Is het in BOINC ook mogelijk om 2 cpu times in te stellen. Ik wil zorgen dat hij om 8 tot 16 uur berekend en dat hij dan weer van 23 uur tot kwart over 6 gaat berekenen. In het menu kan ik dit namelijk maar 1 keer invullen, hebben jullie idëeen?
oops niet goed gelezen.
[ Voor 95% gewijzigd door Cow_tipping op 05-09-2007 16:10 ]
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Kun je niet wat spelen met preferences, dus "home" "school" en "work" ?
en dan twee profielen aan één machine hangen? Geen idee of 't kan hoor, 't komt zomaar bij me op-borrelen.
Of misschien er is iets in BAM waarmee "automatisch" de clients op pauze gezet kunnen worden.
en dan twee profielen aan één machine hangen? Geen idee of 't kan hoor, 't komt zomaar bij me op-borrelen.
Of misschien er is iets in BAM waarmee "automatisch" de clients op pauze gezet kunnen worden.
- Commando's sturen naar systeem (momenteel update, benchmark en instellen van netwerk status)
quote komt uit startpost (uit 2005) geen idee of de functie die jij wilt in de laatste versie is ingebakken.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......