Welke codec voor mijn p650

Pagina: 1
Acties:

• martijnmaas370
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
Hallo, ik heb onlangs een MSI p650 mp4 speler gekocht. Nu wilde ik er pas een filmpje op zetten, maar ik kon met xilisoft video converter niet echt de juiste codec vinden. In de manual stond dat de p650 .mov en .avi kon afspelen, maar dan weet je nog steeds niet welke codec ik moet hebben. Mjpeg werkt wel, maar stotterd heel erg, en het bestand wordt dan ook mega groot. Nu zat er bij de mp4-speler een standaard filmpje op, die wel de .mov extensie had, en ook goed afspeelde. Maar nu weet ik niet wat voor codec dat bestandje heeft. Hoe kan ik daar achter komen, en met welk programma moet ik dan eventueel mijn filmpjes converteren. Of weet iemand anders nog een goede codec voor deze P650?

• martijnmaas370
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
Niemand?

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:40
Zal wel mpeg4 zijn dan als het een mp4 speler is :)

Kun je maken met quicktime pro, .mov mpeg4 video selecteren onder export.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:14

voodooless

Sound is no voodoo!

Van MPEG4 kan ik eigenlijk helemaal niets terugvinden op de MSI website. In de manual staat alleen maar iets over MJPEG. Dat zul dus ook wel het enige zijn dat gesupport is. Over resolutie en framerate staat helaas niets. Check gewoon dat sample filmpje en maak je eigen filmpjes in het zelfde formaat.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:40
Dat achterhalen kun je ook doen in quicktime, onder window -> show movie properties ofzo

Mijn Home Cinema in aanbouw