Toon posts:

Acer 5310-301G08mi

Pagina: 1
Acties:
  • 824 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
ik ben net nieuw op dit forum en heb eigenlijk een vraag. Ik wil graag een laptop kopen maar ik heb niet teveel geld ervoor. Met deze laptop wil ik redelijk snel internetten en voor de rest films op kijken en muziek downloaden. Gamen is niet van erg van belang. Ook moet ik wat schoolwerk er op kunnen doen. Maar ik zag in de mediamarkt het type van de titel staan : Acer 5310-301G08mi voor €499. Nu lijkt mij dit een mooi ding want hij heeft ook 15 inch.
maar nu is mijn 1e vraag: heeft deze een tv-out optie? dat ik met een kabel via me tv de gedownloade films kan bekijken?
en mijn 2e vraag: kent iemand deze laptop al, zo ja graag wat meningen erover!
alvast bedankt, en ik kijk uit naar de reactie!

met vriendelijk groet,

Micheal

• zaidoT
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-01 00:28
Kijk eens verder dan je neus lang is: Acer Aspire 5310

Zelfde forum en nog geen dag oud.

Verwijderd

Topicstarter
die heb ik al gelezen en zie jij in dat forum antwoorden op mijn vragen? dacht t niet.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 19:31 ]

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10-2025

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Je hoort je vraag gewoon dáár te stellen...

Maar goed:
Ik heb dat ding gekocht voor mijn dochtertjes (van 4 en 6).
1) er zit géén TV-out op
2) ervaringen:

De bouwkwaliteit is prima, scherm is prima...allemaal hetzelfde als de nieuwste Acer Aspires
De processor is géén dualcore en het betreft Vista Home Basic en niet premium.
Dus wel de looks van vista, maar niet de aero-look (doorzichtige vensters etc.) en zonder mediacenter.

Ik heb daar uiteraard vantevoren rekening mee gehouden en hij bevalt prima als goedkope kinderlaptop, maar verwacht er geen wonderen van.
Voor mezelf zou ik altijd eentje kopen met core2duo en 2 GB (ipv 1).

Maar ja...ik zou daar ook wel iets meer mee doen dan kinderplezier.com, Bob de Bouwer, Barbie, Dora Dora, K3... 8)

[ Voor 13% gewijzigd door The_Sukkel op 05-09-2007 19:58 ]

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Verwijderd

Topicstarter
tnx! heb ik wat meer aan, maar geen tv out is erg zonde. dat is wel een vereiste. maar ik begrijp dat als je dat wil dat je laptop minimaal 700 moet kosen en dat er geen laptopt zijn met tvout voor 499€

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:55

Thandor

SilverStreak

Dit is echt even een kwestie van zoeken. Staat het er niet bij? Dan zit het er niet op :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.