You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Hierin kun je soms ook een RGB kwijt, maar anders moet je even een RGB > RGB-SCART blokje tevoorschijn toveren.
Volgens mij zit er standaard een 7-polige s-video uitgang, terwijl de "standaard" 4 polig is. bij mijn weten kun je in zo'n 7-polige uitgang een normale 4-polige kabel drukken.
edit: zie onderstaande afbeelding

En van wikipedia:
The 4-pin mini-DIN connectors seem to be common on TVs, VCRs, and DVD players. The 7-pin quasi-DIN connectors seem to be more common on computers. The 7-pin socket accepts the 4-pin plug and the S-video signals are available on the matching pins. When a 7-pin plug is inserted, one of the extra pins carries a composite CVBS video signal for non S-video displays. Some graphics cards require the remaining two pins to be shorted together to enable the CVBS mode.
[ Voor 59% gewijzigd door Question Mark op 01-09-2007 14:57 ]
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
ik moet rood - groen - blauw op de SCART hebben, maar het liefst nog een plug van S-Video naar R-G-B
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
He, die had ik nog niet bedacht!
Dus dat zou betekenen dat ik een standaard verlengkabel S-video zou kunnen gebruiken?
DAT ga ik proberen (eerst kopen...)
Dat gaat niet met een kabel lukken, dit zijn complete verschillende signalen die geconverteerd dienen te worden.Snuffel schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 14:55:
maar het liefst nog een plug van S-Video naar R-G-B
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Volgens mij was één van de drie niet nodig. Je hebt dus een aantal combinaties om te proberenSnuffel schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 14:55:
Nee, want de SCART adapters hier in de winkels hebben geel (composiet) en rood/wit (audio).
ik moet rood - groen - blauw op de SCART hebben, maar het liefst nog een plug van S-Video naar R-G-B
Ben even aan het klooien om te kijken wat het kan zijn.
Misschien Vista... misschien drivers, ik weet het nog niet.
Verwijderd
Heeft iemand enig idee?
Verwijderd
nadat ik tv tool geinstalleerd heb and "auto tv detection" had aangzet deed die het gelijjk
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:43:
Ik had ook wat problemen om het werkend te krijgen. me tv kreeg wel signaal maar beeld ho maar
nadat ik tv tool geinstalleerd heb and "auto tv detection" had aangzet deed die het gelijjk
[ Voor 5% gewijzigd door funrider op 27-11-2007 11:31 ]