Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

T-Mobile GPRS Pocket Internet Totaal

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

• astute
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 20:59
Ik heb Pocket Internet Totaal aangevraagd op T-Mobile gelijk met mijn toestel.
Daarna had ik meteen internet, geweldig denk je.

Maar het probleem is dat ik 150 kbit download haal terwijl ik max 64 zou mogen halen.
Ik ben dus bang dat ik niet van de flat-fee gebruik maak maar van de betaal per MB dienst die vele malen duurder is.

Hoe kom ik hier achter, moet ik nog ergens iets instellen.
Ik heb de Samsung SGH-i600.

Pickle Rick!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:51
In het begin mag je volledig gebruik maken geloof ik. Ik had dat ook in het begin. Daarna wordt je gecapped op je abonnements-max. Ik ben zojuist weer overgestapt naar de Plus versie waarmee je weer de top snelheden haalt. Echt een aanrader!

• astute
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 20:59
Vind 20 euro net even teveel.
Wel gemene truc van T-mobile, je hogere snelheden geven zodat je er aan gewend raakt en tevreden bent en dan er voor zorgen dat je toch meer wilt :(

Pickle Rick!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

astute schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:16:
Wel gemene truc van T-mobile, je hogere snelheden geven zodat je er aan gewend raakt en tevreden bent en dan er voor zorgen dat je toch meer wilt :(
ik heb nooit hogere snelheden gehad, gewoon 64Kb vanaf de eerste dag. :(

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:51
astute schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:16:
Tsja, je kan het ook als een luxe zien, je krijgt een tijdje meer dan je betaald. Voor de zekerheid kan je morgen nog even bellen zodat je het zeker weet. Zou vervelend zijn als je een naheffing krijgt.

Of 20 euro veel is weet ik niet, je wilt we 10 euro per maand betalen, of 20 dan teveel is kan je alleen maar zelf beoordelen. Ik merk dat het me tijd scheelt (zakelijk ook) en dat is het daarom wel heb gekozen.

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Ik heb ook maar 64kbit gekregen :(.

Zorg dat de static APN setting "INTERNET" heet, en niet "WAP" i.o.d. anders kan je inderdaad in de problemen komen.

Pentaxiaan

Verwijderd

Ik heb een t-mobile compact (Htc magician) en zit nog op prepaid.. Ik heb de keuze tussen gprs class 8&10, maar ik merk niet veel verschil in snelheid, alhoewel class 8 iets stabieler "aanvoelt".
Zijn er abo users die dit kunnen testen?

Ow ik zit overigens op ~40kbit/s :X

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 23:13 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.