Ik heb een Zepto Znote 6625WD (voor specs zie http://tweakers.net/gallery/sys/14028 ), waar ik nu Windows Vista Business op draai, maar ik wil weer eens Ubuntu op mn machientje hebben. Als ik Ubuntu 7.10 probeer te installeren op mn laptop krijg ik bij het loaden van live distro een kernel panic boodschap te zien, waarna het crasht nar busybox. Ik vermoed vaagjes dat dit ligt aan gebrek aan ondersteuning voor Santa Rosa laptops in de kernel van Feisty, maar ben hier dus niet zeker van.
Voordat mensen me flamen met "er zijn al topics hierover" : ja die zijn er, ik heb er gezocht, maar geen eenduidig antwoord gevonden op mijn probleem.
P.s. Ik weet dat het niet de install disc kan zijn omdat ik 2 originele discs thuis heb liggen (had ze besteld bij Canonical).
Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem?
Voordat mensen me flamen met "er zijn al topics hierover" : ja die zijn er, ik heb er gezocht, maar geen eenduidig antwoord gevonden op mijn probleem.
P.s. Ik weet dat het niet de install disc kan zijn omdat ik 2 originele discs thuis heb liggen (had ze besteld bij Canonical).
Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem?
[ Voor 0% gewijzigd door Jeanpaul145 op 02-09-2007 15:48 . Reden: Kleine correctie ]
:j