Ik heb besloten om mijn 8800GTS 320MB toch maar weg te doen en te wachten op de 9800 serie... maar nu zit ik dus zonder videokaart voor mijn P5K-E, E6750, 2GB systeem met een 22" widescreen.. dus moet ik een zo goedkoop mogelijke videokaart vinden. Welke raden jullie aan?
Ik ben zelf een beetje wezen kijken en kwam deze tegen.. de 7300 GT. die door deze 'best gaming cards for the money' vergelijking wordt aangeraden, en ook door anderen voor dit doel gebruikt is.
Weten jullie nog andere? ik wil wel graag Call of Duty 2 willen spelen. Ik heb het liefst een nvidia, maar ati kan ook als het echt veel beter is. Zo goedkoop mogelijk dus
en goede overclockmogelijkheden zouden ook wel handig zijn, aangezien hij maar 2-3 maandjes mee hoeft. (ik neem aan dat je met overclocken van alleen de videokaart de rest van je systeem niet beschadigt o.i.d.?)
Ik ben zelf een beetje wezen kijken en kwam deze tegen.. de 7300 GT. die door deze 'best gaming cards for the money' vergelijking wordt aangeraden, en ook door anderen voor dit doel gebruikt is.
Weten jullie nog andere? ik wil wel graag Call of Duty 2 willen spelen. Ik heb het liefst een nvidia, maar ati kan ook als het echt veel beter is. Zo goedkoop mogelijk dus