In navolging van: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/122764/1
Ik wil hiermee alleen alleen maar onderstrepen dat de de mening onder de lite-mods (van de GK!!) ook duidelijk pro-GK is.
Onbewust versterk je het standpunt dat de kroeg wel degelijk een zinnige functie heeft.
Ik beticht helemaal niksOp vrijdag 09 februari 2001 19:51 schreef Andina het volgende:
Ik wil je vriendelijk doch dringend verzoeken mij niet te betichten van een verkeerde instelling; lees mijn posts her en der, uiteraard ben ik tegen sluiting
Maar op een gegeven moment is het op, als alle wegen bewandeld zijn en er blaren op de vingertoppen staan van het typen van berichten via icq, irc en het forum, dan rest er niets anders dan me erbij neer te leggen. Ik hou graag nog wat energie over voor andere zaken
Ik wil hiermee alleen alleen maar onderstrepen dat de de mening onder de lite-mods (van de GK!!) ook duidelijk pro-GK is.
Tsss.....in de kroeg is waarschijnlijk meer kennis aanwezig dan in de zogenoemde 'niet-blaat' forums. Alleen wordt er op bepaalde momenten eens niet over pc's gepraat....big deal, daarvoor is dus de kroeg.Op vrijdag 09 februari 2001 23:47 schreef Servowire het volgende:
Gathering Of TWEAKERS
TWEAKERS dus. en niet blaat-volk
daar hebben we FOK voor.
Sluiten dus
Onbewust versterk je het standpunt dat de kroeg wel degelijk een zinnige functie heeft.