Toon posts:

Sata drivers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Tijdens de setup van windows XP wordt mijn harde schijf niet gedetecteerd.
Nu heb ik op het forum gezocht, en daaruit heb ik gevonden dat ik mijn SATA drivers moet updaten.
Maar ik heb gezocht op de website van intel maar ik kan ze niet vinden?
Kan iemand helpen aub?

Specs :
Seagate 320 GB hardeschijf (S-ATA)
Intel core 2 duo 2.66 ghz (DG33BU).

Bvd!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk eerst eens wat voor moederbord je hebt en welke chipset daarop zit. Dat is de belangrijkste info die je nodig hebt. Wat voor hdd eraan hangt is totaal niet van belang.
Dus zoek dat eerst op en dan ben je een heel eind.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik snap je vraag niet, gezien Geen harde schijf gevonden?
Daar werd toch al gelinkt naar OM FAQ / Beleid - Samenvatting: check je hardware, download de drivers, download de handleiding, volg die.

Wat lukt er dan niet? Hoe dan ook kunnen we helemaal niets als je niet zegt over welke relevante hardware het gaat; waar relevant vooral moederbord / controller is. Het heeft weinig geen zin om hier meteen een nieuw topic te openen als het in OM is gesloten, als je niet de moeite leest om alsnog even bij te lezen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door F_J_K op 03-09-2007 17:13 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Windows XP na Vista installeren is vragen om problemen.

No offence maar als je al niet weet hoe je een SATA-driver mee moet geven, lijkt me deze tricky installatie per definitie te hoog gegrepen voor je.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:36
Bovendien vermeld je 2 apparaten in je specs die geheel niets met je probleem te maken hebben. Post dus complete specs.

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:57
Indien je een oude versie van xp hebt dan zit er geen sata drivers bij.
Dus zoek hier of met google om je xp te updaten, dit heet slipstreamen van je xp naar sp2.

Verwijderd

Je moet de drivers downloaden, op bijv een diskette zetten en vervolgens bij het starten van je XP installatie op F6 drukken om de drivers in een iets later stadium in te kunnen lezen.
Pagina: 1