Toon posts:

windows verwijderen lukt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil windows compleet overnieuw installeren. Dus partities verwijderen en overnieuw installeren. Aangezien ik dit meerdere keren gedaan heb verwachte ik geen problemen maar nu ik de windows cd inde computer doe en overnieuw opstart vraagt de pc om van cd op starten (op een toets drukken). Maar dan reageerd de computer helemaal niet. Volgens my het hele toetsenbord werkt op dat moment even neit. Is er een andere manier om in het blauwe menu te komen ?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ander schijfje proberen?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:48

Nobby

Nuts!

Usb toetsenbord? Probeer ff een ps/2 keyboard of kijken of je wat in kunt stellen in het BIOS als je daar in kan komen.

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-03 18:06

Sebazzz

3dp

En als je geen andere schijfje hebt, download je er een via een torrent oid en brand je hem.
Niks illegaals aan zolang je bij de installatie je eigen licentie gebruikt.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Nobby schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 17:22:
Usb toetsenbord? Probeer ff een ps/2 keyboard of kijken of je wat in kunt stellen in het BIOS als je daar in kan komen.
Helemaal mee eens. Met mijn vorige PC had ik dit probleem ook. Telkens moest ik voor een install van XP een PS2 tobo aansluiten, werkte verder dan wel perfect.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zoals al vaker gezegd is het de bedoeling dat je zelf ook wat moeite doet, dat zie ik niet in dit topic. Daarom sluit ik het, wil je Het algemeen beleid nog even doornemen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.