'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Verwijderd
'If it sounds too good to be true ... it probably is'
Foutje
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2007 18:45 ]
Correctie:Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 18:44:
'if it sounds to good, its probably not true'
"If it sounds too good to be true, it is."
In die richting moet je ongeveer denken.
Als hij de processor heeft opgeschuurd voor een beter contact met de koeler, tja, dan wel.
Vraag me alleen af, of die P5B wel lekker met de Quadcore overweg kan.
Ik zou er liever een wat moderner bordje bij zien...
Het gaat daar wel over een Asus P5b Deluxe...
Waar het binnen dat spectrum zit is heel erg afhankelijk van de randvoorwaarden.
- Denk hierbij aan:
- Garantie overdraagbaar (aankoopbon, bvk niet op naam).
- Omdozen en accessoires erbij?
- Alles ongebruikt of reeds eenmaal uitgepakt en aangesloten geweest?
- Manier van overdracht, per post, rembours, contant en persoonlijk.
Bij twee of meer punten die niet naar je zin zijn dan is 70% redelijker.
Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S
• Dozen etc. weet ik niets over. Aangezien maar een maand oud grote kans dat ze erbij zitten.
• Gebruikt om te testen, dus uitgepakt en aangesloten.
• Waarschijnlijk persoonlijk.
Afbeelding:
http://aycu04.webshots.co...004090717591790492_rs.jpg
Kater? Eerst water, de rest komt later
Men oude systeem is maar een 2000+ (1,67 GHz), GeForce 5700 en 2GB ram en dat gebruik ik dus om te gamen
Verwijderd
Correctie:leonpwner1 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 18:45:
[...]
Correctie:
"If it sounds to good to be true, it is."
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 19:27:
[...]
Correctie:
* Avalaxy kruipt terug in een hoekje
Zelf Duo Core kan de meeste gamen niet volledig benutten.
Het is je geld gewoon niet waard. In windowsgebruik merk je het sowieso niet, en gamen is ook (lang) nog niet ideaal op een quadcore. Schaf dan liever een E6600 ofzo aan icm een mooi moederbordje en 2GB aan goed werkgeheugen. Heb je veel meer aan, en kost je ook minder. Vast wel zo'n setupje te vinden in de V&A.
Maargoed, dat is mijn mening maar...
Edit: lijkt me sowieso slimmer om te wachten met zoiets te kopen totdat het ook daadwerkelijk wat meer mainstream is. Je kunt wel zeggen: ach, dat komt wel. Maar kijk eens naar de DX10-videokaarten. DX10.1 komt er al weer aan! En DX10 is volgens velen ook nog eens voorlopig overbodig.
[ Voor 18% gewijzigd door FreddyFish op 01-09-2007 19:53 ]
Daarmee kan ik dan gemakkelijk €250 mee verdienen en voila daar de upgrade naar een nieuw systeem weer "gratis"
Nou goed, als jij denkt eraan te kunnen verdienen waarom niet. Maar puur voor gebruik zou ik het echt niet doen.

- De GigaByte DS3 en de E2140 zijn zeer goed overclockbaar (zelfs met stock koeler)
- Veel goedkoper dan je bovenstaande setup
- Ownt je oude setup hard
- Is inclusief DX10 kaart (DX9 performance boost van hier tot Tokio, met Crysis/BioShock (DX10) in het achterhoofd)
[ Voor 20% gewijzigd door Bitage op 01-09-2007 23:43 ]

Dus €80 duurder dan Nederland
Waarom bestel je dan niet gewoon bij een Nederlandse webwinkel?Malantur schreef op zondag 02 september 2007 @ 16:51:
Als ik dat systeem in België zou bestellen dan kom ik dit uit (ik kon niet overal hetzelfde bestellen):
[afbeelding]
Dus €80 duurder dan Nederland
De meeste shops waarbij ik heb besteld doen dat ook gewoon. De verzendkosten zullen natuurlijk wel ietsje hoger liggen, maar verder kun je gewoon in NL bestellen. Overschrijving vanuit België kan prima dmv een IBAN en BIC nummer, dat hebben veel webshops ook gewoon op hun site staan.Malantur schreef op zondag 02 september 2007 @ 16:58:
Ze moeten dan wel naar België opsturen en een overschrijving vanuit België accepteren...
Offtopic: Hoe betaal je dan als je die IBAN en BIC nummers hebt?
Ik begrijp niet dat je hier gaat vragen of die goed is...Malantur schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:12:
Is er een webshop aangeraden?
Offtopic: Hoe betaal je dan als je die IBAN en BIC nummers hebt?
Als ik jou was, was ik naar die persoon zijn huis gegaan, de hele pc testen of die goed is en dat je niet wordt op gelicht. En dan kun je nog over een prijs gaan discussieren.
Succes!
Bepalen hoeveel hardware waard is, is prima zelfstandig te doen met redelijke inzet. Mogelijkerwijs is waar je woont / het hardware aangeboden wordt relevant, maar ga daar niet vanuit. Verder is een 16-jarige die nagenoeg EUR 700+ ter beschikking heeft voor hardware prima in staat om zich een 150km reis te veroorloven (wat met een Go-Pass hooguit een vijftigste daarvan zou kosten).
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()