Borgoth schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:37:
Ik speel af en toe nog wel eens even. Ik probeer een goed non-unbeatable party te maken. Alleen is het naar lvl 100 krijgen van de pokemon zo'n enorm karwei. Misschien later overnieuw beginnen en alle goede pokemon als low level traden. Krijgen ze dubbele exp en kan ik makkelijker trainen.
En ze moeten sowieso door een andere Trainer (ID) gevangen zijn, want anders dan heeft dat traden geen nut voor de 1,5x XP.. Weet niet of je het wist, maar even voor de zekerheid. Niet dat als je alleen trade je meteen 1,5x xp krijgt

Ja eigenlijk is het 1.5x zo veel xp. En als je toevallig een Lucky Egg in bezit kan krijgen, dan gaat die 1,5x keer 1,5 dus dan kom je uit op 2.25x zoveel xp op je pokemon. Nu heb ik een Electivire erbij, en dat gaat als een speer zeg. Sowieso al mijn eigen Pokémon (Garchomp, Empoleon, Torterra om wat te noemen). Waren nu binnen no time op +-70. Nu ga ik nog even bedenken wat ik naast Die Garchomp, Empoleon, Torterra en Electivire ga doen. Ik heb nog een lvl 73 Infernape, maar ik heb ook nog een Charmander met zeer leuke IVs (via n maat.) En die wil ik dan evt. doen, nog even kijken voor de laatste... Misschien m'n Weavile, of wat anders leuks.
Wat ik hierboven ook herkende, ik heb het maanden niet aangeraakt, zelfs mn DS niet. En laatst begonnen en het is gewoon een goed spel, speelt fijn, niet super moeilijk. En om eerlijk te zijn is het niet eens een spel écht voor de jongeren onder ons, want met dat IV, EV etc. geeft het toch wat meer voldoening, zeker nu ik op vroeg level mijn Electivire al 252 speed, 252 attack en 6 hp heb gegeven, zie je gewoon consequent bij elke levelup +4 bij die 2 stats staan.
[
Voor 7% gewijzigd door
rCk op 06-01-2009 17:31
]