Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verwijderd
ga naar pastoria versla de gymBootVluchteling schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:21:
ik zit met pokemon diamond op de DS lite vast
ik heb 4 badges gehaald, maar ik kan niet verder. psyducks blokkeren de weg aan de ene kant, en een of ander poppetje blokkeert de weg naar sun-nogwat city...(wegens powerdown)
Ik heb de "secretpotion" nog niet ontvangen om de psyducks te verjagen en ik zit dus nu muurvast..
wat nu?
daarna achtervolg de galatic grunt in pastoria blijven achtervolgen. uiteindelijk ontvang je dan de secret potion van cynthia
ik was die grunt dus kwijt. uiteindelijk gevonden. iig bedanktVerwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:38:
[...]
ga naar pastoria versla de gym
daarna achtervolg de galatic grunt in pastoria blijven achtervolgen. uiteindelijk ontvang je dan de secret potion van cynthia
Bij mij gaat het een beetje met vlagen, de ene week/maand doe ik amper wat en dan ben ik ineens een week lang niet meer te scheiden van het spelletjeRazor.Timo schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:03:
[...]
Welk level zit je ongeveer? Ik zelf zit op 70, maar ik heb niet zo zin om tegen iemand te vechten met alleen maar level 100Daarbij heb ik al 6 maanden niet meer gespeeld
Ik heb pokemon rond de level 80, level 50 kan ook wel.
Voeg me anders maar toe op msn: sterocitrev bij hetemail
Zat al tijdje aan de DS lite te denken. Is er echt kwa gameplay veel veranderd ten opzichte van Generation 1 en 4?
Twijfel namelijk behoorlijk
Ja... Eigenlijk is alleen de basis hetzelfde gebleven. Er is super veel bijgekomenSaURoN schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:39:
Had vandaag me gameboy opgegraven met pokemon red & blue![]()
Zat al tijdje aan de DS lite te denken. Is er echt kwa gameplay veel veranderd ten opzichte van Generation 1 en 4?
Is dat battle revolutions nog wat voor de wii in samenwerking met dit ? Of valt dat beetje tegen?
[ Voor 28% gewijzigd door SaURoN op 02-04-2008 20:02 ]
Battle revolutions valt echt zwaar tegen schijnt. Gewoon vechten in 3D, niets meer niets minder. Online werkt ook niet super. Ik zou zeggen zoek wat reviewsSaURoN schreef op woensdag 02 april 2008 @ 20:02:
Ah bedankt, toch maar eens goed overnadenken om er toch maar 1 te halen
Is dat battle revolutions nog wat voor de wii in samenwerking met dit ? Of valt dat beetje tegen?
Pokemon battle revolution is een leuke aanvulling op pearl en diamond, meer niet. Maar dat is slechts mijn mening he
Verwijderd
alles is moeilijker geworden. echt fantastisch team galatic warehouse is groter dan het warehouse van team rocket in celadon. En het leukste dankzij de pokeradar kan je veel meer shiny pokemon vangen!SaURoN schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:39:
Had vandaag me gameboy opgegraven met pokemon red & blue![]()
Graphics zijn veel beter geworden. ik zou het zeker aanraden
Is dat zo? Ik heb er aardig wat over gelezen, en het enige is dat je op een gegeven moment kan zien dat er een shiny is, maar de kans om er een tegen te komen werd niet groter. Heb jij al shiny's gevangen dan?Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 08:11:
En het leukste dankzij de pokeradar kan je veel meer shiny pokemon vangen!
Verwijderd
jawel de kans word veel groter door de pokeradar heb ik al 10 shinys gevangen in 75 uur!stefan001 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:51:
[...]
Is dat zo? Ik heb er aardig wat over gelezen, en het enige is dat je op een gegeven moment kan zien dat er een shiny is, maar de kans om er een tegen te komen werd niet groter. Heb jij al shiny's gevangen dan?
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Voeg mij maar toe op msnTjona100 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 20:22:
Als iemand wilt battelen moet die het maar zeggen. heb alle 493 al eens gezien en als iemand nog een leuke trade wilt doen ...
sterocitrev bij hetemail
Gistere 4e badge gehaald en dacht ach ga ff snel door naar 5e om te kijken welk type het zijn
Trouwens voor de elite4 moet je daar in 1x allemaal winnen of kan je bv 1 gastje verslaan>pokecenter en weer terug?
Verwijderd
In de underground kan je veel opgraven secret base maken,...SaURoN schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 08:24:
Vraagje trouwens: In de underground kan je daar ook gewoon alleen aan de slag voor bepaalde quests (Voor die kerel die je kan helpen vergeten moves opnieuw te leren?).
Gistere 4e badge gehaald en dacht ach ga ff snel door naar 5e om te kijken welk type het zijnMaar wonderbaar versloeg ik ze ook nog
terwijl ze paar lvl's hoger waren.
Trouwens voor de elite4 moet je daar in 1x allemaal winnen of kan je bv 1 gastje verslaan>pokecenter en weer terug?
Elite four + Champion moet in 1 keer
Hmm kan me er nog niet echt toezetten om daar te gaan rondwaggelen, misschien na dat ik de league enzo heb gedaanVerwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 17:02:
[...]
In de underground kan je veel opgraven secret base maken,...
Elite four + Champion moet in 1 keer
Zou het trouwens nuttig zijn om 1 van die legendarys (azelf, uxie, mespirit) te gebruiken tijdens de league of zijn ze niet super daarvoor?
Zat zelf hier aan te denken:
Charizard / Tortella / Luxray / Empoleon / Starraptor of Dialga / Gengar of 1 van die legendary's
Zou dat een beetje willen?
[ Voor 31% gewijzigd door SaURoN op 15-04-2008 09:39 ]
Heb het maar met een charizard / tortella / luxray / empoleon / gengar / machamp gedaan en dat wou behoorlijk makkelijkSaURoN schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:37:
[...]
Hmm kan me er nog niet echt toezetten om daar te gaan rondwaggelen, misschien na dat ik de league enzo heb gedaan
Zou het trouwens nuttig zijn om 1 van die legendarys (azelf, uxie, mespirit) te gebruiken tijdens de league of zijn ze niet super daarvoor?
Zat zelf hier aan te denken:
Charizard / Tortella / Luxray / Empoleon / Starraptor of Dialga / Gengar of 1 van die legendary's
Zou dat een beetje willen?
Alleen die laatste dragon poke van de champion was lastig met dit team. Maar gelukkig had ik Destiny bond gebruikt met gengar
Nu de nationaldex maar proberen te vullen
Las net ook wat over mystery gifts overzetten van Pokemon battle revolutions naar je DS
[ Voor 7% gewijzigd door SaURoN op 17-04-2008 09:51 ]
ikzelf vond Mesprit? (diegene die vlucht) het moeilijkst, moeilijker dan Creselia en Arceus.
kspeel pokemon trouwens alleen in de vakanties alsk niks beters te doen heb
If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It
Arceus is een event pokemon toch?Dus hoe kan je die hebben?Z3R0 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:31:
welke poke vonden jullie het moeilijkst om te vangen?
ikzelf vond Mesprit? (diegene die vlucht) het moeilijkst, moeilijker dan Creselia en Arceus.
kspeel pokemon trouwens alleen in de vakanties alsk niks beters te doen heb
Illegaal lijkt meSaURoN schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:34:
[...]
Arceus is een event pokemon toch?Dus hoe kan je die hebben?
Nee ok dan snap ik het
[ Voor 72% gewijzigd door SaURoN op 18-04-2008 13:12 ]
kheb m'n savegame ge-edit zodat ik de events gewoon thuis kan doen, zonder dat ik naar japan ofzo moet. Kheb de event poke's wel op de normale manier gevangen
If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It
Weet iemand nog een beetje een leuke move list voor Lucario?Ben die nu aan het lvlen namelijk
en nog iets, is een naam te veranderen van een getrade pokemon?Heb nu 1 of andere wazige chinese naam
Verandert weer in het Engels wanneer hij evolueert.SaURoN schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:33:
Ah ok
Weet iemand nog een beetje een leuke move list voor Lucario?Ben die nu aan het lvlen namelijk
en nog iets, is een naam te veranderen van een getrade pokemon?Heb nu 1 of andere wazige chinese naam
Hmm denk alleen dat palkia niet gaan evoluerenRazor.Timo schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:34:
[...]
Verandert weer in het Engels wanneer hij evolueert.
Zucht, daar gaan we weer.SaURoN schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:33:
www.gamefaqs.com
Verwijderd
palkia evolueert nietSaURoN schreef op zondag 20 april 2008 @ 19:36:
[...]
Hmm denk alleen dat palkia niet gaan evoluerenen die name changer weigert ook dienst met getrade pokemon
![]()
En voor Lucario
-earthquake
- aura sphere
- dragon pulse
- Rock Slide
Verwijderd
ik probeer op de top van mt. coronet te komen.
maar nu sta ik voor een deur die niet open wil.
weet iemand wat ik nu moet doen ik heb al veel geprobeerd ik heb trouwens 7 gym badges misschien doet dat er ook wat toe??
groet, R2007
Verwijderd
Hangt er van af... al gebruik je een M3 adapter en je hebt daar je pokemon rom op staan zijn er opties.. Er zijn 2 editors, een rom editor en een savegame editor. Met die laatste kun je dan weer namen van je pkmn veranderen..SaURoN schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:33:
Ah ok
Verwijderd
welke route??Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:21:
hallo,![]()
ik probeer op de top van mt. coronet te komen.
maar nu sta ik voor een deur die niet open wil.
weet iemand wat ik nu moet doen ik heb al veel geprobeerd ik heb trouwens 7 gym badges misschien doet dat er ook wat toe??
groet, R2007
Irrelevant, zijn vraag hoort hier niet thuis.
Verwijderd
tuurlijk welstefan001 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 22:25:
[...]
Irrelevant, zijn vraag hoort hier niet thuis.
Uit de TS:
Do's and Don'ts
• Don't spoil it! - Daar zijn tags voor
• Stel geen vragen die in de handleiding beantwoord worden.
• Stel geen vragen voordat je zelf gezocht hebt.
• Stel geen "Help ik zit vast" vragen.
• Roms doen we hier niet aan, want, jawel, dat is illegaal.
Verwijderd
Iemand die me wil helpen me Elactabuzz te evoluren in Electivire.
Ik zoek ook naar de 3 Johto starters dus als iemand me wil helpen bvd.
PM me voor me MSN.
XenoX
(3909 4959 4355)
Kan je wel helpen met electrabuzz, maar johto starters heb ik niet volgens mijVerwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:59:
Hey,
Iemand die me wil helpen me Elactabuzz te evoluren in Electivire.
Ik zoek ook naar de 3 Johto starters dus als iemand me wil helpen bvd.
PM me voor me MSN.
XenoX
(3909 4959 4355)
PM mij maar ff of voeg me toe op msn , weet zo 1-2-3 niet wanneer ik tijd heb
Nog bedankt voor de pokemon'sVerwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:59:
Thnx ik heb je toegevoegd.
Stefan zou je voor mij ook nog die johto starters willen breeden?In het ei als het kan
F.E.A.R rattatta ofzo
http://www.youtube.com/watch?v=qPdwIpvsv-8
linkje
Atm heb ik;
lv66 Infernape, lv51 Garchomp (zit nog met een Exp.share erop, om hem naar de 60 te dragen ook onder de league bijv.), ;v53 Weavile (Gaat binnenkort dus ook onder de exp share
Ik heb alle 3 de starters omdat mn broertje zo ontzettend aardig is doordat hij 2x opnieuw was begonnen
Ik heb nog steeds mijn team niet volledig goed, maar is ook een enorm karwei als je IV breeding en EV training wil toepassen. Met de juiste nature natuurlijk
Momenteel heb ik Lanturn in mijn team, das echt mijn favo al gaat ie me eigenlijk te snel dood, verder heb ik ook gyarados en aggron. En nog wel wat, maar daar kom ik zo snel ff niet op (stom he
Misschien kunnen we eens online ruilen of vechten, al moeten de lvls van je pokemon dan wel wat omhoog om het spannend te houden
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
En ze moeten sowieso door een andere Trainer (ID) gevangen zijn, want anders dan heeft dat traden geen nut voor de 1,5x XP.. Weet niet of je het wist, maar even voor de zekerheid. Niet dat als je alleen trade je meteen 1,5x xp krijgtBorgoth schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:37:
Ik speel af en toe nog wel eens even. Ik probeer een goed non-unbeatable party te maken. Alleen is het naar lvl 100 krijgen van de pokemon zo'n enorm karwei. Misschien later overnieuw beginnen en alle goede pokemon als low level traden. Krijgen ze dubbele exp en kan ik makkelijker trainen.
Ja eigenlijk is het 1.5x zo veel xp. En als je toevallig een Lucky Egg in bezit kan krijgen, dan gaat die 1,5x keer 1,5 dus dan kom je uit op 2.25x zoveel xp op je pokemon. Nu heb ik een Electivire erbij, en dat gaat als een speer zeg. Sowieso al mijn eigen Pokémon (Garchomp, Empoleon, Torterra om wat te noemen). Waren nu binnen no time op +-70. Nu ga ik nog even bedenken wat ik naast Die Garchomp, Empoleon, Torterra en Electivire ga doen. Ik heb nog een lvl 73 Infernape, maar ik heb ook nog een Charmander met zeer leuke IVs (via n maat.) En die wil ik dan evt. doen, nog even kijken voor de laatste... Misschien m'n Weavile, of wat anders leuks.
Wat ik hierboven ook herkende, ik heb het maanden niet aangeraakt, zelfs mn DS niet. En laatst begonnen en het is gewoon een goed spel, speelt fijn, niet super moeilijk. En om eerlijk te zijn is het niet eens een spel écht voor de jongeren onder ons, want met dat IV, EV etc. geeft het toch wat meer voldoening, zeker nu ik op vroeg level mijn Electivire al 252 speed, 252 attack en 6 hp heb gegeven, zie je gewoon consequent bij elke levelup +4 bij die 2 stats staan.
[ Voor 7% gewijzigd door rCk op 06-01-2009 17:31 ]
xp share op hoog lvl pokemon, Power item op laag lvl pokemon
Met de pokemon met xp share de juiste pokemon verslaan
versla de pokemon zo vaak mogelijk, zeker 40/50 keer of meer en je krijgt lekker veel punten
Hello there
Klopt, maar ik heb het dermate vroeg gedaan dat hij het nu uitsmeert over de levels heen in plaats van in een keer heel veel.Sinester schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:49:
Je kan het met EV training zelf zo gek maken dat je afentoe +16 of meer krijgt in 1 level
xp share op hoog lvl pokemon, Power item op laag lvl pokemon
Met de pokemon met xp share de juiste pokemon verslaan
versla de pokemon zo vaak mogelijk, zeker 40/50 keer of meer en je krijgt lekker veel punten
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
www.gamefaqs.comBorgoth schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:38:
EV en IV trainen? hoe werkt dat, want +4 per level is wel erg chill.
Verwijderd
maar nu moet ik de national dex halen.
de enige pokemon die ik nog moet zien/vinden is torterra.
deze kan ik niet vinden omdat ik als begin pokemon chimchar heb.
weet iemand waar ik torterra kan zien/vinden om mijn pokedex te vullen en de national dex te halen?
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Verwijderd
Moet het legaal zijn voor wat?Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:39:
Moet Pokemon legaal zijn of kan het ook gewoon een gedownloade rom zijn die je op een M3 of R4 kaartje zet?
Had zelf geen NDS dus probeerde een emulator toen Pokemon platinum uit kwam en ik moet zeggen dat dat zo'n goed gevoel gaf dat ik ondertussen een DS heb en wacht op US pokemon platinum van Play-Asia
Wel een kaart etc gekocht voor andere games though, geld groeit me helaas niet op mijn rug
Wat dat betreft, als hier straks mensen zijn die willen ruilen (en legaal spelen zonder cheats etc) kom maar op!
[ Voor 8% gewijzigd door Pheace op 13-04-2009 21:20 ]
Alleen een kort filmpje en een paar artworks.Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 11:59:
zijn er al pics voor pokemon heartgold-soul silver te zien?
Spelen er mensen eigenlijk nog D/P/P?
Verwijderd
http://www.toysxl.nl/Main...ex/Pokemon%20Shaymin.aspx
Hmmm, wacht, dus om Platinum te vieren kan je iets krijgen als je Pearl of Diamond hebt? Want die heb ik dan weer nietstefan001 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 22:08:
Bij de Toys XL (vroeger Toys 'R Us) is er 22/23 mei shaymin verkrijgbaar via een wonder card.
http://www.toysxl.nl/Main...ex/Pokemon%20Shaymin.aspx
Ik probeer er een van elke nature te verzamelen maar het schiet nog niet zo op, ben nog verder aan het vangen maar ze zijn nogal zeldzaam in the trophy garden.
Ik mis momenteel nog:
Adamant
Bold
Calm
Lax
Mild
Naughty
Relaxed
Sassy
Timid
Ik kan eventueel Turtwig, Chimchar, of Piplup broeden, ook Feebas en Spiritomb als het goed is (die laatste twee nog niet gedaan maar dat zou geen probleem mogen zijn)
Een bijzondere nature wordt dan wel wat lastiger, dat zou waarschijnlijk even veel tijd kosten als zelf die ditto's vangen
Mocht iemand willen ruilen moet je ook even uitleggen hoe dat werkt, ik heb nog maar enkel de GTS gebruikt, weet niet eens wat mijn friend code is of waar ik die vindt
Jawel, als je de 22e meteen platinum koopt en zorgt dat je een pokedex hebt (en de wonder card dinges activeert) kan je hem ook krijgen. Volgens mij. In platinum heeft ie trouwens ook een andere vorm.Pheace schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 04:21:
[...]
Hmmm, wacht, dus om Platinum te vieren kan je iets krijgen als je Pearl of Diamond hebt? Want die heb ik dan weer niet
@Pheace, ik heb van elke nature wel een ditto ondertussen, handig hulpmiddel: de pokeradar. Met GTS heb ik er ook een stel geruild. Verder heb ik er inderdaad een hoop over, sommige staan op mijn pearl, andere op ranch (op de wii van mijn broertjes hier 100 km vandaan...). Ik kijk vanavond wel ff.
Thanks, ben ondertussen al wat verder met mijn lijstje maar weet even niet persee waar. De gts heb ik vermeden omdat blijkbaar de nature niet doorpassed als de pokemon van een andere regio is (zoals japan) maar ik wist niet precies hoe dat werkt, of dat ook andere landen betekende of gewoon alleen andere talen, dus dan maar nietstefan001 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:31:
[...]
Jawel, als je de 22e meteen platinum koopt en zorgt dat je een pokedex hebt (en de wonder card dinges activeert) kan je hem ook krijgen. Volgens mij. In platinum heeft ie trouwens ook een andere vorm.
@Pheace, ik heb van elke nature wel een ditto ondertussen, handig hulpmiddel: de pokeradar. Met GTS heb ik er ook een stel geruild. Verder heb ik er inderdaad een hoop over, sommige staan op mijn pearl, andere op ranch (op de wii van mijn broertjes hier 100 km vandaan...). Ik kijk vanavond wel ff.
Kgeloof dat ik ondertussen ook gezien heb dat je ditto's kan broeden wat ik eerst niet dacht dus op zich wordt dat met die nature's misschien niet zo'n probleem after all
Nu langzaam naar IV's gaan kijken
Shaymin verandert van vorm in platinum als je hem getrade krijgt van pearl/en uh die andere, en daarom krijg ik de indruk dat die actie niet voor platinum is. (het feit dat het er ook nergens staat helpt ook wel voor dat vermoeden
Verwijderd
maar nu weet ik niet waar ik ze allemaal kan vinden/zien(d.m.v. trainers)
heeft iemand een lijst/site waarop je de plekken kan zien voor de pokemons.
want pokemon platinum heeft namelijk een andere pokedex dan diamond en pearl
http://www.gamefaqs.com/portable/ds/file/946308/55950Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 18:36:
ik moet mijn pokedex vullen om een national dex te krijgen in pokemon platinum.
maar nu weet ik niet waar ik ze allemaal kan vinden/zien(d.m.v. trainers)
heeft iemand een lijst/site waarop je de plekken kan zien voor de pokemons.
want pokemon platinum heeft namelijk een andere pokedex dan diamond en pearl
Staat daar ergens een lijst in
Heb ongelooflijk geluk gehad met mijn laatste batch lijkt het, ik moet nog maar 3 natures!
Bold, Lax en Mild.
niet slecht 22 natures uit 36 ditto's
[ Voor 13% gewijzigd door Pheace op 15-05-2009 18:53 ]
Sinds wanneer kan je ditto's breeden? Ze kunnen met iedere pokemon behalve zichzelf (en legendaries enzo) voor zo ver ik weet.Pheace schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 18:11:
[...]
Thanks, ben ondertussen al wat verder met mijn lijstje maar weet even niet persee waar. De gts heb ik vermeden omdat blijkbaar de nature niet doorpassed als de pokemon van een andere regio is (zoals japan) maar ik wist niet precies hoe dat werkt, of dat ook andere landen betekende of gewoon alleen andere talen, dus dan maar niet
Kgeloof dat ik ondertussen ook gezien heb dat je ditto's kan broeden wat ik eerst niet dacht dus op zich wordt dat met die nature's misschien niet zo'n probleem after all
Nu langzaam naar IV's gaan kijken
Shaymin verandert van vorm in platinum als je hem getrade krijgt van pearl/en uh die andere, en daarom krijg ik de indruk dat die actie niet voor platinum is. (het feit dat het er ook nergens staat helpt ook wel voor dat vermoeden)
Hmm dan heb ik vast een post gelezen van iemand die fout wasstefan001 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 22:45:
[...]
Sinds wanneer kan je ditto's breeden? Ze kunnen met iedere pokemon behalve zichzelf (en legendaries enzo) voor zo ver ik weet.
Heb het nog niet geprobeerd.
Met heen en weer neem ik aan dat je hem terug wilt?JanW schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:46:
Gelukkig, er zijn nog mensen die het spelenIk ben pas overnieuw begonnen en zoek eigenlijk mensen die een Kadabra of Haunter willen ruilen. Liefst heen en weer. Stuur maar een Direct Message als je interesse hebt.
Daar is een truukje voor namelijk.
Als je je haunter of Kadabra (of elke trade to evolve pokemon) op de GTS zet (voor een level 100 ralts of zo zodat ie niet werkelijk geruild wordt) en *dan* (ik geloof in dezelfde sessie, alleen nog maar zo gedaan zelf) een andere pokemon ruilt op de gts en *dan* je pokemon weer terugneemt dan evolved die
Dus in kort,
Zet hem op de GTS te ruil,
Zoek een andere pokemon en ruil die
Neem hem terug
*Evolve* \o/ !
Dit werkt voor mij ook het fijnst omdat ik ook niet iemand ben die "iemand anders" evolved pokemon wil hebben, ik wil de mijne, en als 31 jarige heb ik niet bepaald veel kennisen die plat spelen om mee te ruilen
Je hebt dan wel geen 150% exp maar goed dat boeit mij zelf echt niks
[ Voor 13% gewijzigd door Pheace op 19-05-2009 18:48 ]
En ik dacht dat ik oud was met 26Pheace schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:06:
als 31 jarige
Ik heb Shaymin
Nog steeds in voor een online battle
Ik heb ook nog héél even overwogen om Platinum ook aan te schaffen, maar ik heb niet de tijd (en de zin), om weer door een 90% hetzelfde spel heen te spelen. Dat heb ik met Emerald al gedaan.
En hier nog een 31-jarige pokémon speler
Ik heb geen sig.
@KurryKlown: misschien kunnen we dat eens doen dan
Uiteindelijke stand Kurri: 0 pokemon over, stefan001: 2 pokemon over. Leuk om weer even een battle te doen tegen een goede menselijke tegenstander, lekker team stefan001
Ik heb geen sig.
Wild idee: een compleet toernooi houden, online, resultaten hier posten. Vet
[ Voor 23% gewijzigd door stefan001 op 14-06-2009 14:10 ]
Is mijn huidige team goed genoeg om voorbij de E4 te komen of is er nog wat uitbreiding nodig?
Infernape, Luxray, Haunter, Gyrados
De overige 2 spots zijn voor HM slaves of eggs, maar kan er natuurlijk altijd eentje droppen en oppikken wanneer nodig.
Ik heb geen sig.
Heb ook alvast Ice Fang genomen.
Tot zover (badge 5 of 6) zat ik altijd boven de levels van de gym leaders, dus zal een heel eind komen naar de E4 denk ik.
Ice Beam:
- Power 95
- Acc. 100
- SpA. 60 (Gyarados special attack strength)
- Power 65
- Acc. 95
- Att. 125 (Gyarados physical attack strength)
Ik heb geen sig.
Maar ik meen het wel. Jammer dat hij geen ice punch kan leren.
Verwijderd
Ik heb 2 weken geleden pokemon platinum cadeau gekregen van mijn vriendje, ik vind het best veel verschillen van diamond en pearl. Zelf heb ik pearl gespeeld.
De makers van pokemon zijn bezig met twee nieuwe pokemon spellen!
Dus heb weer iets om mij op te verheugen =D
Is hier misschien iemand die mijn haunter even wil ruilen? En dan ook weer terug natuurlijk =P
Zodat hij evolueert?
Alleen vandaag en morgen nog: een event voor pokemon platinum, om een secret key te ontvangen waarmee je verschillende rotom-vormen kunt krijgen.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=32746
Deze kan je gewoon thuis via de wi-fi binnenhalen! Hoe makkelijk kan het zijn?!
Verwijderd
http://www.nintendo.nl/NO...-fi_connection_12495.html
en anders:
http://www.google.nl
Succes!
Ik heb geen sig.
>>> [DS] Het Pokémon Black/White topic
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."