Hallo tweakers,
Heb even in het "LET OP..." gedeelte gekeken hoe ik een dergelijke vraag moet neerzetten.. nah ja, daar gaat ie
Ik zoek dus een nieuwe videokaart.. maar welke moet ik nemen!?
Spellen als Oblivion e.d. kan ik nu wel spelen maar niet zoals het hoort natuurlijk :-P Bioshock moet met de nieuwe kaart ook fatsoenlijk draaien. De demo draaide wel... maar met bijna alles op low.. dat is natuurlijk niet echt leuk.
Mijn systeem bestaat nu uit een Asus a8n SLI mobo, een AMD 64 3200+ CPU, 1gb ram, geforce 6600 GT (550 bij 1050) en een 350 watt voeding. Ik draai XP SP2 pro.
Laat ik maar gewoon ff dat lijstje snel afgaan zoals in jullie guide staat:
Prijs: tot ongeveer 250 euro.
Prestaties: Aanzienlijk beter dan mijn huidige kaart. Moet Bioshock met redelijke FPS en graphics aankunnen.
Beeldkwaliteit: DVI
Geluid: maakt me niet uit.
Hitte en/of ruimte: moet passen op mijn MOBO.
Stroomverbruik: mijn huidige voeding moet het wel aankunnen
Overclockmogelijkheden: graag
Compatibility: moet in mijn configuratie passen
Ik ben er even vanuit gegaan dat ik alleen met een nieuwe videokaart al een eind kom... maar het zou me ook niks verbazen als ik meer moet upgraden voor mijn wensen... laat het maar horen!
Heb even in het "LET OP..." gedeelte gekeken hoe ik een dergelijke vraag moet neerzetten.. nah ja, daar gaat ie
Ik zoek dus een nieuwe videokaart.. maar welke moet ik nemen!?
Spellen als Oblivion e.d. kan ik nu wel spelen maar niet zoals het hoort natuurlijk :-P Bioshock moet met de nieuwe kaart ook fatsoenlijk draaien. De demo draaide wel... maar met bijna alles op low.. dat is natuurlijk niet echt leuk.
Mijn systeem bestaat nu uit een Asus a8n SLI mobo, een AMD 64 3200+ CPU, 1gb ram, geforce 6600 GT (550 bij 1050) en een 350 watt voeding. Ik draai XP SP2 pro.
Laat ik maar gewoon ff dat lijstje snel afgaan zoals in jullie guide staat:
Prijs: tot ongeveer 250 euro.
Prestaties: Aanzienlijk beter dan mijn huidige kaart. Moet Bioshock met redelijke FPS en graphics aankunnen.
Beeldkwaliteit: DVI
Geluid: maakt me niet uit.
Hitte en/of ruimte: moet passen op mijn MOBO.
Stroomverbruik: mijn huidige voeding moet het wel aankunnen
Overclockmogelijkheden: graag
Compatibility: moet in mijn configuratie passen
Ik ben er even vanuit gegaan dat ik alleen met een nieuwe videokaart al een eind kom... maar het zou me ook niks verbazen als ik meer moet upgraden voor mijn wensen... laat het maar horen!