Toon posts:

'Beste' Bluetooth Headphone/Headset/Earphones

Pagina: 1
Acties:
  • 3.774 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Vermits ik de kabels aan mijn oortjes geweldig beu ben, zou ik me graag een bluetooth headphone of headset aanpassen.
Ik wil hem namelijk met mijn GSM gebruiken en op mn pc.
Micro is niet echt een vereiste, wel zou het handig zijn als ik gebeld wordt dat de muziek stopt (maar dat gebeurd vanzelf denk ik).
Dus handfree bellen is niet nodig, dan haal ik hem wel ff uit mn zak.

Heeft iemand al goede ervaringen met een toestel? (liefst enkel oortjes of iets dat achter ge hoofd loopt, geen mega headphone voor op je hoofd ;) )

Dank bij voorbaat!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 13:45:
Hallo,
Vermits ik de kabels aan mijn oortjes geweldig beu ben, zou ik me graag een bluetooth headphone of headset aanpassen.
Ik wil hem namelijk met mijn GSM gebruiken en op mn pc.
Micro is niet echt een vereiste, wel zou het handig zijn als ik gebeld wordt dat de muziek stopt (maar dat gebeurd vanzelf denk ik).
Dus handfree bellen is niet nodig, dan haal ik hem wel ff uit mn zak.

Heeft iemand al goede ervaringen met een toestel? (liefst enkel oortjes of iets dat achter ge hoofd loopt, geen mega headphone voor op je hoofd ;) )

Dank bij voorbaat!
Niemand die hier muziek luisterd op zn GSM? :*)

Voorkeur gaat uit naar deze 2 toestellen, Logitech Freepulse Wireless of de Conceptronic (zie: http://www.conceptronic.n...od_ID=1670&Prod=CLLPSOUND)
Prijs van deze laatste is de halft van deze eerste, maar logiteck heeft natuurlijk een betere naam.
Is de logteck zijn geld waard, of is de Conceptronic even goed?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2007 13:10 ]

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:43
Ik wilde net ook al een dergelijk topic openen. Ik ben hier ook wel geinteresseerd in. Er schijnt hier en daar wel wat aanbod te zijn maar erg duidelijk is het niet. Ik zou handsfree bellen zelf weer wel fijn vinden. Ook vind ik het interessant als de mogelijkheid er is om de bluetooth headset met een laptop te connecten, als dat mogelijk is natuurlijk.

_@/'

Verwijderd

Topicstarter
Steephh schreef op maandag 10 september 2007 @ 00:38:
Ik wilde net ook al een dergelijk topic openen. Ik ben hier ook wel geinteresseerd in. Er schijnt hier en daar wel wat aanbod te zijn maar erg duidelijk is het niet. Ik zou handsfree bellen zelf weer wel fijn vinden. Ook vind ik het interessant als de mogelijkheid er is om de bluetooth headset met een laptop te connecten, als dat mogelijk is natuurlijk.
Met de Conceptronic is handsfree bellen mogelijk, en hij is (mits een usb-bluetooth ontvanger die bijgeleverd is) te conecten met je pc/laptop.
Nadeel is dat de Freepulse aan de oortjes volume controle heeft, wat bij de conceptronic niet het geval is.
Niemand ervaring met deze toestellen? (of andere merken/modellen mag natuurlijk ook ;-) )

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:43
Is er echt niemand die ervaring heeft met Bluetooth Headsets. Nu ik mijn laptop heb ben ik eigenlijk toch wel heel nieuwschierig geworden naar de combinatie Laptop + GSM + Headset.

_@/'

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:44
Voor een leuk dealtje, kijk vandaag op ibood.com
http://www.ibood.com/site...thread&forum=1&topic=5122

Verwijderd

Heb hier een Jabra bt620s, gebruik hem op m'n laptop en op m'n desktop. De headset werkt prima, alleen moet je wel even kijken of je BT software goed werkt. Bluesoleil werkt iig nogal matig, zonder tweaks heb je crap geluid en als je je processor flink belast valt de muziek soms weg of veranderd de afspeelsnelheid (klinkt als een oud cassettebandje in een brakke speler).
Bellen heb ik er nog nooit mee gedaan, op de pc klinkt het microfoontje wel erg ver weg (microfoon werkt overigens alleen in headset modus, niet in a2dp modus).
De knoppen voor pause enzo werken ook prima op de pc (als je speler media keys ondersteund). De volumeregeling is intern, hij regelt niet het volume van de pc.
Ook wel aardig is dat hij als USB koptelefoon te gebruiken is, dus als hij leeg is doe je een usb stekkertje erin en kan je gewoon verder luisteren (moet je wel een dun usb kabeltje zoeken, dat ding wat erbij zit is nogal stug).

Wat wel vervelend is, is dat je hem niet fatsoenlijk kan vervoeren. De oren zijn nogal zwaar en er komt veel kracht op de nekbeugel te staan. Ik vervoer hem in de originele blister verpakking, ik denk niet dat hij het overleeft als je hem los in een tas stopt. Daar heeft Logitech overigens ook last van.
Pagina: 1