Toon posts:

Extern naar Intern

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een Pleomax (samsung) externe harde schijf van 400 GB... Nu deed ik vanmorgen de stekker erin op dat ik wat data nodig had. Maar de uit de stekkerdoos kwam een vonk en de harde schijf starte mooi niet meer op. Op de stekker zit een groen lampje en die brandt ook niet meer. Dus ik dacht laat ik hem er uit halen en de schijf aan een interne kabel hangen. Na gereboot te hebben wou ik toegang tot de schijf maar nu krijg ik de vraag of ik wil Formateren. .... Dit wil ik natuurlijk niet want er staat voor bij 400 GB aan informatie op die ik niet kwijt wil. Als ik nee klik krijg ik ook geen toegang tot de schijf... Is er nog een oplossing????

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

OM FAQ / Beleid -> file recovery

[ Voor 15% gewijzigd door Snake op 04-09-2007 20:05 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg nog steeds geen toegang tot de schijf. Via testdisk zie ik wel dat de schijf vol staat maar ik kan er verders niets mee.
Ik heb nu even wat anders geprobeerd. Ik heb voeding van de pc direct in de HD gestoken en de rest via de externe unit laten lopen. De HD zit dan nog met de hd kabel vast in de behuizing en daar komt een usb kabel uit. En de stekker van de voeding losgekoppeld en daar dan een stekker van de pc in gestoken. Maar dan reageert hij nergens op. De PC ziet niet dat de schijf aanwezig is. Ook niet als ik de USB er uit haal en weer terugsteek. Is formateren dan de enigste oplossing???