DIscussie van cheat programmas wordt dus niet op prijs gesteld. Het spel wordt er dus niet leuker op.Anoniem: 231933 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:50:
welk programmatje
Anoniem: 231933
nylira wou niet weten voor dat programmatje zodat ik het zelf gebruik dat doe ik niet ben gewoon een nieuwsgierig kind
Anoniem: 88237
@Nylira: Heb pas na het weekend tijd om je ze te laten zien... En idd cheaten vern**kt het spel,eigenlijk alle spellen ter wereld
Behalve GTAAnoniem: 88237 schreef op zondag 09 september 2007 @ 09:41:
@Nylira: Heb pas na het weekend tijd om je ze te laten zien... En idd cheaten vern**kt het spel,eigenlijk alle spellen ter wereld
Zo ik ben nu bezig met pokedex completion, ik moet nu van de kanto 150 alleen nog growlithe die ik niet kan vangen. Heeft iemand die voor mij? Ik heb nu 304 pokemon gevangen en 387 gezien. Gaat de goede kant op
Bijna 90 uur gespeeld.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Anoniem: 229301
Ja hoor... ff afspreken op msn... heb je zojuist toegevoegd
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 229301 op 09-09-2007 16:27 ]
Alle multiplayer spellen*Anoniem: 88237 schreef op zondag 09 september 2007 @ 09:41:
Ik ben de laatste paar dagen nogal druk bezig geweest met andere zaken dat pokemon. (Ja een sociaal leven hebben is zo vervelendAnoniem: 88237 schreef op zondag 09 september 2007 @ 09:41:
Nylira, kan je mij toevoegen aan de startpost?
Game: Pearl
Friendcode: 4296 0721 9454
Ingame Name: Dimitri
Game: Pearl
Friendcode: 4296 0721 9454
Ingame Name: Dimitri
Anoniem: 231933
niet echt veel te doen hier meer
Dat geeft je niet het recht om nutteloze posts te maken
Graag ontopic blijven en enkel posten als je iets inhoudelijks te melden hebt
Dat geeft je niet het recht om nutteloze posts te maken
[ Voor 70% gewijzigd door Crash op 13-09-2007 21:37 ]
Dat er 2 dagen niet gepost wordt betekent niet automatisch dat er niets meer te doen isAnoniem: 231933 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:47:
niet echt veel te doen hier meer
Ik draai nu alweer een paar week werdagen van zo'n 14 uur per dag in verband met deadlines. Dus ik heb inderdaad niet zo heel veel tijd over gezien dat de overige uren toch gebruikt worden voor essentiele andere activiteiten. (Vriendin, slapen, eten) Dan wordt er dus niet zo heel veel Pokemon gespeeld nee.Razor.Timo schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:00:
[...]
Dat er 2 dagen niet gepost wordt betekent niet automatisch dat er niets meer te doen isMensen hebben school/werk/sport/etc.
Daarnaast merk je altijd dat het op GoT enkel gepost wordt op werkdagen
tijdens de baas zijn tijd dus ;p.
OT: Zal weer wat actiever gaan worden, kan geen trades aannemen o.i.d. omdat de enige WiFi die ik in de buurt heb die echt werkt (k*trouter van m'n buurvrouw (met toestemming) geeft geen IP af aan m'n DS, maar wel aan de laptop), valt er elke minuut uit. Heb nu via Bolpuntcom een goede router besteld, zou een dezer dagen aan moeten komen
OT: Zal weer wat actiever gaan worden, kan geen trades aannemen o.i.d. omdat de enige WiFi die ik in de buurt heb die echt werkt (k*trouter van m'n buurvrouw (met toestemming) geeft geen IP af aan m'n DS, maar wel aan de laptop), valt er elke minuut uit. Heb nu via Bolpuntcom een goede router besteld, zou een dezer dagen aan moeten komen
Venun - 70 Tauren Warrior [prot] Auchindoun
Grappige site voor de statistieken maar je kan er geen donder mee verderCubic X schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 17:24:
http://www.pokemon-gts.net/
Pokemon GTS website van Nintendo zelf. Net vandaag online gekomen.
Je kan wel naar pokemon zoeken maar dit heeft weinig nut. Je ziet niet wat iemand ervoor vraagt.
Tevens je kan geen ruilen aangeven. En de kans dat je die trade dus nog tegenkomt op GTS is praktisch 0.
Zelfs als het zou kunnen dan nog is er het probleem dat je meer pokemon vind op die gts site dan je gts slots aankunnen. Wel jammer want het heeft best potentie.
conclusie... je kan maar beter via het forum wat afspreken ;-)
Zoooo... is het topic ook weer actueel
Zoooo... is het topic ook weer actueel
Anoniem: 228739
shiiiiit ik weet even niet wat ik moet doen
je komt op een gegeven moment bij die berg dingen
en als je dan op A drukt staat er zoiets van a Pokemon move might be able to scale it
maar hoe kom je aan deze move
ik heb geen idee
help help
en als je dan op A drukt staat er zoiets van a Pokemon move might be able to scale it
ik heb geen idee
help help
spoiler:
gewoon voorbij lopen, hier kom je later wel voor terug ;-))
edit: voor de zekerheid spoilertags
[ Voor 32% gewijzigd door Venun op 18-09-2007 13:02 ]
Anoniem: 228739 schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:19:
shiiiiit ik weet even niet wat ik moet doen
ik heb geen idee
help help
spoiler:
Heb je rock climb voor nodig. Zoals Venun al aangaf krijg je die pas later in het spel.
iemand nog een Dratini te ruil ?
edit: het liefst iemand die zelf ook nog poke's kan gebruiken
[ Voor 51% gewijzigd door Venun op 20-09-2007 11:56 ]
Pffft. Ik weet wanneer ik niet gewenst ben.Venun schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:56:
iemand nog een Dratini te ruil ?

ik kan er wel een keer een maken voor je als je wilt.Anoniem: 228739 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:11:
heeft er al iemand een Gible ^^
hij is zo schattig
Kom je makkelijk tegen. Ik kwam hem binnen 2 min tegen in die geheime grot bij de Cycling route.Anoniem: 228739 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:11:
heeft er al iemand een Gible ^^
hij is zo schattig
Je bent wel gewenst hoorAnoniem: 207380 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:52:
[...]
Pffft. Ik weet wanneer ik niet gewenst ben.

Is mijn Charmander er al? Die had ik tijdje geleden al besteld. Je bent alleen niet veel online, iig niet op de tijdstippen dat ik online ben
heh.. ik ben daar ook geweest een paar keer, maar ben hem nooit tegen gekomen... dus uiteindelijk maar geruild met iemand andersRazor.Timo schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:55:
[...]
Kom je makkelijk tegen. Ik kwam hem binnen 2 min tegen in die geheime grot bij de Cycling route.
Ik ben al 3/4 uur aan het rond fietsen voor een Gible, maar nog geen 1 keer tegen gekomen. Continu krijg ik van die Bronzors en Zubats
Ben je wel in de onzichtbare ingang naar binnen gegaan?JanW schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:43:
Ik ben al 3/4 uur aan het rond fietsen voor een Gible, maar nog geen 1 keer tegen gekomen. Continu krijg ik van die Bronzors en Zubats
Delibird kan ik wel voor je hokken
we vinden wel iets dat ik van je nodig heb 
add me maar op msn, Venun_ aad heetmail
add me maar op msn, Venun_ aad heetmail
Mensen, ik heb hier een chansey, met mooie IV's behalve voor sp. def en speed. Is het handig om dan EV te trainen voor sp. def (speed maakt niet zoveel uit) of voor HP? Het oorspronkelijke plan was voor HP.
IV's: sp.def. 2
HP 27
IV's: sp.def. 2
HP 27
[ Voor 5% gewijzigd door stefan001 op 22-09-2007 23:05 ]
voor chansey/blissey zijn juist voor HP, def en sdef de IV's belangrijk... en dus ook het EV trainen in deze stats...
Mja, misschien ga ik toch maar ff doorbreeden voor betere IV's. Jammer, want behalve speed en sp. def zaten alle IV's >25
. 2 is wel heel erg laag.
Edit: met 6 eieren nog steeds niet de gewenste nature
, ik gebruik wel de everstone. Damn...
Edit: met 6 eieren nog steeds niet de gewenste nature
[ Voor 33% gewijzigd door stefan001 op 23-09-2007 15:30 ]
dus, mikkie77? wil je die delibird nog?
@ venun... je stond nog in mijn lijst... en ja graag :-)
@ pokefan... check deze link voor IV's... http://www.serebii.net/games/iv-calcdp.shtml
kan je ook offline gebruiken door de pagina op te slaan.
en EV's.... die moet je zelf bijhouden.....
@ pokefan... check deze link voor IV's... http://www.serebii.net/games/iv-calcdp.shtml
kan je ook offline gebruiken door de pagina op te slaan.
en EV's.... die moet je zelf bijhouden.....
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 229301 op 25-09-2007 19:11 ]
oei oei oei, net Heatran gevangen, heb er 1,5 uur over gedaan ofzo 
1e try duurde zo lang (70 ballen) dat hij begon te Stranglen, en zichzelf afmaakte
2e try ging 't stuk redelijker, 20e bal had 'm "al"
1e try duurde zo lang (70 ballen) dat hij begon te Stranglen, en zichzelf afmaakte
2e try ging 't stuk redelijker, 20e bal had 'm "al"
btw, Nyrila, geen id hoe je bij die friendcode van me bent gekomen hoor
maar dat is niet mijn code, verre van.
De juiste code: 3909 5031 0357
Stond al in het oude topic. Ik heb het starter topic gewoon 1 op 1 overgenomen. Ik zie wel dat er een paar linkjes tussen uit gevallen zijn zoals de plaatjes van de starters. Ik zal eens zoeken naar vervangende links.Venun schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:44:
btw, Nyrila, geen id hoe je bij die friendcode van me bent gekomen hoormaar dat is niet mijn code, verre van.
Als iemand hier links voor heeft is het ook goed. Dan gaarne posten. De animewolken.nl site schijnt ok wat verbindings issues te hebben.
heb nu volgens mij alle specials gevonden die geen nintendo event nodig hebben ;P
Nouja, behalve 1 dan,
Nouja, behalve 1 dan,
spoiler:
, geen id wat daar moet gebeuren grote plate na de league
Ik zou wel graag een ongetrainde charmander willen. Heeft iemand die over? Ik heb zelf niet echt veel te ruil want ik ben net begonnen....
©2004
die charmander kan ik wel voor je breeden als je wilt ;p
Ik ben nog steeds met pokemon XD en colleseum bezig voor Ho-Ho Lugia en de 3
legendary dogs
Achja, je moet er wat voor overhebben hè
Wat houdt breeden precies in? En wat zou je er eventueel voor terug willen?Venun schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 15:59:
die charmander kan ik wel voor je breeden als je wilt ;p
©2004
Vier? Ik mis wat...Razor.Timo schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:33:
Ik ben nog steeds met pokemon XD en colleseum bezig voor Ho-Ho Lugia en de 4 legendary dogsAchja, je moet er wat voor overhebben hè
Oeps, typfoutje

Breeden is eigenlijk gewoon fokken, krijg je een ei van met een level1 charmander in dit gevalHarem.nl schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:20:
[...]
Wat houdt breeden precies in? En wat zou je er eventueel voor terug willen?
Dat zou wel mooi zijn. Hoe kan ik die van je krijgen?Venun schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 00:50:
[...]
Breeden is eigenlijk gewoon fokken, krijg je een ei van met een level1 charmander in dit geval
©2004
moet je online kunnen ;P in startpost staat als het goed is informatie over het online ruilen.
zeg maar wanneer, ik heb vaak wel tijd ;p
prima
voeg me maar ff toe op msn, gaat makkelijker 
Venun_ aat heetmeel
Venun_ aat heetmeel
Nou vanmiddag een DS lite gekocht met Pokemon Diamond. Hopelijk net zo verslavend als de oude pokemon games. Me friendcode zal ik snel posten, want las dat je hem pas krijgt in de 3de stad. Want kon hem al nergens vinden 
Ok eindelijk in me 3de dorp en mijn code is 1160 7686 1487
Ingame naam : Roy
Tweakers : SPeeDRaZoR3
code :1160 7686 1487
[ Voor 22% gewijzigd door SpeeDRaZoR3 op 08-10-2007 18:36 ]
PSN: speedrazor3
Spelen mensen eigenlijk nog intensief? Ik heb overigens een rare bug gevonden. Ik win niets meer in de lottery. Vandaag eindigde de code op een 1 en ik won niets... terwijl mijn charizard zijn ID toch echt op een 1 eindigd....
doneVenun schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 00:15:
primavoeg me maar ff toe op msn, gaat makkelijker
Venun_ aat heetmeel
©2004
Ik speel nog steeds! Bezig met de EV training van een zeer leuke pokemonRazor.Timo schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:48:
Spelen mensen eigenlijk nog intensief? Ik heb overigens een rare bug gevonden. Ik win niets meer in de lottery. Vandaag eindigde de code op een 1 en ik won niets... terwijl mijn charizard zijn ID toch echt op een 1 eindigd....
Zal je vanavond even aan de startpost toevoegen.SpeeDRaZoR3 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:37:
Nou vanmiddag een DS lite gekocht met Pokemon Diamond. Hopelijk net zo verslavend als de oude pokemon games. Me friendcode zal ik snel posten, want las dat je hem pas krijgt in de 3de stad. Want kon hem al nergens vinden
@Razor.Timo: Ik speel nog wel maar ik ben bezig met voorbereiding van mijn vakantie die donderdag in gaat. Dan mooi 4 weken weg van het werk en dat betekent dus veelal druk bezig ben op werk om alles in orde te maken voor mijn vertrek.
Dat heb ik ook, maar de 4e prijs is een nieuwe backdrop zoals je weet. Ik heb ze allemaal, dus kan niks meer winnen, jij dus ook. Vanaf nu moet je de laatste 2 goed hebben.Razor.Timo schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:48:
iemand die me tijdelijk lugia en z'n vriendjes kan lenen zodat ze in m'n pokedex komen? @_@
is veelgevraagd, dat weet'k
maar mis alle vorige versies, dus kan ze anders niet echt krijgen
is veelgevraagd, dat weet'k
Kan wel maar gaat pas wanneer ik terug ben.Venun schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:48:
iemand die me tijdelijk lugia en z'n vriendjes kan lenen zodat ze in m'n pokedex komen? @_@
is veelgevraagd, dat weet'kmaar mis alle vorige versies, dus kan ze anders niet echt krijgen
SPeeDRaZoR3 (Ugh leet-speak
Ligt het aan mij of is het verdraaid lastig die Azelf, Uxie en Mesprit te vangen. 1 HP en 25 ultaballs later is het beste beestje nog steeds niet gevangen. Wil toch wel een keer de PokeDex vol hebben om verder te kunnen.
Wie heeft er trouwens een Piplup voor me in de aanbieding? Ik heb zelf niet veel ervoor terug (Unown, Cleffa) maar zoek hem nog wel voor mijn collectie. Laat het even weten.
Wie heeft er trouwens een Piplup voor me in de aanbieding? Ik heb zelf niet veel ervoor terug (Unown, Cleffa) maar zoek hem nog wel voor mijn collectie. Laat het even weten.
[ Voor 28% gewijzigd door JanW op 23-10-2007 18:07 ]
Azelf / Uxie / Mesprit zijn wel lastig ja.
Zelf had ik azelf in 1 bal, en uxie in 50 ofzo
(Mesprit masterball)
Dit kan enorm verschillen though.
Zelf had ik azelf in 1 bal, en uxie in 50 ofzo
Dit kan enorm verschillen though.
Goed, national Dex gehaald. Mesprit zwerft wel nog ergens rond, maar heb nog geen zin om die te vangen. Nu zit ik wel met een kleine vraag.
spoiler:
In Mt. Coronet kun je Dratini vangen als je over een waterval heen bent gegaan, maar hoe kom je bij die waterval 
GevangenJanW schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:55:
Goed, national Dex gehaald. Mesprit zwerft wel nog ergens rond, maar heb nog geen zin om die te vangen. Nu zit ik wel met een kleine vraag.
spoiler:In Mt. Coronet kun je Dratini vangen als je over een waterval heen bent gegaan, maar hoe kom je bij die waterval
edit:
En meteen Heatran erbij gevangen. Die was een stuk makkelijker dan Uxie/Azelf/Mesprit.
[ Voor 9% gewijzigd door JanW op 30-10-2007 18:26 ]
vind je ? heeft mij dik 4 uur tijd gekost
1e keer 70 ballen vergooid tot hij zichzelf ging stranglen (en hij was al stunned, dus niet elke turn een hit)
Ik had ze allemaal vrij snel de legends. Vond dit de makkelijkste legends in welk pokemon spel dan ook. Articuno en Co duurde allemaal veeel langer bij mij. In diamond alles met 2~3 ballen binnen.
Je bent nu gewoon een ouwe rot in het vak geworden
Mweh, zit eens in de week nog wel eens pokemon online te bekijken of ik een mooie trade heb, maar meer dan dat doe ik er eigenlijk niet meer mee 
Wéér niet gelukt om door te gaan tot ik level99 pokes heb XD
Wow ik vind l99 ook wel erg hoogVenun schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 01:40:
Maar ik ben zelf ook echt compleet casual bezig.
En nu dus met pearl, eerst op vakantie (in september) en daarna sporadish in de trein. Deze week weer wat fanatieker......eerst ff rondlopen met de gedachte wat ik ook al weer moest doen en toen opeens een Chansey tegenkomen......niet eens heel moeilijk wsl, maar in red kwam ik em alleen maar tegen in de safari zone geloof ik........oh wel.
Op 'het' plekkie nu 3 pogingen mogen wagen, en nog geen vangst, voornamelijk omdat het lastig is om hem in het rood te krijgen
10 second ninja DONE
Anoniem: 245616
hoi ik ben pas begonnen en ik zoek tegenstanders om mee te spelen ook zoek ik een mew!
corking@casema.nl mail of add msn kijk maar
corking@casema.nl mail of add msn kijk maar
Ik ook niet... Heb even heel erg veel gespeeld, maar zodra je alles gedaan hebt en het alleen nog maar om het vangen en trainen gaat is de lol er een beetje af... Vooral door de vele fakes onlineVenun schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 01:40:
Mweh, zit eens in de week nog wel eens pokemon online te bekijken of ik een mooie trade heb, maar meer dan dat doe ik er eigenlijk niet meer mee
Online heb ik me nog niet eens gewaagd, maar dat levellen/vangen irritant word........zow hee!Razor.Timo schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:18:
[...]
maar om het vangen en trainen gaat is de lol er een beetje af... Vooral door de vele fakes online
Mijn self imposed Chansey hunt begint nu toch wel te irriteren. Kreng heeft al 5pogingen niet overleefd (sla/trap/poisen en/of fry microwave em iedere keer K.O. :(

Ik wil eigenlijk nog testen of ie ook ontsnapt als ie EN rood is qua hp, EN status sleep heeft, maar als het dan nog niet lukt dan ga ik maar eerst verder met het spel. Dan ben ik wsl ook nog niet in bezit van genoeg badges of high level pokies oid.
(ik weiger dat ook te googlen, dat dan weer wel
10 second ninja DONE
oke,
hier een starter die is begonnen aan zijn eerste pokemon avontuur dmv de ds lite met pokemon diamond.
ik heb gelijk in het begin de vuur pokemon genomen en 5andere gevangen waaronder magikarp.
maar nu heb ik die nog steeds in m'n battle opstelling zitten,terwijl ik al vele andere pokemons heb gevangen.
bij degene die ik heb gevangen komt na het vangen het bericht: je pokemon is in sommige pc's in box 1 gekomen.
maar als ik ergens een pc zie dan zie ik niet mijn pokemon.
ik wil andere pokemons in mijn battle lijst want met bijv magikarp kan ik natuurlijk niks in een gevecht.
HOE DOE IK DIT????????
oja ik heb net mijn 2de batch gehaald en mijn fiets.
hier een starter die is begonnen aan zijn eerste pokemon avontuur dmv de ds lite met pokemon diamond.
ik heb gelijk in het begin de vuur pokemon genomen en 5andere gevangen waaronder magikarp.
maar nu heb ik die nog steeds in m'n battle opstelling zitten,terwijl ik al vele andere pokemons heb gevangen.
bij degene die ik heb gevangen komt na het vangen het bericht: je pokemon is in sommige pc's in box 1 gekomen.
maar als ik ergens een pc zie dan zie ik niet mijn pokemon.
ik wil andere pokemons in mijn battle lijst want met bijv magikarp kan ik natuurlijk niks in een gevecht.
HOE DOE IK DIT????????
oja ik heb net mijn 2de batch gehaald en mijn fiets.
thanks!!!Anoniem: 44947 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 11:21:
Je moet in de PC in een Pokemon center kijken
Hoihoi,
Speelt iemand dit nog regelmatig?
Ik had een tijd niet gespeeld, nadat ik had verloren bij de Elite 4. Ik ging er, vanwege de naam nl van uit dat dat er 4 waren, en had al mijn items opgebruikt. Bleek er een 5e te zijn.... oeps!
In de kerstvakantie weer aan begonnen, en ze verslagen. Ben nu BP aan het verzamelen in de Battle tower.
Iemand zin om te ruilen/battelen?
Speelt iemand dit nog regelmatig?
Ik had een tijd niet gespeeld, nadat ik had verloren bij de Elite 4. Ik ging er, vanwege de naam nl van uit dat dat er 4 waren, en had al mijn items opgebruikt. Bleek er een 5e te zijn.... oeps!
In de kerstvakantie weer aan begonnen, en ze verslagen. Ben nu BP aan het verzamelen in de Battle tower.
Iemand zin om te ruilen/battelen?
Ja, die Chansey is HEEEEEEL irri!!! Steeds deed ie Softboiled enzo, ik deed er ook lang over om die te vangen. Is gewoon een kwestie van geluk.Sagat schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:09:
[...]
Online heb ik me nog niet eens gewaagd, maar dat levellen/vangen irritant word........zow hee!
Mijn self imposed Chansey hunt begint nu toch wel te irriteren. Kreng heeft al 5pogingen niet overleefd (sla/trap/poisen en/of fry microwave em iedere keer K.O. :() en is al uit 3 ballen ontsnapt.
Ik wil eigenlijk nog testen of ie ook ontsnapt als ie EN rood is qua hp, EN status sleep heeft, maar als het dan nog niet lukt dan ga ik maar eerst verder met het spel. Dan ben ik wsl ook nog niet in bezit van genoeg badges of high level pokies oid.
(ik weiger dat ook te googlen, dat dan weer wel)
Heb er 56 uur opzitten, alle badges en Elite Four gehaald. Nu speel ik al geruime tijd niet meer, jammer dat de Pokémon games nooit zoveel replay waarde geven.
Gewoon de voorevolutie trainennrg50 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 21:07:
[...]
Ja, die Chansey is HEEEEEEL irri!!! Steeds deed ie Softboiled enzo, ik deed er ook lang over om die te vangen. Is gewoon een kwestie van geluk.
Mijn code is: 2277 5173 9500 Ash
Calimer0
Anoniem: 93354
Heeft iemand toevallig een van de oude gba games waar je charmander hebt? ik wil die graag hebben voor diamond maar die moet je daaruit importeren? maar ik heb dat spel niet. Zou iemand mij hier mee kunnen helpen?
Yep, kan, voeg met toe op MSN: sterocitrev bij hetemail
. Ik garandeer alleen niet dat het deze week lukt, omdat ik samen doe met mijn broertjes en de gamecube met pokemon box etc. staan dus op een andere locatie.
Anoniem: 247055
*Bump* om het topic nieuw leven in te blazen speelt iemand het nog?
wel een vraag : iemand tips om feebas te vangen?
wel een vraag : iemand tips om feebas te vangen?
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 247055 op 31-03-2008 13:39 ]
Op zich hoef je een topic niet te kicken als je niets nuttigs toe te voegen hebt hoor
ik zit met pokemon diamond op de DS lite vast 
ik heb 4 badges gehaald, maar ik kan niet verder. psyducks blokkeren de weg aan de ene kant, en een of ander poppetje blokkeert de weg naar sun-nogwat city...(wegens powerdown)
Ik heb de "secretpotion" nog niet ontvangen om de psyducks te verjagen en ik zit dus nu muurvast..
wat nu?
ik heb 4 badges gehaald, maar ik kan niet verder. psyducks blokkeren de weg aan de ene kant, en een of ander poppetje blokkeert de weg naar sun-nogwat city...(wegens powerdown)
Ik heb de "secretpotion" nog niet ontvangen om de psyducks te verjagen en ik zit dus nu muurvast..
wat nu?
www.gamefaqs.com 
Iemand zin in een gevecht?
Ik heb nu aardig wat pokemon getraind op de manier die ik wil
Iemand zin in een gevecht?
Welk level zit je ongeveer? Ik zelf zit op 70, maar ik heb niet zo zin om tegen iemand te vechten met alleen maar level 100stefan001 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:03:
www.gamefaqs.com
Iemand zin in een gevecht?Ik heb nu aardig wat pokemon getraind op de manier die ik wil

Anoniem: 247055
ga naar pastoria versla de gymBootVluchteling schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:21:
ik zit met pokemon diamond op de DS lite vast
wat nu?
daarna achtervolg de galatic grunt in pastoria blijven achtervolgen. uiteindelijk ontvang je dan de secret potion van cynthia
ik was die grunt dus kwijt. uiteindelijk gevonden. iig bedanktAnoniem: 247055 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:38:
[...]
ga naar pastoria versla de gym
daarna achtervolg de galatic grunt in pastoria blijven achtervolgen. uiteindelijk ontvang je dan de secret potion van cynthia
Bij mij gaat het een beetje met vlagen, de ene week/maand doe ik amper wat en dan ben ik ineens een week lang niet meer te scheiden van het spelletjeRazor.Timo schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:03:
[...]
Welk level zit je ongeveer? Ik zelf zit op 70, maar ik heb niet zo zin om tegen iemand te vechten met alleen maar level 100Daarbij heb ik al 6 maanden niet meer gespeeld
Ik heb pokemon rond de level 80, level 50 kan ook wel.
Voeg me anders maar toe op msn: sterocitrev bij hetemail
Had vandaag me gameboy opgegraven met pokemon red & blue
Zat al tijdje aan de DS lite te denken. Is er echt kwa gameplay veel veranderd ten opzichte van Generation 1 en 4?
Twijfel namelijk behoorlijk
Zat al tijdje aan de DS lite te denken. Is er echt kwa gameplay veel veranderd ten opzichte van Generation 1 en 4?
Ja... Eigenlijk is alleen de basis hetzelfde gebleven. Er is super veel bijgekomenSaURoN schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:39:
Had vandaag me gameboy opgegraven met pokemon red & blue![]()
Ah bedankt, toch maar eens goed overnadenken om er toch maar 1 te halen 
Is dat battle revolutions nog wat voor de wii in samenwerking met dit ? Of valt dat beetje tegen?
Is dat battle revolutions nog wat voor de wii in samenwerking met dit ? Of valt dat beetje tegen?
[ Voor 28% gewijzigd door SaURoN op 02-04-2008 20:02 ]
Battle revolutions valt echt zwaar tegen schijnt. Gewoon vechten in 3D, niets meer niets minder. Online werkt ook niet super. Ik zou zeggen zoek wat reviewsSaURoN schreef op woensdag 02 april 2008 @ 20:02:
Ah bedankt, toch maar eens goed overnadenken om er toch maar 1 te halen