Error bij CD's branden

Pagina: 1
Acties:

• Morrigun99
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-04-2023
De titel zegt het al...

Het betreft een 52x CD brander die het vrij lang naar behoren gedaan heeft, tot dusver. Om de een of andere reden vertikt Nero nu cd's te branden. Ik ken de error niet en zoals het apparaatbeheer, de instellingen van Nero zelf en mijn windows verkenner/deze computer enz. aangeven betreft het geen probleem met de hardware. Mijn pc lijkt de brander dus overal gewoon te herkennen. Ook cd's afspelen gaat goed. Ik heb overigens mijn kast ook al open gehad en alle stekkertjes zitten er goed in. Kan iemand mij hiermee helpen?

mijn apparaatbeheer
Afbeeldingslocatie: http://img401.imageshack.us/img401/9109/apparaatbeheeryr4.jpg

de betreffende error zoals Nero hem weergeeft in het brandmenu
Afbeeldingslocatie: http://img513.imageshack.us/img513/8126/errorxl4.jpg

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Die nero is al vrij oud, heb je al met een nieuwere geprobeerd.

Overigens kan ie ook gewoon 'dood' zijn.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Arthas
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-12-2025
Vervolgens eerst even zelf zoeken, ik kwam namelijk een GoT threadje tegen van iets van 5 jaar geleden met een aantal tips:

Ander merk CD's
Nero re-installen
Firmware brander

"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de OM FAQ / Beleid onder Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed en zoek in het lijstje met de veelvoorkomende foutmeldingen naar "Session fixation error". Daaronder zul je een opsomming vinden met alle mogelijke oorzaken. Werk deze eens uit :)

Naar mijn idee heeft je brander z'n beste tijd wel gehad. Al helemaal als er op softwarematige vlak en qua Media helemaal niks is veranderd.