Ouch serieus

Kheb 4 minuten gespendeerd aan het vinden van het juiste subforum en ik heb er gewoon overgekeken. Kan een mod deze topic verplaatsen aub? thx!
Ik heb al gezocht in controlpanel en de preffs van de apps en kben proxies tegengekomen en voorkeursinstellingen ivp welke connectie je prefereerd boven de andere. Ik heb geprobeerd te googelen mar de termen schieten mij zo niet tebinnen en hetgeen ik uitkwam ging amper in die richting.
Het gaat hier over een wifi hotspot en een gewone ethernet aansluiting. Ik wil hier bv de ene applicatie (bv opera, msn, ftp, enz...) via de ene internet connectie en met de andere app langs een ander kanaal. Ik kan mij voorstellen dat ik zoiets wel per poort zou kunnen routen (ook al weet ik niet hoe in de praktijk) of via proxies (alhoewel ik dat mssn tever gezocht vind).
Aangezien een van jullie misschien al ervaring heeft met dit gevalletje en al meerdere opties heeft geprobeerd, kan mij dat serieus wat tijd besparen in research, trial and error en damagecontrol
That's why I give it a shot at Gathering!
Alvast bedankt
Joris