En er is antwoord op "de brief"
Hallo Kingjotte,
Jouw brief, hebben wij ontvangen, en wij willen er via dit email bericht op reageren:
Wij zijn als MegaSellers Automatisering, de uitvoerende partij om in het Surfproject de bestelde notebooks uit te leveren.
Wij zijn in dit traject afhankelijk van Lenovo, die deze notebooks produceert, wij communiceren dagelijks met Lenovo Nederland, over de verwachte levertijden.
Op dit moment zijn alle types notebooks leverbaar en op voldoende voorrraad bij MegaSellers Automatisering, met uitzondering de Lenovo T61.
Vanmorgen (10 oktober 2007) hebben wij bericht gehad van Dhr. H.van de Broek, General manager van Lenovo Nederland, dat de T61 morgen (11 oktober) naar Nederland verstuurd wordt, en dat deze halverwege volgende week in Nederland aankomen.
Zodra MegaSellers Automatisering de T61 binnen krijgt, gaan wij onmiddelijk over tot leveren.
Ook voor MegaSellers Automatisering en Surfdiensten, is dit uiterst vervelend, en bieden ook hierbij onze excuses aan, maar zoals eerder gezegd, wij zijn in deze afhankelijk van Lenovo.
Vanuit MegaSellers Automatisering, zullen wij er voor zorgen, dat jij a.s.a.p. in het bezit komt van jouw bestelde Lenovo T61.
In het vertrouwen je hiermee voldoende te hebben geinformeerd,
Met vriendelijke groet,
Douwe Veltman
Senior Accountmanager Educatie
ik heb gereplied dat ik het storend vind dat ik steeds om informatie moet vragen, en dat deze informatie per persoon schijnt te verschillen. (Het schip was toch al onderweg?)
Tevens vind ik het erg irritant dat ze gelijk beginnen te jij-en en jouwen dus dat heb ik er als P.S. nog maar even bij gezet.
Inmiddels heb ik dus wel 2 mailadressen van medewerkers daar

(er stond nog iemand ge CC-ed)
Vooralsnog maar weer even afwachten wat ze nu weer terug mailen.