Toon posts:

MySQL naar MSSQL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb Postfix en al mijn users staan in een MySQL tabel op een Linux Fedora server.
Hoe kan ik deze overzetten naar MS SQL Server op Windows Server 2003, of direct naar MS Active Directory (Windows Server 2003) ?
De bedoeling is dat ze in Microsoft Active Directory komen met wachtwoord enzo bij.
Wachtwoorden zijn MD5 encrypted.

Bestaat er ook een oplossing voor Linux om te migreren naar Active Directory ?

Groeten,
Matthias

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2007 18:01 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Jawel bestaat allemaal. Windows heeft standaard tooltjes die kunnen importeren vanuit van alles en nogwat. VBS kan je bijvoorbeeld mooie scripts mee maken.
Hier op GoT verwachten we echter een bepaalde mate van inzicht en vooral motivatie in je topicstart. Omdat hierin totaal geen bruikbare informatie voorkomt, en helemaal geen eigen inzet te bespeuren is wil ik je vragen Het algemeen beleid en Windows Servers en Server-Software - Policy nog even door te lezen. Daarin staat duidelijk wat we verwachten.

Pas je bericht nog even aan, en leg duidelijker uit wat je wil bereiken. Want nu klinkt het alsof je nóg een weg wil aanleggen naar Rome, en dat lijkt me wat onnodig.`Vertel ook vooral welk OS je gebruikt, zodat we dat kunnen toevoegen aan de topictitel.

[ Voor 5% gewijzigd door sanfranjake op 09-09-2007 17:35 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters