Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:22

Snippertje

Light up your life

stefan001 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:03:
www.gamefaqs.com :)

Iemand zin in een gevecht? :) Ik heb nu aardig wat pokemon getraind op de manier die ik wil ;)
Welk level zit je ongeveer? Ik zelf zit op 70, maar ik heb niet zo zin om tegen iemand te vechten met alleen maar level 100 ;) Daarbij heb ik al 6 maanden niet meer gespeeld 8)7

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247055

BootVluchteling schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:21:
ik zit met pokemon diamond op de DS lite vast :(

ik heb 4 badges gehaald, maar ik kan niet verder. psyducks blokkeren de weg aan de ene kant, en een of ander poppetje blokkeert de weg naar sun-nogwat city...(wegens powerdown)

Ik heb de "secretpotion" nog niet ontvangen om de psyducks te verjagen en ik zit dus nu muurvast..

wat nu?
ga naar pastoria versla de gym
daarna achtervolg de galatic grunt in pastoria blijven achtervolgen. uiteindelijk ontvang je dan de secret potion van cynthia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-05 14:27
Anoniem: 247055 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:38:
[...]

ga naar pastoria versla de gym
daarna achtervolg de galatic grunt in pastoria blijven achtervolgen. uiteindelijk ontvang je dan de secret potion van cynthia
ik was die grunt dus kwijt. uiteindelijk gevonden. iig bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-05 10:45
Razor.Timo schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:03:
[...]

Welk level zit je ongeveer? Ik zelf zit op 70, maar ik heb niet zo zin om tegen iemand te vechten met alleen maar level 100 ;) Daarbij heb ik al 6 maanden niet meer gespeeld 8)7
Bij mij gaat het een beetje met vlagen, de ene week/maand doe ik amper wat en dan ben ik ineens een week lang niet meer te scheiden van het spelletje :P.

Ik heb pokemon rond de level 80, level 50 kan ook wel. :)

Voeg me anders maar toe op msn: sterocitrev bij hetemail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Had vandaag me gameboy opgegraven met pokemon red & blue :$
Zat al tijdje aan de DS lite te denken. Is er echt kwa gameplay veel veranderd ten opzichte van Generation 1 en 4?

Twijfel namelijk behoorlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

SaURoN schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:39:
Zat al tijdje aan de DS lite te denken. Is er echt kwa gameplay veel veranderd ten opzichte van Generation 1 en 4?

Ja... Eigenlijk is alleen de basis hetzelfde gebleven. Er is super veel bijgekomen :) Zal wel even wennen zijn ook aan de nieuwe pokemon. Dat was tenminste bij mij het geval en ook de reden dat ik de 3de generatie oorspronkelijk oversloeg. (Jaartje gewacht alvorens met ruby te beginnen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Ah bedankt, toch maar eens goed overnadenken om er toch maar 1 te halen ;)

Is dat battle revolutions nog wat voor de wii in samenwerking met dit ? Of valt dat beetje tegen?

[ Voor 28% gewijzigd door SaURoN op 02-04-2008 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

SaURoN schreef op woensdag 02 april 2008 @ 20:02:
Ah bedankt, toch maar eens goed overnadenken om er toch maar 1 te halen ;)

Is dat battle revolutions nog wat voor de wii in samenwerking met dit ? Of valt dat beetje tegen?
Battle revolutions valt echt zwaar tegen schijnt. Gewoon vechten in 3D, niets meer niets minder. Online werkt ook niet super. Ik zou zeggen zoek wat reviews ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Ja mijn broertjes hebben ook battle revolution (handig, broertjes :P), en het is idd gewoon vechten. Het lijkt nogal op pokemon stadium, het heeft geen verhaal zoals pokemon colosseum en pokemon XD dat hebben. Ook kan je geen pokemon erop achter laten (pokemon stadium voor N64 en pokemon box voor GC). Je kan wel door allerlei gevechten te winnen, zeldzame items verdienen en die naar je DS laden.

Pokemon battle revolution is een leuke aanvulling op pearl en diamond, meer niet. Maar dat is slechts mijn mening he ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SaURoN schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:39:

alles is moeilijker geworden. echt fantastisch team galatic warehouse is groter dan het warehouse van team rocket in celadon. En het leukste dankzij de pokeradar kan je veel meer shiny pokemon vangen!

Graphics zijn veel beter geworden. ik zou het zeker aanraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Anoniem: 247055 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 08:11:
En het leukste dankzij de pokeradar kan je veel meer shiny pokemon vangen!
Is dat zo? Ik heb er aardig wat over gelezen, en het enige is dat je op een gegeven moment kan zien dat er een shiny is, maar de kans om er een tegen te komen werd niet groter. Heb jij al shiny's gevangen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stefan001 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:51:
[...]

Is dat zo? Ik heb er aardig wat over gelezen, en het enige is dat je op een gegeven moment kan zien dat er een shiny is, maar de kans om er een tegen te komen werd niet groter. Heb jij al shiny's gevangen dan?
jawel de kans word veel groter door de pokeradar heb ik al 10 shinys gevangen in 75 uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:36
Als iemand wilt battelen moet die het maar zeggen. heb alle 493 al eens gezien en als iemand nog een leuke trade wilt doen ...

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Las trouwens ook wat over dat breeden?Houd dat in dat je een male / female ergens heen brengt en dan een ei krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Tjona100 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 20:22:
Als iemand wilt battelen moet die het maar zeggen. heb alle 493 al eens gezien en als iemand nog een leuke trade wilt doen ...
Voeg mij maar toe op msn :)

sterocitrev bij hetemail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Vraagje trouwens: In de underground kan je daar ook gewoon alleen aan de slag voor bepaalde quests (Voor die kerel die je kan helpen vergeten moves opnieuw te leren?).

Gistere 4e badge gehaald en dacht ach ga ff snel door naar 5e om te kijken welk type het zijn :P Maar wonderbaar versloeg ik ze ook nog :o terwijl ze paar lvl's hoger waren.

Trouwens voor de elite4 moet je daar in 1x allemaal winnen of kan je bv 1 gastje verslaan>pokecenter en weer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SaURoN schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 08:24:
Vraagje trouwens: In de underground kan je daar ook gewoon alleen aan de slag voor bepaalde quests (Voor die kerel die je kan helpen vergeten moves opnieuw te leren?).

Gistere 4e badge gehaald en dacht ach ga ff snel door naar 5e om te kijken welk type het zijn :P Maar wonderbaar versloeg ik ze ook nog :o terwijl ze paar lvl's hoger waren.

Trouwens voor de elite4 moet je daar in 1x allemaal winnen of kan je bv 1 gastje verslaan>pokecenter en weer terug?
In de underground kan je veel opgraven secret base maken,...

Elite four + Champion moet in 1 keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Anoniem: 247055 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 17:02:
[...]

In de underground kan je veel opgraven secret base maken,...

Elite four + Champion moet in 1 keer
Hmm kan me er nog niet echt toezetten om daar te gaan rondwaggelen, misschien na dat ik de league enzo heb gedaan :P

Zou het trouwens nuttig zijn om 1 van die legendarys (azelf, uxie, mespirit) te gebruiken tijdens de league of zijn ze niet super daarvoor?

Zat zelf hier aan te denken:
Charizard / Tortella / Luxray / Empoleon / Starraptor of Dialga / Gengar of 1 van die legendary's

Zou dat een beetje willen?

[ Voor 31% gewijzigd door SaURoN op 15-04-2008 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gebruik dit:

Galllade
Empoleon
Rapidash/Infernape
Lucario
Torterra
en Staraptor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
SaURoN schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:37:
[...]

Hmm kan me er nog niet echt toezetten om daar te gaan rondwaggelen, misschien na dat ik de league enzo heb gedaan :P

Zou het trouwens nuttig zijn om 1 van die legendarys (azelf, uxie, mespirit) te gebruiken tijdens de league of zijn ze niet super daarvoor?

Zat zelf hier aan te denken:
Charizard / Tortella / Luxray / Empoleon / Starraptor of Dialga / Gengar of 1 van die legendary's

Zou dat een beetje willen?
Heb het maar met een charizard / tortella / luxray / empoleon / gengar / machamp gedaan en dat wou behoorlijk makkelijk :S Maar 1 revive gebruikt.

Alleen die laatste dragon poke van de champion was lastig met dit team. Maar gelukkig had ik Destiny bond gebruikt met gengar :P

Nu de nationaldex maar proberen te vullen :)

Las net ook wat over mystery gifts overzetten van Pokemon battle revolutions naar je DS :) (magmator en nog 1) , vanavond maar eens proberen :D

[ Voor 7% gewijzigd door SaURoN op 17-04-2008 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
welke poke vonden jullie het moeilijkst om te vangen?
ikzelf vond Mesprit? (diegene die vlucht) het moeilijkst, moeilijker dan Creselia en Arceus.
kspeel pokemon trouwens alleen in de vakanties alsk niks beters te doen heb :)

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Z3R0 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:31:
welke poke vonden jullie het moeilijkst om te vangen?
ikzelf vond Mesprit? (diegene die vlucht) het moeilijkst, moeilijker dan Creselia en Arceus.
kspeel pokemon trouwens alleen in de vakanties alsk niks beters te doen heb :)
Arceus is een event pokemon toch?Dus hoe kan je die hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

SaURoN schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:34:
[...]

Arceus is een event pokemon toch?Dus hoe kan je die hebben?
Illegaal lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Mja maar dan vang je hem toch niet?Ow wacht, azure flute en dan vangen ;)

Nee ok dan snap ik het :) Ach als je alles wilt hebben kan dat nog net aangezien 90% die het spel speelt toch nooit naar een event gaat :P

[ Voor 72% gewijzigd door SaURoN op 18-04-2008 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
uhmm... om eerlijk te zijn heb ik het zo gedaan:
kheb m'n savegame ge-edit zodat ik de events gewoon thuis kan doen, zonder dat ik naar japan ofzo moet. Kheb de event poke's wel op de normale manier gevangen ;)

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Ah ok ;)

Weet iemand nog een beetje een leuke move list voor Lucario?Ben die nu aan het lvlen namelijk :)

en nog iets, is een naam te veranderen van een getrade pokemon?Heb nu 1 of andere wazige chinese naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

SaURoN schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:33:
Ah ok ;)

Weet iemand nog een beetje een leuke move list voor Lucario?Ben die nu aan het lvlen namelijk :)

en nog iets, is een naam te veranderen van een getrade pokemon?Heb nu 1 of andere wazige chinese naam :)
Verandert weer in het Engels wanneer hij evolueert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Razor.Timo schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:34:
[...]

Verandert weer in het Engels wanneer hij evolueert.
Hmm denk alleen dat palkia niet gaan evolueren :P en die name changer weigert ook dienst met getrade pokemon :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Zucht, daar gaan we weer.

www.gamefaqs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SaURoN schreef op zondag 20 april 2008 @ 19:36:
[...]

Hmm denk alleen dat palkia niet gaan evolueren :P en die name changer weigert ook dienst met getrade pokemon :( :P
palkia evolueert niet

En voor Lucario

-earthquake
- aura sphere
- dragon pulse
- Rock Slide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260648

hallo, ;)

ik probeer op de top van mt. coronet te komen.
maar nu sta ik voor een deur die niet open wil.
weet iemand wat ik nu moet doen ik heb al veel geprobeerd ik heb trouwens 7 gym badges misschien doet dat er ook wat toe??

groet, R2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136640

Ah ok ;)

Hangt er van af... al gebruik je een M3 adapter en je hebt daar je pokemon rom op staan zijn er opties.. Er zijn 2 editors, een rom editor en een savegame editor. Met die laatste kun je dan weer namen van je pkmn veranderen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260648 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:21:
hallo, ;)

ik probeer op de top van mt. coronet te komen.
maar nu sta ik voor een deur die niet open wil.
weet iemand wat ik nu moet doen ik heb al veel geprobeerd ik heb trouwens 7 gym badges misschien doet dat er ook wat toe??

groet, R2007
welke route??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Irrelevant, zijn vraag hoort hier niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stefan001 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 22:25:
[...]

Irrelevant, zijn vraag hoort hier niet thuis.
tuurlijk wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Uit de TS:
Do's and Don'ts
• Don't spoil it! - Daar zijn tags voor ;)
Stel geen vragen die in de handleiding beantwoord worden.
• Stel geen vragen voordat je zelf gezocht hebt.
Stel geen "Help ik zit vast" vragen.
• Roms doen we hier niet aan, want, jawel, dat is illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171435

Hey,

Iemand die me wil helpen me Elactabuzz te evoluren in Electivire.

Ik zoek ook naar de 3 Johto starters dus als iemand me wil helpen bvd.

PM me voor me MSN.

XenoX

(3909 4959 4355)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Anoniem: 171435 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:59:
Hey,

Iemand die me wil helpen me Elactabuzz te evoluren in Electivire.

Ik zoek ook naar de 3 Johto starters dus als iemand me wil helpen bvd.

PM me voor me MSN.

XenoX

(3909 4959 4355)
Kan je wel helpen met electrabuzz, maar johto starters heb ik niet volgens mij :)

PM mij maar ff of voeg me toe op msn , weet zo 1-2-3 niet wanneer ik tijd heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171435

Thnx ik heb je toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Hey ik heb je ook ff toegevoegd, ik heb de johto starters wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Nog bedankt voor de pokemon's ;) Ze zijn nu al gebreed en al?

Stefan zou je voor mij ook nog die johto starters willen breeden?In het ei als het kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Tuurlijk, geen probleem. Trouwens, ik heb via het gts een pokemon ontvangen met pokerus, dus als iemand interesse heeft... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Zag gisteren trouwens wel leuk filmpje op youtube. Iets met een ratatta van lvl 1 tegen een lvl100 pokemon :P Hij won ook nog

F.E.A.R rattatta ofzo :)

http://www.youtube.com/watch?v=qPdwIpvsv-8

linkje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Zijn er nog mensen die van plan zijn 30 of 31 augustus naar Walibi te gaan om een Darkrai op te halen? Mijn broertjes en ik gaan :). Als jongens van 14/16/26 tussen al die kleuters, maar daar heb ik dan lekker schijt aan :P. Misschien leuk om een groot ruil-event te organiseren, of gewoon eens elkaar te ontmoeten. Wij gaan de 31e naar alle waarschijnlijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Nou ik was er dus :P. Was wel grappig. Niet veel attracties gezien O-) . Redelijk wat gebattled daar, velen schijnen een arceus te hebben. Dan hebben ze al behoorlijk hogere kans om te winnen :X , maarja weinig aan te doen. Iemand zo'n ding te ruil trouwens? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Zo'n arceus krijg je toch alleen als je action replay hebt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Een R4DS of zoiets... :P. Ik heb alleen een AR voor de GBA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Laatst online: 20-05 11:16

rCk

Het is hier tegenwoordig wel erg rustig zeg. Wordt het uberhaupt nog gespeeld? Ik heb het toevallig vorige week weer opgepakt. Best leuk weer :P Elite 4 verslagen, ga nu Heatran enzo vangen :P

Atm heb ik;
lv66 Infernape, lv51 Garchomp (zit nog met een Exp.share erop, om hem naar de 60 te dragen ook onder de league bijv.), ;v53 Weavile (Gaat binnenkort dus ook onder de exp share :P), lv62 Torterra, lv56 Palkia, lv61 Empoleon

Ik heb alle 3 de starters omdat mn broertje zo ontzettend aardig is doordat hij 2x opnieuw was begonnen O+. Wie vind zon broertje toch niet aardig?:P Maar ik twijfel nu of er wellicht non-legend betere pokémon te krijgen zijn? Garchomp lijkt me sowieso een blijver. En Tja Infernape's speed is ook fijn (jolly)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Heyhey, ja ik speel nog steeds af en toe. Het gaat met vlagen ;), soms speel ik 2 maanden niet en dan weer een paar weken elke dag :D.

Ik heb nog steeds mijn team niet volledig goed, maar is ook een enorm karwei als je IV breeding en EV training wil toepassen. Met de juiste nature natuurlijk ;). Ondertussen heb ik een ditto van elke nature :D. Das handig. En dan nog kan ik een hele box abra's kweken zonder de goede nature.

Momenteel heb ik Lanturn in mijn team, das echt mijn favo al gaat ie me eigenlijk te snel dood, verder heb ik ook gyarados en aggron. En nog wel wat, maar daar kom ik zo snel ff niet op (stom he :X ).

Misschien kunnen we eens online ruilen of vechten, al moeten de lvls van je pokemon dan wel wat omhoog om het spannend te houden ;). Ik heb trouwens ook alle starters, het is handig als je samen met een broertje het spel koop zodra het in de winkels ligt ;), dan begint hij (of ik) ff 2x opnieuw voor alle starters. Via leafgreen enzo heb ik ook alle andere starters ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Als platinum hier uit is zal het wel weer losbreken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ik heb hem uitgespeeld en daarna mijn DS en pokemon verkocht, ik kocht de DS ook voor pokemon. Had iets van 400 pokemon gevangen. Maar ik verlies altijd mijn interesse.. Wat bij de eerste pokemon games niet zo was. Misschien dat ik platinum ga proberen op de PC>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Ik speel af en toe nog wel eens even. Ik probeer een goed non-unbeatable party te maken. Alleen is het naar lvl 100 krijgen van de pokemon zo'n enorm karwei. Misschien later overnieuw beginnen en alle goede pokemon als low level traden. Krijgen ze dubbele exp en kan ik makkelijker trainen.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Borgoth schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:37:
Ik speel af en toe nog wel eens even. Ik probeer een goed non-unbeatable party te maken. Alleen is het naar lvl 100 krijgen van de pokemon zo'n enorm karwei. Misschien later overnieuw beginnen en alle goede pokemon als low level traden. Krijgen ze dubbele exp en kan ik makkelijker trainen.
En ze moeten sowieso door een andere Trainer (ID) gevangen zijn, want anders dan heeft dat traden geen nut voor de 1,5x XP.. Weet niet of je het wist, maar even voor de zekerheid. Niet dat als je alleen trade je meteen 1,5x xp krijgt ;)
Ja eigenlijk is het 1.5x zo veel xp. En als je toevallig een Lucky Egg in bezit kan krijgen, dan gaat die 1,5x keer 1,5 dus dan kom je uit op 2.25x zoveel xp op je pokemon. Nu heb ik een Electivire erbij, en dat gaat als een speer zeg. Sowieso al mijn eigen Pokémon (Garchomp, Empoleon, Torterra om wat te noemen). Waren nu binnen no time op +-70. Nu ga ik nog even bedenken wat ik naast Die Garchomp, Empoleon, Torterra en Electivire ga doen. Ik heb nog een lvl 73 Infernape, maar ik heb ook nog een Charmander met zeer leuke IVs (via n maat.) En die wil ik dan evt. doen, nog even kijken voor de laatste... Misschien m'n Weavile, of wat anders leuks.

Wat ik hierboven ook herkende, ik heb het maanden niet aangeraakt, zelfs mn DS niet. En laatst begonnen en het is gewoon een goed spel, speelt fijn, niet super moeilijk. En om eerlijk te zijn is het niet eens een spel écht voor de jongeren onder ons, want met dat IV, EV etc. geeft het toch wat meer voldoening, zeker nu ik op vroeg level mijn Electivire al 252 speed, 252 attack en 6 hp heb gegeven, zie je gewoon consequent bij elke levelup +4 bij die 2 stats staan.

[ Voor 7% gewijzigd door rCk op 06-01-2009 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Laatst online: 21-05 12:55

Sinester

Game Guru

Je kan het met EV training zelf zo gek maken dat je afentoe +16 of meer krijgt in 1 level

xp share op hoog lvl pokemon, Power item op laag lvl pokemon
Met de pokemon met xp share de juiste pokemon verslaan
versla de pokemon zo vaak mogelijk, zeker 40/50 keer of meer en je krijgt lekker veel punten :9

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Sinester schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:49:
Je kan het met EV training zelf zo gek maken dat je afentoe +16 of meer krijgt in 1 level

xp share op hoog lvl pokemon, Power item op laag lvl pokemon
Met de pokemon met xp share de juiste pokemon verslaan
versla de pokemon zo vaak mogelijk, zeker 40/50 keer of meer en je krijgt lekker veel punten :9
Klopt, maar ik heb het dermate vroeg gedaan dat hij het nu uitsmeert over de levels heen in plaats van in een keer heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

EV en IV trainen? hoe werkt dat, want +4 per level is wel erg chill.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Borgoth schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:38:
EV en IV trainen? hoe werkt dat, want +4 per level is wel erg chill.
www.gamefaqs.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288583

Ik heb als begin pokemon voor chimchar gekozen (nu infernape)
maar nu moet ik de national dex halen.
de enige pokemon die ik nog moet zien/vinden is torterra.
deze kan ik niet vinden omdat ik als begin pokemon chimchar heb. :(
weet iemand waar ik torterra kan zien/vinden om mijn pokedex te vullen en de national dex te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284530

Volgens de site waar ik altijd op kijk moet je die evolueren van Tutwig.
Veel succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Laatst online: 20:36
22 MEI 2009 de europese release van pokemon platinum. De emeraldversie onder de diamond/pearl generatie met natuurlijk wat nieuwtjes en de nieuwe vormen van girantina en shaymin 8)

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196262

Moet Pokemon legaal zijn of kan het ook gewoon een gedownloade rom zijn die je op een M3 of R4 kaartje zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Anoniem: 196262 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:39:
Moet Pokemon legaal zijn of kan het ook gewoon een gedownloade rom zijn die je op een M3 of R4 kaartje zet?
Moet het legaal zijn voor wat?

Had zelf geen NDS dus probeerde een emulator toen Pokemon platinum uit kwam en ik moet zeggen dat dat zo'n goed gevoel gaf dat ik ondertussen een DS heb en wacht op US pokemon platinum van Play-Asia :p (hoop dat dat werkt, lol). Deze wil ik gewoon een keer origineel :)

Wel een kaart etc gekocht voor andere games though, geld groeit me helaas niet op mijn rug :(

Wat dat betreft, als hier straks mensen zijn die willen ruilen (en legaal spelen zonder cheats etc) kom maar op! :D

[ Voor 8% gewijzigd door Pheace op 13-04-2009 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

*Cry* helaas vreselijk traag met mijn US import, maar morgen komt ie EU uit! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

2 nieuwe DS pokemon games announced, Pokemon Heart Gold en Pokemon Soul Silver. (err remakes denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemonTPx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-04 10:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zijn er al pics voor pokemon heartgold-soul silver te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Source
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-07-2022
Anoniem: 288583 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 11:59:
zijn er al pics voor pokemon heartgold-soul silver te zien?
Alleen een kort filmpje en een paar artworks.
Spelen er mensen eigenlijk nog D/P/P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik ben platinum aan het spelen, zit net voor Giratina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben nu ook platinum aan het spelen, heb net eerste gym gehaald en daarna met Dawn tegen team galactic gevochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Afgelopen week heb ik het ook weer opgepakt, en weer wat ideeen voor een leuk team :). Veel werk aan de winkel, en altijd in voor een ruil/battle ;). Een van mijn broertjes gaat platinum ook kopen (en gelijk een DSi). Mijn andere broertje heeft diamond al (ik speel pearl ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik heb mijn National Pokedex, woooo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Bij de Toys XL (vroeger Toys 'R Us) is er 22/23 mei shaymin verkrijgbaar via een wonder card :).

http://www.toysxl.nl/Main...ex/Pokemon%20Shaymin.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

stefan001 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 22:08:
Bij de Toys XL (vroeger Toys 'R Us) is er 22/23 mei shaymin verkrijgbaar via een wonder card :).

http://www.toysxl.nl/Main...ex/Pokemon%20Shaymin.aspx
Hmmm, wacht, dus om Platinum te vieren kan je iets krijgen als je Pearl of Diamond hebt? Want die heb ik dan weer niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Heeft iemand toevallig wat extra Ditto's liggen? :p

Ik probeer er een van elke nature te verzamelen maar het schiet nog niet zo op, ben nog verder aan het vangen maar ze zijn nogal zeldzaam in the trophy garden.

Ik mis momenteel nog:

Adamant
Bold
Calm
Lax
Mild
Naughty
Relaxed
Sassy
Timid

Ik kan eventueel Turtwig, Chimchar, of Piplup broeden, ook Feebas en Spiritomb als het goed is (die laatste twee nog niet gedaan maar dat zou geen probleem mogen zijn)
Een bijzondere nature wordt dan wel wat lastiger, dat zou waarschijnlijk even veel tijd kosten als zelf die ditto's vangen :p

Mocht iemand willen ruilen moet je ook even uitleggen hoe dat werkt, ik heb nog maar enkel de GTS gebruikt, weet niet eens wat mijn friend code is of waar ik die vindt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Pheace schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 04:21:
[...]

Hmmm, wacht, dus om Platinum te vieren kan je iets krijgen als je Pearl of Diamond hebt? Want die heb ik dan weer niet :(
Jawel, als je de 22e meteen platinum koopt en zorgt dat je een pokedex hebt (en de wonder card dinges activeert) kan je hem ook krijgen. Volgens mij. In platinum heeft ie trouwens ook een andere vorm.

@Pheace, ik heb van elke nature wel een ditto ondertussen, handig hulpmiddel: de pokeradar. Met GTS heb ik er ook een stel geruild. Verder heb ik er inderdaad een hoop over, sommige staan op mijn pearl, andere op ranch (op de wii van mijn broertjes hier 100 km vandaan...). Ik kijk vanavond wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

stefan001 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:31:
[...]

Jawel, als je de 22e meteen platinum koopt en zorgt dat je een pokedex hebt (en de wonder card dinges activeert) kan je hem ook krijgen. Volgens mij. In platinum heeft ie trouwens ook een andere vorm.

@Pheace, ik heb van elke nature wel een ditto ondertussen, handig hulpmiddel: de pokeradar. Met GTS heb ik er ook een stel geruild. Verder heb ik er inderdaad een hoop over, sommige staan op mijn pearl, andere op ranch (op de wii van mijn broertjes hier 100 km vandaan...). Ik kijk vanavond wel ff.
Thanks, ben ondertussen al wat verder met mijn lijstje maar weet even niet persee waar. De gts heb ik vermeden omdat blijkbaar de nature niet doorpassed als de pokemon van een andere regio is (zoals japan) maar ik wist niet precies hoe dat werkt, of dat ook andere landen betekende of gewoon alleen andere talen, dus dan maar niet :p

Kgeloof dat ik ondertussen ook gezien heb dat je ditto's kan broeden wat ik eerst niet dacht dus op zich wordt dat met die nature's misschien niet zo'n probleem after all :)

Nu langzaam naar IV's gaan kijken :/

Shaymin verandert van vorm in platinum als je hem getrade krijgt van pearl/en uh die andere, en daarom krijg ik de indruk dat die actie niet voor platinum is. (het feit dat het er ook nergens staat helpt ook wel voor dat vermoeden :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik moet mijn pokedex vullen om een national dex te krijgen in pokemon platinum.
maar nu weet ik niet waar ik ze allemaal kan vinden/zien(d.m.v. trainers)
heeft iemand een lijst/site waarop je de plekken kan zien voor de pokemons.
want pokemon platinum heeft namelijk een andere pokedex dan diamond en pearl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Anoniem: 288583 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 18:36:
ik moet mijn pokedex vullen om een national dex te krijgen in pokemon platinum.
maar nu weet ik niet waar ik ze allemaal kan vinden/zien(d.m.v. trainers)
heeft iemand een lijst/site waarop je de plekken kan zien voor de pokemons.
want pokemon platinum heeft namelijk een andere pokedex dan diamond en pearl
http://www.gamefaqs.com/portable/ds/file/946308/55950

Staat daar ergens een lijst in :)

Heb ongelooflijk geluk gehad met mijn laatste batch lijkt het, ik moet nog maar 3 natures! :D

Bold, Lax en Mild.

niet slecht 22 natures uit 36 ditto's :p

[ Voor 13% gewijzigd door Pheace op 15-05-2009 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Pheace schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 18:11:
[...]

Thanks, ben ondertussen al wat verder met mijn lijstje maar weet even niet persee waar. De gts heb ik vermeden omdat blijkbaar de nature niet doorpassed als de pokemon van een andere regio is (zoals japan) maar ik wist niet precies hoe dat werkt, of dat ook andere landen betekende of gewoon alleen andere talen, dus dan maar niet :p

Kgeloof dat ik ondertussen ook gezien heb dat je ditto's kan broeden wat ik eerst niet dacht dus op zich wordt dat met die nature's misschien niet zo'n probleem after all :)

Nu langzaam naar IV's gaan kijken :/

Shaymin verandert van vorm in platinum als je hem getrade krijgt van pearl/en uh die andere, en daarom krijg ik de indruk dat die actie niet voor platinum is. (het feit dat het er ook nergens staat helpt ook wel voor dat vermoeden :p)
Sinds wanneer kan je ditto's breeden? Ze kunnen met iedere pokemon behalve zichzelf (en legendaries enzo) voor zo ver ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

stefan001 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 22:45:
[...]

Sinds wanneer kan je ditto's breeden? Ze kunnen met iedere pokemon behalve zichzelf (en legendaries enzo) voor zo ver ik weet.
Hmm dan heb ik vast een post gelezen van iemand die fout was :(
Heb het nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 13:02
Gelukkig, er zijn nog mensen die het spelen :) Ik ben pas overnieuw begonnen en zoek eigenlijk mensen die een Kadabra of Haunter willen ruilen. Liefst heen en weer. Stuur maar een Direct Message als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

JanW schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:46:
Gelukkig, er zijn nog mensen die het spelen :) Ik ben pas overnieuw begonnen en zoek eigenlijk mensen die een Kadabra of Haunter willen ruilen. Liefst heen en weer. Stuur maar een Direct Message als je interesse hebt.
Met heen en weer neem ik aan dat je hem terug wilt? :)

Daar is een truukje voor namelijk.

Als je je haunter of Kadabra (of elke trade to evolve pokemon) op de GTS zet (voor een level 100 ralts of zo zodat ie niet werkelijk geruild wordt) en *dan* (ik geloof in dezelfde sessie, alleen nog maar zo gedaan zelf) een andere pokemon ruilt op de gts en *dan* je pokemon weer terugneemt dan evolved die ;)

Dus in kort,

Zet hem op de GTS te ruil,
Zoek een andere pokemon en ruil die
Neem hem terug
*Evolve* \o/ !

Dit werkt voor mij ook het fijnst omdat ik ook niet iemand ben die "iemand anders" evolved pokemon wil hebben, ik wil de mijne, en als 31 jarige heb ik niet bepaald veel kennisen die plat spelen om mee te ruilen :p

Je hebt dan wel geen 150% exp maar goed dat boeit mij zelf echt niks :)

[ Voor 13% gewijzigd door Pheace op 19-05-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
En ik dacht dat ik oud was met 26 :P.

Ik heb Shaymin :). Ik ga m niet gebruiken :+.

Nog steeds in voor een online battle ;) (zonder legendarische - ik speel alleen met pokemon die ook de battle tower in mogen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KurriKlown
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-03 13:50

KurriKlown

-MCL-

Ik ben ook in voor een battle, het is al weer een jaar geleden dat ik echt een serieuze battle heb gespeeld (via Wii Battle Revolution). Zonder Legendaries lijkt me prima, hoe zit het met ubers?

Ik heb ook nog héél even overwogen om Platinum ook aan te schaffen, maar ik heb niet de tijd (en de zin), om weer door een 90% hetzelfde spel heen te spelen. Dat heb ik met Emerald al gedaan.

En hier nog een 31-jarige pokémon speler :)

Ik heb geen sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Sinds gister in bezit van Platinum, Maar hoe werkt dat online wifi gedoe nou? Hoe kan je ruilen enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
@RemcoDJ: Zucht. Kijk eens op gamefaqs ofzo.

@KurryKlown: misschien kunnen we dat eens doen dan :), alleen staan je direct messages uit (bij mij ook blijkbaar, maar die heb ik nu dan aangezet :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KurriKlown

KurriKlown

-MCL-

Gisteren een 5 tegen 5 wifi battle tegen stefan001 gevoerd. Het kostte me al 2½ pokemon om zijn starter neer te krijgen...auw >:)
Uiteindelijke stand Kurri: 0 pokemon over, stefan001: 2 pokemon over. Leuk om weer even een battle te doen tegen een goede menselijke tegenstander, lekker team stefan001 :Y

Ik heb geen sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Thnx man :). Je was ook een waardige tegenstander :*) , toen je met <censuur> kwam en 'ff' 2 pokemon vloerde... Dat moeten we nog eens over doen ;).

_/-\o_

Wild idee: een compleet toernooi houden, online, resultaten hier posten. Vet >:)

[ Voor 23% gewijzigd door stefan001 op 14-06-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Ik ben vrij recent begonnen met Diamond en wil hem gewoon ff snel uitspelen voordat ik echt ga verzamelen.
Is mijn huidige team goed genoeg om voorbij de E4 te komen of is er nog wat uitbreiding nodig?

Infernape, Luxray, Haunter, Gyrados

De overige 2 spots zijn voor HM slaves of eggs, maar kan er natuurlijk altijd eentje droppen en oppikken wanneer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KurriKlown

KurriKlown

-MCL-

Die 4 klinken goed genoeg, maar het ligt ook aan je mad skills en levelverschil of die 4 het de hele rit uithouden tegen de E4. Met genoeg revives ed. zou je al een heel eind kunnen komen. Heeft die Gyarados Ice Beam? of heb je een andere Ice-move? Die ga je zeker nodig hebben. Succes. d:)b

Ik heb geen sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Mijn Gyrados is nu lvl35 (ben hem aan het levelen) en zal zeker Ice Beam gaan leren.
Heb ook alvast Ice Fang genomen.

Tot zover (badge 5 of 6) zat ik altijd boven de levels van de gym leaders, dus zal een heel eind komen naar de E4 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KurriKlown

KurriKlown

-MCL-

Ik niet weet niet zeker of Ice Beam of Ice Fang beter is op Gyarados, ik gebruik hem zelf niet, dus ik heb dat verder (nog) niet uitgezocht.
Ice Beam:
  • Power 95
  • Acc. 100
  • SpA. 60 (Gyarados special attack strength)
Ice Fang:
  • Power 65
  • Acc. 95
  • Att. 125 (Gyarados physical attack strength)
Het zal voor de E4 niet zo bijster veel uitmaken. Tenzij je een Gyarados met Dragon Dance gebruikt, blijf dan bij Ice Fang.

Ik heb geen sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Mijn mening: ice beam. Reden: ice fang's accuracy < 100%. :+

Maar ik meen het wel. Jammer dat hij geen ice punch kan leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309680

Wooow wat cool! Een pokemon topic =D
Ik heb 2 weken geleden pokemon platinum cadeau gekregen van mijn vriendje, ik vind het best veel verschillen van diamond en pearl. Zelf heb ik pearl gespeeld.
De makers van pokemon zijn bezig met twee nieuwe pokemon spellen!
Dus heb weer iets om mij op te verheugen =D
Is hier misschien iemand die mijn haunter even wil ruilen? En dan ook weer terug natuurlijk =P
Zodat hij evolueert? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
Is goed hoor, je kan mijn msn wel ergens in dit topic vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
***LET OP***

Alleen vandaag en morgen nog: een event voor pokemon platinum, om een secret key te ontvangen waarmee je verschillende rotom-vormen kunt krijgen.

http://games.fok.nl/news.php?newsid=32746

Deze kan je gewoon thuis via de wi-fi binnenhalen! Hoe makkelijk kan het zijn?! O-) Ik heb m al, en 2 van mijn broertjes ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 371661

ik weet niet hoe ik azure flute kan krijgen, wat moet ik doen bij mistery gift ik krijg geen verbinding, eigenlijk weet ik niet eens waarmee ik verbinding moet maken HELP!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KurriKlown

KurriKlown

-MCL-

Ik heb geen sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:28
Voor de wachtende voor Pokémon Black en White heb ik het volgende topic geopend.

>>> [DS] Het Pokémon Black/White topic

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 2 3 Laatste