Ik ben al een tijdje op zoek naar templates om mijn standaard selectielijst een mooie vorm te geven, alleen ben ik niet veel interessant tegengekomen tot vandaag; vandaag zat ik voor het eerst een tijdje achter MacOS en dacht ik wil Safari is uitproberen en ik zie meteen dat de vormgeving van buttons en comboboxen (vooral als je erop klikt en met veel <options> dat je onderaan een pijltje ziet waarmee je verder kan scrollen) zoveel mooier zijn dan bij IE7 of FF en nu wil ik de vormgeving van comboboxen in safari nabootsen in IE7 en FF met behulp van CSS, Javascript en XHTML alleen heb geen idee waar ik moet beginnen en kon er ook geen templates voor vinden, niet eens templates die er een beetje op lijken.
En vraag jullie om ideeen om mijn combobox in IE7 en FF om het zoveel mogelijk te laten lijken op de combobox van safari.
Mijn selectielijst ziet er zo uit:
En vraag jullie om ideeen om mijn combobox in IE7 en FF om het zoveel mogelijk te laten lijken op de combobox van safari.
Mijn selectielijst ziet er zo uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <select style="width:100px;"> <option value="5">Logitech Cordless Desktop EX110 Zwart</option> <option value="10">Logitech Cordless Desktop LX710 Laser Zwart,Zilver</option> <option value="9">Logitech Cordless Desktop MX 3200 Zwart</option> <option value="8">Logitech Cordless Desktop MX 5000 Zwart</option> <option value="7">Logitech Cordless Desktop S 510 Zwart,Zilver</option> <option value="6">Logitech diNovo Media Desktop Laser Zwart,Zilver</option> <option value="18">Microsoft Wireless Entertainment Desktop 7000 Zwart,Zilver</option> <option value="16">Microsoft Wireless Laser Desktop 6000 Zilver,Zwart</option> <option value="13">Microsoft Wireless Optical Desktop 1000 Zwart</option> <option value="14">Microsoft Wireless Optical Desktop 2000 Zwart</option> <option value="15">Microsoft Wireless Optical Desktop 4000 Zwart,Zilver</option> <option value="17">Microsoft Wireless Optical Desktop 700 Zwart</option> </select> |