is het instapmodel de T8300 geworden.
Van de bovenstaande 2 modellen is nog niet bekend wanneer ze binnen zullen zijn.
Dus voor degene die hebben besteld maar nog niets hebben ontvangen vragen wij jullie geduld te hebben.
Het enige wat ik kan zeggen, is dat ik er bovenop zit en zodra er meer bekend is, zal ik dit zsm posten.
MvG,
wanneer ik cursor links, boven en de spatie indruk krijg ik een blokkade met een piep
hebben meer dit?
Verwijderd
Ja, heb ik ook last van. Dit gebeurt ook bij Z+A+D, wat soms lastig is bij gamen. Misschien weet iemand of dit softwarematig op te lossen is? Een laptop standaard icm een extern toetsenbord biedt een uitkomst, maar dan ben je weer meer van een plek afhankelijk wat je natuurlijk niet wilt met een laptop.deTuinman schreef op maandag 03 maart 2008 @ 21:23:
vraagje:
wanneer ik cursor links, boven en de spatie indruk krijg ik een blokkade met een piep
hebben meer dit?
Btw, welke drivers van www.laptopvideo2go.com vinden jullie het beste voor de quadro, zodat games ook goed lopen? Er zijn nu zo veel verschillende driver nummers, dat ik er niet echt wijzer uit word.
De T61p kapt plotseling met iedere vorm van netwerkverbindingen, kan geen netwerken meer vinden helemaal niks terwijl de draadloze radio gewoon aanstaat. Het enige dat het kan verhelpen is een reboot.
De lap is gewoon straight from the box en zo'n 4 maanden in gebruik.
Het doet zich voornamelijk voor als de lap al wat langer aanstaat (paar dagen met overnachtingen in de slaapstand).
Ik draai qua inet en netwerk gebruikende dingen iTunes(muziek van andere comp), msn utorrent firefox e.d.
Ik vind het erg vreemd iig.
Fn + F5 werkte ook niet om de draadloze radio aan te zetten, rebooten was het enigste dat hielp.
Raar verhaal...
Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21
(e-mailadres zou niet bestaan wat wel het geval is, en naam was bij de eerste x inloggen ook opeens leeg, heb sales al gemaild over de laptop en account maar geen reactie, zo de MS man hier er misschien iets aan kunnen doen
Ik ben student bij Hogeschool INHolland en wanneer ik inlog krijg ik alleen het oude systeem te zien. Een vriend van me zit bij TU in delft en zegt dat hij wel al de nieuwe T61 kan zien, klopt dit?
[ Voor 53% gewijzigd door Elflord. op 05-03-2008 14:24 ]
I see A tunnel at the end of the light
Bij mij (UvA) staan de nieuwe modellen er ook al op.Elflord. schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:01:
De T61 heeft nieuwe specificaties, kunnen we dit binnenkort ook verwachten voor de R61?
Ik ben student bij Hogeschool INHolland en wanneer ik inlog krijg ik alleen het oude systeem te zien. Een vriend van me zit bij TU in delft en zegt dat hij wel al de nieuwe T61 kan zien, klopt dit?
[ Voor 9% gewijzigd door Arthur op 11-03-2008 12:09 ]
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Beetje geklooi gehad met de drivers van de videokaart, maar het is toch allemaal goed gekomen.
Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21
Verwijderd
Ik was ff een weekje tussenuit op vakantie (is wel eens nodig)
Ga ik vandaag voor je uitzoeken.Arthur schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:12:
Is er al nieuws over wanneer de nieuwe T61s leverbaar worden?
Of er nieuwe spec komen voor de R61 weet ik niet. Maar ik ga voor je "vissen".Elflord. schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:01:
De T61 heeft nieuwe specificaties, kunnen we dit binnenkort ook verwachten voor de R61?
In principe moet de T61 ook op INHollland staan want we maken geen onderscheid in scholen.
Ga ik ook uitzoeken. mmmm vreemd. Drop een pb-tjes met details hoe je denkt bij ons ingeschreven te staan en dan ga ik kijken waar het mis gaat met inloggen. Geef ook je ordergegevens dan kijk ik hoever de bestelling is.M@rijn schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:41:
Ik lees hier dat er dus nogal wat leveringsproblemen zijn met de T61, hoe zit het eigenlijk met de R61? Ik heb deze vorige week besteld maar kan niet meer inloggen bij megasellers.
(e-mailadres zou niet bestaan wat wel het geval is, en naam was bij de eerste x inloggen ook opeens leeg, heb sales al gemaild over de laptop en account maar geen reactie, zo de MS man hier er misschien iets aan kunnen doen
MvG,
Dat is wel heel erg langzaam. Ik heb geprobeerd de CD-Rom drive van mijn T42 te gebruiken maar die was net zo langzaam, net als een externe CD-Rom.
Waar zou dit aan kunnen liggen? Welke drivers? Of is dit normaal?
Verwijderd
De nieuwe T61 zijn als alles goed gaat 28 maart binnenArthur schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:12:
Is er al nieuws over wanneer de nieuwe T61s leverbaar worden?
Verwijderd
Voor de R61 is er een nieuw model uit met een T8100 proc erin. Deze moet nog op de site gezet worden en ditzelfde geldt voor de T61.Elflord. schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:01:
Topper! Die dag vertrek ik net voor een half jaar naar Berlijn (er was mij verzekerd dat ik de laptop voor die datum binnen zou hebben).Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:09:
[...]
De nieuwe T61 zijn als alles goed gaat 28 maart binnen
Dat wordt dan waarschijnlijk op de route ophalen

Verwijderd
Informeer voor de zekerheid ff als je langs gaat komen.Boondock_Saint schreef op maandag 17 maart 2008 @ 22:55:
[...]
Topper! Die dag vertrek ik net voor een half jaar naar Berlijn (er was mij verzekerd dat ik de laptop voor die datum binnen zou hebben).
Dat wordt dan waarschijnlijk op de route ophalen
Ik heb vernomen dat er eerst 5 T61's binnen komen. En pas in week 15 komen er weer 15 binnen.
Ja heb ik gedaan. Het kan de 26ste worden, maar ook de 29ste. Het is (logisch) afhankelijk van Lenovo en de distributeur.Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:49:
[...]
Informeer voor de zekerheid ff als je langs gaat komen.
Ik heb vernomen dat er eerst 5 T61's binnen komen. En pas in week 15 komen er weer 15 binnen.
Ik wou net ook gaan kijken, maar werkt hier ook nietEagle666 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:03:
Ik kan de site niet bereiken. Meerdere mensen last van?
Verwijderd
En klopt het nou echt dat er bij het ultra model geen webcam zit? kan het me zo niet voorstellen:s die dingen passen er altijd wel tussen!?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2008 20:53 ]
Het zijn zakelijke notebooks he, dus geen enkele noodzaak voor een webcam. Ik vind het zelf ook maar overbodig, dus ik ben blij dat zo'n ding niet ingebouwd zit.Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 17:45:
hmm, bij mij ligt de site nu ook dood, terwijl ik net overtuigd door het topic was om er een gaan kopen:P maarjha hoe zit het eigenlijk met de duur van deze aanbieding via surfspot?
En klopt het nou echt dat er bij het ultra model geen webcam zit? kan het me zo niet voorstellen:s die dingen passen er altijd wel tussen!?
Verwijderd
oke maar ik wil de notebook gebruiken voor school en af en toe es voor een spelletjes, GTA SA ofzo.. en ik ben wel gecharmeerd door de stevige behuizing en de 3 jaar garantie:) maar de video kaart presteerd die nou echt ongeveer gelijk aan de 8600 GT? volgens notebookcheck namelijk welSneakyViper schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:01:
[...]
Het zijn zakelijke notebooks he, dus geen enkele noodzaak voor een webcam. Ik vind het zelf ook maar overbodig, dus ik ben blij dat zo'n ding niet ingebouwd zit.
8600gt: http://nl.notebookcheck.c...orce-8600M-GT.4110.0.html
Quadro FX 570M: http://nl.notebookcheck.c...uadro-FX-570M.6967.0.html
klopt dit ook echt met andere games?
Gamen gaat opzich wel aardig, zeker dat wat `oudere` games draaien perfect,Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:40:
[...]
oke maar ik wil de notebook gebruiken voor school en af en toe es voor een spelletjes, GTA SA ofzo.. en ik ben wel gecharmeerd door de stevige behuizing en de 3 jaar garantie:) maar de video kaart presteerd die nou echt ongeveer gelijk aan de 8600 GT? volgens notebookcheck namelijk wel
8600gt: http://nl.notebookcheck.c...orce-8600M-GT.4110.0.html
Quadro FX 570M: http://nl.notebookcheck.c...uadro-FX-570M.6967.0.html
klopt dit ook echt met andere games?
Ik kan BF2 draaien, met alles op Max, 1920 * 1200 resolutie, en 2x AA.
(in sommige maps vind hij de shadows wat minder leuk, maar komt niet onder de 25 frames),
meestal zweeft hij wat rond de ~40
Gta SA raadt ik aan om op 1680 * 1050 te draaien, dan gaat hij perfect
Verwijderd
stoerjonkje schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:08:
[...]
Ik wou net ook gaan kijken, maar werkt hier ook niet
Voor welke scholen loggen jullie in? Kan ik kijken wat het probleem is.Eagle666 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:03:
Ik kan de site niet bereiken. Meerdere mensen last van?
De overeenkomst met Surfspot, MegaSellers en Lenovo geldt voor 2008-2009. De aanbiedingen zijn voorlopig nog geldig tot dat Lenovo iets anders zegt.Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 17:45:
hmm, bij mij ligt de site nu ook dood, terwijl ik net overtuigd door het topic was om er een gaan kopen:P maarjha hoe zit het eigenlijk met de duur van deze aanbieding via surfspot?
Verwijderd

3 weken geleden gemaild om informatie..nog steeds geen antwoord
Weet iemand hoe de service is van Megasellers mbtr tot garantiegevallen?
Verwijderd
LENOVO 15.4" NYLON DRAAGTAS-MESSENGER
SAMSONITE 15.4" PARAGON II OFFICE CASE
is er tussen deze 2 nog een kwaliteits verschil en wat zijn de ervaringen voor deze tassen? of raden jullie mij aan om gewoon een hele andere tas te nemen
Verwijderd
Mag ik vragen wat je precies hebt besteld?Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 23:54:
Cool dat ik op het forum info kan vinden over de nieuwe modellen. Had half februari al betaald maar vervolgens taal nog teken ontvangen van Megasellers. 3 keer gebeld, laatste keer op 3 maart, Ivo M. zou terugbellen... Ik wacht nog steeds..![]()
3 weken geleden gemaild om informatie..nog steeds geen antwoord![]()
Weet iemand hoe de service is van Megasellers mbtr tot garantiegevallen?
De T61 komen 28 maart binnen (5stuks) en week 15 nog eens 15 stuks.
Het gaat er eigenlijk meer om wat voor een andere spullen, naast je notebook, die je kwijt wilt.Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 00:27:
de site is inderdaar weer online! en ik heb een vraagje over die tassen die je kan kiezen. Ik zit namelijk te twijfelen tussen de 2 goedkoperen (is vast genoeg):
is er tussen deze 2 nog een kwaliteits verschil en wat zijn de ervaringen voor deze tassen? of raden jullie mij aan om gewoon een hele andere tas te nemen
Ik geef je morgen antwoord wat precies het verschil tussen de 2 tassen.
Verwijderd
De T61 heb ik besteld. Zojuist gebeld en een andere medewerker van Megasellers heeft de status van mijn bestelling doorgegeven. Als het goed is ontvang ik vanmiddag nog een bevestiging! HuldeVerwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 01:47:
[...]
Mag ik vragen wat je precies hebt besteld?
De T61 komen 28 maart binnen (5stuks) en week 15 nog eens 15 stuks.
Ik heb vanmiddag namelijk een besteld, maar geen betalingsbevestiging gekregen.
Verwijderd
Er is tussen beide geen verschil. Ze hebben beide nog extra vakken voor documenten. en de lenovo heeft een bidonhouder aan de zijkant de samsonite weer niet.Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 00:27:
de site is inderdaar weer online! en ik heb een vraagje over die tassen die je kan kiezen. Ik zit namelijk te twijfelen tussen de 2 goedkoperen (is vast genoeg):
Je dient altijd een betalingsbevestiging te krijgen als je met iDeal betaald. Maar bij de andere opties ontvang je alleen een orderbevestiging.stoerjonkje schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 20:37:
Krijg je ook een betalingsbevestiging als je een laptop hebt besteld.
Ik heb vanmiddag namelijk een besteld, maar geen betalingsbevestiging gekregen.
Verwijderd
Ik heb de kwestie bij de webmaster gelegd en hij gaat het verder uitzoeken. Ik kan in de betalingen wel zien dat je inderdaad betaald hebt.stoerjonkje schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:38:
Ik heb met iDeal betaald en bij het scherm van de betaling wel het vakje aangevinkt om een e-mail te krijgen en deze heb ik ook gekregen, maar niet een van Megasellers
[ Voor 3% gewijzigd door Boondock_Saint op 26-03-2008 20:20 ]
Mooi nieuws, zit zelf ook te wachten op mijn T61. Welke heb je, de T8300 of de T9300? Ben benieuwd hoe hij bevalt.Boondock_Saint schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:20:
Als alles goed gaat dan krijg ik mijn T61 morgen in de loop van de dag binnen
Ik kreeg hem vanmiddag netjes binnenHuneker schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 18:10:
[...]
Mooi nieuws, zit zelf ook te wachten op mijn T61. Welke heb je, de T8300 of de T9300? Ben benieuwd hoe hij bevalt.
De laptop ziet er erg gelikt uit. Ik heb trouwens geen, zoals wel eerder genoemd hier, last van speling in de scharnieren. Het is overigens de T9300 variant.
Gelijk stickers eraf gehaald (mensen die dat erop laten zitten: net alsof je de prijskaartjes aan je nieuwe shirt laat zitten

http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=188992
Om te downgraden naar XP.
Weet iemand trouwens hoe dat zit met dat lampje op de plek van de webcam? Ik kon daar zo snel geen drivers voor vinden. Is niet zo super belangrijk, maar wel leuk als het werkt toch.
Dat lampje gaat toch gewoon aan als je op FN + PageUp Drukt ? Zo niet dan moet je waarschijnlijk even de drivers installeren voor die speciale functietoetsen. Maar als het goed is zou het zelfs in de BIOS al moeten werkenBoondock_Saint schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:06:
[...]
Weet iemand trouwens hoe dat zit met dat lampje op de plek van de webcam? Ik kon daar zo snel geen drivers voor vinden. Is niet zo super belangrijk, maar wel leuk als het werkt toch.
Verwijderd
Als het goed is staan de modellen er nu op (INHolland).Elflord. schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:01:
Yep, ze staan er op bij INHolland. De T9300 voor €1299.Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:32:
[...]
Als het goed is staan de modellen er nu op (INHolland).
Heb hem dinsdag besteld en betaald. Grote kans zeker dat ik hem in week 15 binnen krijg
Ach, iets met geduld en schone zaken...
Ik had hetzelfde probleem en volgens mij was er nog iemand hier. Lijkt wat mis te gaan met accounts als je via surfspot besteld. Gewoon even bellen of een mailtje sturen en dan krijg je alsnog een inlognaam en wachtwoord toegestuurd. Heeft verder volgens mij geen invloed op je bestelling, zolang je maar een orderbevestiging hebt gehad.stoerjonkje schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:11:
ik heb een vreemd probleem, ik wou inloggen bij Megasellers met het e-mail adres wat ik gebruikt heb voor de bestelling van een laptop en het bijbehorende wachtwoord, maar dit geeft een error dat de combinatie van e-mail en wachtwoord niet klopt. Als ik vervolgens het wachtwoord aan wil vragen komt er te staan dat het wachtwoord niet bekend is bij Megasellers. Nu wou ik graag weten of dit problemen gaat geven met betrekking tot de levering van de laptop.
Net een mailtje gehad dat mijn T61 ook is verzonden vandaag. Iemand enig idee of Megasellers nog steeds gebruik maakt van DHL en of deze ook zaterdags leveren? Kon het zo snel niet vinden op de Megasellers site en in de mail spreken ze van "in de loop van de volgende werkdag". Heb hem liever natuurlijk morgen dan kan ik er de rest van het weekend lekker mee spelen
Deismyna schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 22:02:
[...]
Dat lampje gaat toch gewoon aan als je op FN + PageUp Drukt ? Zo niet dan moet je waarschijnlijk even de drivers installeren voor die speciale functietoetsen. Maar als het goed is zou het zelfs in de BIOS al moeten werken
Ik was iets te enthousiast denk ik
Downgrade naar XP is klaar. Services getuned en damn it's fast! Ik liep trouwens nog wel tegen wat problemen aan met de audio install in de tutorial, maar ik heb het daar op het forum gepost onder deze nick ook en de TS daar ging het in de OP zetten.
Ik had hetzelfde, aan de telefoon kreeg ik toegezegd dat het verholpen zou worden, maar ik heb die login nooit meer gekregen.Huneker schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 18:03:
[...]
Ik had hetzelfde probleem en volgens mij was er nog iemand hier. Lijkt wat mis te gaan met accounts als je via surfspot besteld. Gewoon even bellen of een mailtje sturen en dan krijg je alsnog een inlognaam en wachtwoord toegestuurd. Heeft verder volgens mij geen invloed op je bestelling, zolang je maar een orderbevestiging hebt gehad.
Ja, het is via DHL. Kreeg hem netjes rond 2 uur. Obviously, your mileage may varyNet een mailtje gehad dat mijn T61 ook is verzonden vandaag. Iemand enig idee of Megasellers nog steeds gebruik maakt van DHL en of deze ook zaterdags leveren? Kon het zo snel niet vinden op de Megasellers site en in de mail spreken ze van "in de loop van de volgende werkdag". Heb hem liever natuurlijk morgen dan kan ik er de rest van het weekend lekker mee spelen
Volgens hun zou het resolutieprobleem (je resolutie veranderd als je het scherm dichtklapt) kunnen liggen aan een BIOS update.
(ik ben niet verantwoordelijk)
Als ik het goed begrijp kan ik tijdens de verse installatie dan ook net zo goed de verborgen Lenovo partitie verwijderen aangezien je deze na de herinstallatie niet meer tijdens de boot up kan benaderen en je hem altijd nog terug kan zetten met de herstelschijven mocht dit noodzakelijk zijn. Iemand hier andere ervaringen mee?
Verder heb ik ook de Lenovo draagtas "messenger" erbij besteld. Het is een nette en degelijke tas. De laptop past er goed in en er blijft voldoende ruimte over voor eventueel de lader en diverse papieren/dictaten etc.
Verwijderd
[ Voor 184% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2016 07:54 ]
Meteen opgestart, het duurde even voordat Vista klaar was, maar uiteindelijk werkt het.
Wat ik me wel afvraag is hoe het zit met een Windows cd/ recovery cd, deze zat er niet bij. Kan je deze zelf maken, zo ja hoe moet je dat dan doen.
De schijven (3 dvd's) zijn te maken via het start menu.
Via Start - Alle Programma's - ThinkVantage - Create Recovery Mediastoerjonkje schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:13:
Waar staat dit dan onder in het startmenu?
Je heb dan 2 opties, Herstelschijven of Noodherstelmedia:
De Herstelschijven (3 stuks totaal waarvan de 1e ook een cd kan zijn) hebben dan als ik het goed begrepen heb exact dezelde inhoud als de verborgen partitie en kunnen dan dus gebruikt worden om zelfs een nieuwe harde schijf te voorzien van een fabriesinstallatie (dus exact zoals je schijf was toen hij geleverd werd en je mag ook maar 1 set van deze schijven maken en deze vervangen dus de tegenwoordig niet meer meegeleverde Windows en Divers cd's).
De Noodherstelschijf kan gebruikt worden om een bestaande installatie die niet meer op start te repareren met behulp van diverse Lenovo tools (deze kan je meerdere keren maken).
[ Voor 7% gewijzigd door Huneker op 01-04-2008 17:01 ]
Door 'recovery' te typen in the start menu?stoerjonkje schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:13:
Waar staat dit dan onder in het startmenu?
Net Kubuntu 7.10 geboot in safe graphics mode, maar die hangt zichzelf op
http://www.thinkwiki.org/...ThinkPad_T61#IntroductionThis document outlines configuring Ubuntu 7.10 (Gutsy Gibbon) on your Thinkpad T61. Most items will work out of the box and a base install should provide you with a completely working system.

/edit
Nevermind, ik zie dat daar al aandacht aan besteed is in dit topic
/edit 2
Kubuntu is het toch niet geworden. Iemand had hier openSUSE 10.3 liggen en die herkende werkelijk alles! Gelijk in het begin werd al gemeld dat het een Lenovo laptop was.
Enige wat niet werkt zijn de nvidia drivers van suse zelf. Je kijkt dan ook op het einde tegen een blank scherm aan. Echter niet getreurd! Je kan hier vinden wat je daaraan moet doen:
http://www.suseforums.net...showtopic=38426&hl=nvidia
Namelijk de linux drivers van nvidia zelf (handmatig!) installeren.
/edit 3
Hmmm, de audio blijkt ie toch niet te pakken. Ik vermoed dat dat te maken heeft met het missen van de modem driver. Jammer alleen dat de enige driver die Lenovo op hun website aanbied voor de modem, een 64 bit driver is...
[ Voor 91% gewijzigd door Boondock_Saint op 03-04-2008 14:41 ]
Even gebeld en het geld was ontvangen en wat betreft mijn bestelling was alles in orde.
Kreeg alleen gelijk te horen dat de levering langer zou duren doordat het bij Lenovo langer duurt. Hij zou volgende week binnen komen. Kleine déjà vu naar oktober?!?
Ik ga er overigens wel vanuit dat ik hem volgende week binnen heb (knock on wood). Heb hem hard nodig aangezien ik in mijn afstudeerfase zit en mijn pc ernstige kuren vertoont.
Verwijderd
Hi,Elflord. schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:42:
Ik had op 25 maart een T61 besteld bij Megasellers. Tot vandaag geen bevestiging gehad dat het overgemaakte geld ontvangen was(normale overschrijving).
Even gebeld en het geld was ontvangen en wat betreft mijn bestelling was alles in orde.
Kreeg alleen gelijk te horen dat de levering langer zou duren doordat het bij Lenovo langer duurt. Hij zou volgende week binnen komen. Kleine déjà vu naar oktober?!?
Ik ga er overigens wel vanuit dat ik hem volgende week binnen heb (knock on wood). Heb hem hard nodig aangezien ik in mijn afstudeerfase zit en mijn pc ernstige kuren vertoont.
ik zie aan de gegevens in het systeem dat de verwachte leverdatum 16 april is. Er komen dan 15 systemen binnen en 3 van dit type zijn al reserveerd waaronder die van jou.
MvG,
MegaSellers.nl
Verwijderd
Ik heb een paar dagen geleden mn T61p binnen gekregen en hij loopt echt belachelijk sloom. Ik ga er vanuit dat het niks hardwarematigs is en ben nu bezig met een factory restore.
Afhankelijk van hoe goed dat werkt overweeg ik toch een clean install. Wel weer gewoon vista home, maar nu zonder al die 3th party rommel. Nu vroeg ik me alleen af of ik met mn recovery disks altijd weer terug kan naar de factorey restore?
(Kan na een clean install namelijk niet meer met die thinkvantage knop tijdens de boot heb ik me laten vertellen)
PS. of misschien beste om een alleen ff vista erop te zetten en dan met 'norton ghost' ofzo een ghost te maken en die op dvd te branden als backup. Ben er namelijk wel afhankelijk van dat ik snel en zonder veel gedoe mn systeem kan recoveren (waarvoor die 'verborgen partitie factory restore' eigenlijk weer ideaal is als ie niet zo zuigt
Thx!
Een clean install is de beste optie en er een image van maken is natuurlijk altijd makkelijk. Met de recovery disks ga je zo ver ik weet terug naar de versie met te veel rommel. Dus heel veel heb je daar niet aan.Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 18:04:
Hey,
Ik heb een paar dagen geleden mn T61p binnen gekregen en hij loopt echt belachelijk sloom. Ik ga er vanuit dat het niks hardwarematigs is en ben nu bezig met een factory restore.
Afhankelijk van hoe goed dat werkt overweeg ik toch een clean install. Wel weer gewoon vista home, maar nu zonder al die 3th party rommel. Nu vroeg ik me alleen af of ik met mn recovery disks altijd weer terug kan naar de factorey restore?
(Kan na een clean install namelijk niet meer met die thinkvantage knop tijdens de boot heb ik me laten vertellen)
PS. of misschien beste om een alleen ff vista erop te zetten en dan met 'norton ghost' ofzo een ghost te maken en die op dvd te branden als backup. Ben er namelijk wel afhankelijk van dat ik snel en zonder veel gedoe mn systeem kan recoveren (waarvoor die 'verborgen partitie factory restore' eigenlijk weer ideaal is als ie niet zo zuigt)
Thx!
Overigens moet het branden van die recovery disks wel in 1x goed gaan, want bij mij liep hij vast en weigert hij nu nog nieuwe te maken omdat dat niet mag volgens de windows licentie.
Nu denk ik toch niet dat ik hem terug wil zetten naar de fabrieksinstellingen. Alleen als ik hem ooit zouu verkopen was het handig geweest.
Als je nog geen verse installatie hebt gedaan en toch de recovery disks wil hebben is dat voor zover ik heb begrepen wel mogelijk. Je moet dan tijdens het opstarten met behulp van de ThinkVantage knop een recovery doen vanaf de verborgen partitie. De laptop wordt dan in exact dezelfde stand hersteld als toen je hem voor het eerst opstartte. Je kan dan ook weer opnieuw eenmaal de recovery disks branden. Heb je wel al een verse installatie gedaan of de verborgen partitie al verwijderd, dan werkt dit helaas niet.Hades.NL schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:50:
[...]
Overigens moet het branden van die recovery disks wel in 1x goed gaan, want bij mij liep hij vast en weigert hij nu nog nieuwe te maken omdat dat niet mag volgens de windows licentie.
Nu denk ik toch niet dat ik hem terug wil zetten naar de fabrieksinstellingen. Alleen als ik hem ooit zouu verkopen was het handig geweest.
Bedankt voor de infoHuneker schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:42:
[...]
Als je nog geen verse installatie hebt gedaan en toch de recovery disks wil hebben is dat voor zover ik heb begrepen wel mogelijk. Je moet dan tijdens het opstarten met behulp van de ThinkVantage knop een recovery doen vanaf de verborgen partitie. De laptop wordt dan in exact dezelfde stand hersteld als toen je hem voor het eerst opstartte. Je kan dan ook weer opnieuw eenmaal de recovery disks branden. Heb je wel al een verse installatie gedaan of de verborgen partitie al verwijderd, dan werkt dit helaas niet.
Alleen had ik er in het begin al meteen een schone installatie van Vista (Business van MSDNAA) er opgezet. De herstelpartitie bestaat wel nog steeds. Alleen die wilde ik graag verwijderen na het branden van de herstelschijven. Maar de OEM key staat ook op de onderkant dus als het goed is kan ik hem met een willekeurige vista disc ook wel opnieuw installeren en dan de Lenovo software van de site halen. Maar voorlopig is dat toch niet nodig denk ik
Verwijderd
Heb je misschien een paar checks die je kunt aanraden? (Dit klinkt misschien vreemd voor de meeste hiersander- schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:17:
Ik had dat ook met mijn R61, uiteindelijk bleek dat de HDD defect was, misschien toch even wat hardwarechecks runnen?
De meeste fabrikanten van harde schijven hebben hier handige programma's voor. In mijn T61 zit een Western Digital schijf en de kans is groot dat dit bij jou hetzelde is. In dat geval kan je dan hier een programma downloaden om de schijf te testen.Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 22:20:
[...]
Heb je misschien een paar checks die je kunt aanraden? (Dit klinkt misschien vreemd voor de meeste hier) maar heb zoiets nooit eerder gedaan en zou niet weten waar te beginnen met zoeken.
Maar zelf ook al ervaren dat de factory install gewoon zeer lomp is en de laptop onnodig langzaam maakt, al is de harde schijf opzich ook niet echt snel te noemen
Grote voordeel vind ik bij die surfspot aanbieding die WUXGA+ reso. Hoe zit het met de stevigheid van deze laptop in vergelijking met een zepto?
Ik heb overigens de T7300 variant.