Giants demo

Pagina: 1
Acties:

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Ik heb net de demo binnen gehaald. (beetje laat, kweet het) maar ik vraag me af of ik iets over het hoofd zie. Giant zou toch zo super-grafisch mooi zijn? Nou, daar zie ik niet echt veel van. Ik heb een Geforce1 en een TB750@875 (nu nog), maar alles ziet er hoekig uit. Verder zijn die reapers ook niet echt super mooi. Ik ben dus zeer teleur gesteld in het progje.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Verwijderd

Tja, dat is een mening.

Giants is vooral mooi doordat de models zo gedetailleerd zijn en door de enorme omgevingen. De textures daarentegen zien er zeer vaag uit en hier en daar is het idd wat hoekig... Maar ondanks dat vind ik het er fantastisch uitzien :)

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:17

Rexomnium

Vincam aut moriar

Giants demo? Waar?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• zonoskar
  • Nu online

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Demo downen op [url="http://www.gamesdomain.com."]www.gamesdomain.com.[/url] Ik vind de models ook niet echt gedetailleerd. Misschien moet ik m'n lenzen eens indoen :) Het spel is wel grappig.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-02 17:45

FoggyFreek

I'm a llama again!

Doe niet zo belachelijk!!

Die water effecten zijn ECHT origineel,
als je bumpmapping aanzet zijn de textures juist hardstikke mooi !
En de modellen zijn ECHT WEL gedetailleerd !
Kabuto is echt goed gemaakt.. en de Reapers gaan onder de grond, dat is toch gaaf. Eindelijk weer een origineel spel, ik heb het tot in de kleine uurtjes gespeeld. Je moet niet zo snel het oordeel klaar hebben. GAMEPLAY speelt ook een rol....:)
Giants is een hoogstaand spel.. (En dat is niet alleen mIJn mening.. (www.avault.com, [url="http://www.pcgr.com,"]www.pcgr.com,[/url] pc.ign.com...etc.etc/)
:(

-- Altijd blijven prutsen --

• zonoskar
  • Nu online

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Hoho. ik diss het spel niet, ik vind alleen de hype rond de graphics overdreven. Die reapers zijn nog steeds zo hoekig als wat. Idem voor de andere karakters. Om maar niet te spreken over de landschappen. Over de gameplay kan ik nog niet veel zeggen, ben bezig met de demo :)

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op zondag 11 februari 2001 14:06 schreef FoggyFreek het volgende:
Doe niet zo belachelijk!!

Die water effecten zijn ECHT origineel,
moet je eens buiten de map raken, dan zie je later dat het water uit vier lagen bestaat

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• AngelEyes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
nou en, da's toch kei-origineel! :)

Jouw advertentie hier??

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Op zondag 11 februari 2001 14:06 schreef FoggyFreek het volgende:
en de Reapers gaan onder de grond, dat is toch gaaf.
Rippers, niet reapers. De reapers lopen, of vliegen(half)

Steam

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07-2025
Supergaaf spel. ALleen je moet wel weten hoe je de bugs kan omzeilen.

De levels waarin je met een popup bomb dingen moet opblazen heb ik allemaal minstens 3x moeten doen.

Zeker dat prison level. Een of andere vage bug zorgde ervoor dat 5/6 x een reaper guard *in* de muur vast zat en dat daardoor de prison niet gemold kon worden :'(

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik heb de demo al 5 keer gespeeld (ja ik weet het zielig, maar elke keer als ik een videosetting die ik veranderd heb wil checken speel ik meteen de hele demo uit :D ) en ik vindt het er erg mooi uitzien. De gameplay is ook zeer goed en het kleurgebruik .. yummie :9 . Over het landschap heb je wel gelijk, de textures van de rotsen bv zijn nog waziger dan in Tomb Raider 2 (en ook hoekiger btw) ;) ...

[edit]-> spelfoud

PC Specs

Pagina: 1