Toon posts:

aankoopadvies nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een andere grafische kaart, omdat die PC van mij steeds vaker games niet kan spelen om dat er geen sm 3.0 ondersteuning op de kaart zit.Het liefst heb ik sm 4.0 ondersteuning
Ik heb geen pci-e slot op m'n mobo, dus het wordt een agp kaart.
Ik dacht zelf iets van rond de 100 euro uit te geven.
Wat zou beter zijn, een kaart van 512 MB met ddr2 of eentje van 256 met ddr3 geheugen?
Of moet ik hier niet op letten en andere criteria bekijken?

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:40
Ik zou zeggen, zoek er een paar uit (zijn er namelijk niet zoveel in agp) en vergelijk hun scores op ome tom's zijn site.

[ Voor 18% gewijzigd door Invisible_man op 09-09-2007 13:57 ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:41

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik zou zeggen: zoek eens rond op internet, hier is zo vreselijk veel info over te vinden.
En kijk eens op sites zoals Tom's Hardware

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-06 17:24
En wat zijn de rest van je specs? Bovendien kun je zulke info hardstikke goed zelf op zowel GoT als Google vinden, dus ik vind je eigen inzet matigjes.

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

SM4.0 op AGP is er nog niet. (nVidia 8xxx en ATi 2xxx)

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

Topicstarter
Bitage schreef op zondag 09 september 2007 @ 13:58:
En wat zijn de rest van je specs? Bovendien kun je zulke info hardstikke goed zelf op zowel GoT als Google vinden, dus ik vind je eigen inzet matigjes.
Touché.... ;)

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:17

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

en op slot er mee :+

Dit kun je tot nu toe prima zelf uitzoeken, neem eens **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? door. Daar vind je tips over hoe te werk te gaan bij het uitzoeken van een nieuwe kaart.
En de keuze 256MB GDDR3 of 512MB DDR is ook al een oude bekende. Let eens goed op de snelheid van het geheugen en niet enkel de hoeveelheid.

Veel succes! :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.