Geheugen VAIO

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• DeCo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-05 09:51
1 GB Memory Module for VAIO FE/FZ/BX/SZ/TX/G/N/C/LA1/AR
VGPMM1GA.AE
329,00 € VAT incl.

1GB PC2-5300 677MHz DDR2 Non-ECC CL5 SODIMM
KVR667D2S5/1G
€ 28.43 € VAT excl.

Dat er verschil in bovenstaande modules is, kan ik begrijpen. Maar dan nog... hoe kan dat prijsverschil zó groot zijn?

En nog een tweede vraag.. mijn VAIO heeft momenteel 533MHz geheugen. Kingston biedt 533MHz modules aan voor mijn VGN FE21B, terwijl Sony Shop bovenstaande 667MHz aanbiedt. Kan ik de modules vervangen met 667MHz geheugen?

Alvast bedankt! :)

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-04 07:44

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

(jarig!)
Zou je graag willen helpen, maar zonder eerst het modelnummer van je VAIO te weten kom ik niet veel verder. (systeemspecs zijn ook goed, dan kan ik het maximale ondersteunde geheugen achterhalen). Ik kan zo 1,2,3 niet bijzonders ontdekken aan de bovenste reepjes, behalve wat marketingpraat :X.

Logius | Somda | Twitter

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt de modules vervangen door snellere, de vraag is alleen of het zin heeft. Zoek eerst eens uit wat die notebook nodig heeft, Als dat ding niet sneller kan draaien dan 533, dan heeft het totaal geen zin om er 667 mem in te gaan duwen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:31

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG FAQ

Deze vragen kun je allemaal uit de FAQ halen. Gewoon opzoeken wat voor chipset dat ding heeft, nagaan wat daarop kan en dan kijken of een module voldoet.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.