Toon posts:

Geen harde schijf gevonden?

Pagina: 1
Acties:
  • 460 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik heb nu windows vista ultimate draaien, maar ik wou windows xp er ook bij hebben.
Dus ik boot vanaf windows xp cd, en dan laadt de setup allerlei dingen, dat is klaar en daarna krijg ik een scherm of ik windows wil repareren of installeren, ik kies dan installeren,
maar dan krijg ik een scherm met "er is geen harde schijf gevonden" en dan stopt de setup?

Weet iemand wat ik kan doen?

Bvd!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dit is een probleem dat heel veel voorkomt. Als je even de search gebruikt heb je zo je antwoord.

Verwijderd

Je moet volgens mij de sata drivers installeren, dit is alleen van toepassing als je een s-ata hardeschrijf hebt. Ik weet niet of je dit hebt maar anders staan de drivers op 1 van de floppy;'s die je bij je moederbord hebt gekregen.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Zie allereerst FAQ OH. Aldaar wordt duidelijk aangegeven dat topics met betrekking tot Opslagmedia en I/O-controllers (Harde schijven, CD-rom- spelers en branders, etc.) niet in Overige Hardware thuishoren.

Het hoort logischerwijs in Opslagmedia & I/O Controllers. Lees dan ook eerst de OM FAQ eens door, met name het kopje Hoe installeer ik Windows op een schijf aan een externe controller? :)

Dat is waarschijnlijk je huidige situatie, wat echter moeilijk op te maken is uit de geringe hoeveelheid informatie die je prijsgeeft.

[ Voor 11% gewijzigd door Rone op 03-09-2007 15:16 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

^^

Bijzonder weinig aan toe te voegen, muv een slotje dan...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.