Ik ga binnenkort systeem van mijn titel installeren, echter stel ik mij de prangende vraag of dit wel gaat lukken. Ik heb vroeger op mijn huidig bordje(Asus P5B Deluxe)een keer vista ultimate willen installeren met de intel matrix raid drivers en wat ik ook deed, Vista wou mijn drivers op de floppy of USB niet herkennen, ik kreeg met de beste wil van de wereld geen raid op dat OS. Als ik windows xp professional installeer dan duw ik gewoon F6, ram die disk erin en klaar, werkt gewoon en ik heb raid, zowel op de 32bit xp als op de 64bit xp, maar Vista, hoooow maar.
Dus is de vraag, zijn hier mensen die zo'n GA-P35-DS3P bordje hebben en Vista draaien in Raid, if so laat me dan even weten hoe dit voor jullie verlopen is, het probleem ligt duidelijk bij Vista zelf want als andere OS'en wel werken dan zegt me dit al genoeg.
Ik wil gewoon voorbereid zijn voor wanneer dit moederbord binnenkomt.
greetz,
TDN
Dus is de vraag, zijn hier mensen die zo'n GA-P35-DS3P bordje hebben en Vista draaien in Raid, if so laat me dan even weten hoe dit voor jullie verlopen is, het probleem ligt duidelijk bij Vista zelf want als andere OS'en wel werken dan zegt me dit al genoeg.
Ik wil gewoon voorbereid zijn voor wanneer dit moederbord binnenkomt.
greetz,
TDN