https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Hij schijnt er nu ook next-gen uit te gaan zien dus dat zou wel erg mooi zijn.
AC:Brotherhood lijkt me ook wel leuk:)
Diablo 3 stond ook al op het lijstje van de meeste mensen 2 jaar geleden dus ik wacht nog wel even met daarop hopen:p
[ Voor 28% gewijzigd door Afvalzak op 06-08-2010 09:07 ]
[ Voor 80% gewijzigd door psychoclown op 06-08-2010 14:45 ]
De Gears serie vind ik wel een tof verhaal hebben.
Bulletstorm
In de trailers en de gameplay op de e3 waren gewoon vet.
Call of Duty: Black Ops
Call of Duty heeft een grote fan base, en dus lekker veel mensen om samen online mee te knallen.
Crysis 2
Nog niet helemaal zeker, maar de setting in NY spreekt me wel aan.
En we wachten nog steeds
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Eigenlijk is dat toch wel erg. Dit streeft af op een Duke Nukempje
• Diablo 3 - Opvolger van de hack & slash game aller tijden, Blizzard werkt er inmiddels alweer 5 jaar aan en dit is toch wel het spel waar ik het meeste naar uit kijk.
• Grim Dawn - De nieuwe game van oud Iron Lore Entertainment developers (Titan Quest + expansion) die ze uit eigen zak (en wat pre-orders) en in vrije tijd ontwikkelen. Ziet er veelbelovend uit, gemaakt op een verbeterde TQ engine.
• Torchlight II - Torchlight was een heel aardige hack & slasher voor maar een paar euro en draait op zo'n beetje elk systeem. Helaas was het na 100+ uur toch wel redelijk saai zeker in vergelijking met TQ/D2.
Torchlight II biedt Co-op/Multiplayer wat de levensduur flink zal verlengen!
• Mythos - Een game die al vaak gedropped en opgepakt is maar er lijkt eindelijk schot in te zitten. De beta heb ik 2 jaar geleden helaas niet kunnen spelen maar het ligt een beetje in dezelfde trant als Torchlight maar dan in MMO vorm.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Heb 7 en 8 enorm graag gespeeld, maar om een PS te kopen enkel voor FF, vind ik er toch wat over.
Realistischer is dan Legend of Zelda: Skyward Sword
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
Het duurt nog wel even voordat die uitkomt, en het is altijd afwachten of een MMO wat voorstelt, maar het lijkt mij persoonlijk wel vrij briljant om als Inquisitor of Librarian rond te banjeren, extra troepen op te eisen en dan de Daemons te vernietigen. Genoeg lore in ieder geval om mee te werken.
Medal Of Honor - Niet omdat ik nu al weet dat dat een retegoed spel gaat worden, maar de vorige deeltjes waren wel leuk, en DICE doet de multiplayer, dus dat kan nog wel eens leuk worden
DiRT 3 - Als ie net zo leuk wordt als deeltje twee komt ie zo snel mogelijk huize Sorbo binnen
Diablo 3 - Ik heb de hoogtijdagen van deeltje twee helaas gemist, maar sinds torchlight ben ik erg benieuwd naar wat deze game gaat brengen.
Fallout 3 - Ja, Fallout 3 ja. Zojuist gekocht, hij is nu aan het downloaden. Na Borderlands (ja, ik weet, er zijn grote verschillen) wil ik toch eens FO3 gaan proberen. Oh, en misschien Vegas ook wel, mocht dit me bevallen
Deathspank (PC)- De game lijkt me heel leuk, maar ik heb geen PS3/Xbox Live, dus ik zal moeten wachten op de PC versie
EINDELIJK weer een Formule1 game. Hoewel de Wii game echt r*k was, heb ik er het volste vertrouwen in dat dit echt een super game gaat worden voor de overige spelcomputers. Nog even geduld........
Jep, hier wacht ik dus ook op. Weet alleen nog niet of ik die op de xbox met de controller ga doen of op de pc met een stuurtjethe Runningman schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:55:
F1 2010
EINDELIJK weer een Formule1 game. Hoewel de Wii game echt r*k was, heb ik er het volste vertrouwen in dat dit echt een super game gaat worden voor de overige spelcomputers. Nog even geduld........
Call of Duty - Black Ops - Mja, ik speel CoD al vanaf deeltje 1 en ben erg benieuwd naar dit deeltje. MW2 speel ik nog steeds en het is een dijk van een game(ondanks het gemis van dedicated servers). Ik hoop dat Treyarch er wat moois van gaat maken!
Medal of Honor - Sinds ik de beta heb gespeeld weet ik niet of ik er nog echt naar uit kijk. Maar ja, gepreorderd bij Steam... kom er dus niet meer onderuit
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Um, 7 en 8 zijn toch op PC uitgekomen? Aldus de 7 ultima edition.. En ik kan me herinneren dat ik 8 ook op de pc heb gespeeld. Op internet zwerven genoeg versies rond..Big Womly schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:46:
De hele final fantasy serie op PC.
Heb 7 en 8 enorm graag gespeeld, maar om een PS te kopen enkel voor FF, vind ik er toch wat over.
Realistischer is dan Legend of Zelda: Skyward Sword
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Diablo 2 helemaal grijs gespeeld op Hardcore.
WoW: Cataclysm:
Vele veranderingen komen, ben zeer benieuwd.
Xcom game:
Helaas geen UFO: Enemy Unknown variant maar het is X-Com en dan ben ik altijd benieuwd en tot zover lijkt hij mij best goed te worden.
Dat was het eigenlijk wel, speel niet zo heel veel spelen.
Nu Starcraft 2, League of Legends en World of Warcraft.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Zeer vermaakt met FFXI en het ziet er tot nu toe veelbelovend uit. Nog iets meer dan een maandje wachten:)
Taru tossing moet een olympische sport worden
Van een HL1 mod uit 2002 naar een standalone spel met een custom game engine, elementen met RTS en FPS. Speel NS (HL1) sinds beta, zelf heb ik dus ook al een pre-order gedaan voor NS2
Website
Teaser:
Alpha gameplay - Aliens:
Alpha gameplay - Marines:
Hier heb je ook video clips van Alien/Marine commander. (RTS)
[ Voor 17% gewijzigd door thr- op 06-08-2010 15:29 ]
GT5
De lang verwachte ultime racegame.
Nog nooit had ik zoveel uren in een game gestopt als in GT4.
Verwacht ook zeer veel van GT5
FIFA 11
Tot aan vorig jaar altijd een trouwe PES gamer geweest. PES 09 viel behoorlijk tegen vandaar een jaar later mede door de goede reviews FIFA 10 geprobeerd. En ik was volledig om.
XBOX360
Fable III
geen onderbouwing nodig lijkt me...
Heb zo'n 2000 uur in Guild Wars I gespendeerd, dus qua value for money een deal die je niet veel tegenkomt
Torchlight II;
Ben aangestoken door het enthousiasme van Psychoclown in zijn topic over de komst van dit spel, moet nog wel even Torchlight I spelen voor "het gevoel"
Civilisation V;
Hopelijk een mooi vervolg van de lijn, ben wel benieuwd naar het nieuwe combat-systeem en de diplomatic interaction.
Cataclysm Expansion voor World of Warcraft
De expansion gaat echt nieuwe dingen in WoW stoppen. Dingen die de game na al die jaren eigenlijk gewoon nodig had. Ik zie zoveel mooie dingen voorbij komen dat ik eigenlijk niet kan wachten tot de release er eindelijk is.
Zelda - Skyward Sword
Ben altijd al fan geweest van Zelda games door de diepgaande verhaal. Deze komt er dus ook weer bij.
Donkey Kong Country Returns
Eindelijk na jaren... van afwezigheid is er eindelijk weer een Donkey Kong platformer aangekondigd. Ik kan niet wachten tot ik weer wat apenstreken kan uitvoeren
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Battlefield 3
Ik heb tot nu toe alle battlefields gespeeld en tis en blijft gewoon een geweldige game, ik speel nu bad company 2, maar ik mis het vliegen en de gameplay van bf2.
Need for speed hot pursuit
Ik heb in mn jongere jaren zeer veel NFS gespeeld, met mn broer samen op 1 pc/scherm lekker samen nfs 3 4 spelen, geweldig politie en mooie autos en scheuren
beiden @ pc:)
Verwijderd
Fable 3 Xbox360,
Omdat ik helemaal verslaafd ben aan deze serie, en omdat het met elke editie alleen maar mooier en uitgebreider word! Bovendien is het hele verhaal mooi ontwikkeld en geschreven. Kortom daar ben ik wel een paar maandjes zoet mee (normaal ben ik binnen 4 dagen op een spel uitgekeken.)
HawX2 Xbox360,
Omdat iedere jonge kerel vroeger wel piloot wilden worden
Lekker online ontzettende lange dogfights houden.
EDIT:
Vergeet ik toch zomaar een zeer belangrijke PC titel!
natuurlijk Diablo III,
deel 1 was verslavend, deel 2 was super verslavend en van deel 3 verwacht ik nog veel meer! wat ik tot nu toe gezien heb aan screenshot en filmpjes word het een ontzettend mooie game!
kan niet wachten!
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2010 16:32 ]
Ik wacht al tijden op een nieuwe sc-fi mmo en ik ben heel benieuwd wat Bioware hier voor moois van gaat maken! KOTOR in mmo saus.
We do what we must because we can.
De nieuwe Formule 1 game van Codemasters. Alweer veel te lang geleden, GP4 was voor mij de laatste, daar reed Verstappen nog in mee
En Gran Turismo 5. Wanneer dat spel uitkomt, koop ik een PS3 met GT5 en wordt gelijk mijn oude 4:3 elektronenkanon geupgrade naar een wat moderner exemplaar dat alle pracht ook echt kan laten zien. Vorige upgrade was toen GT4 uitkwam, toen kocht ik die samen met een PS2 en mijn huidige TV. GT3 en GT4 helemaal grijs gespeeld en ik hoop dat GT5 dezelfde spelbeleving zal hebben.
Bij mij komt hij op de pc met stuurtje!! Na GP4 word het weer eens tijd voor een echt F1 spel op de pc!beany schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 15:09:
[...]
Jep, hier wacht ik dus ook op. Weet alleen nog niet of ik die op de xbox met de controller ga doen of op de pc met een stuurtje
Mafia 2: Heb deeltje 1 nooit gespeeld, maar wat ik er tot nog toe van zie en over lees is echt meer dan genoeg om me hiervoor warm te maken. Een open wereld, een geweldige setting en sound. Ik heb mijn pre-order in ieder geval al gedaan!
Football Manager 2011: Mijn favo game eigenlijk. Ieder spel is uit te spelen, dit spel niet, nooit gaat het vervelen. In de huidige versie heb ik ook alweer meer dan 300 uur gestoken, en dat is nog eens weinig als ik het vergelijk met andere mensen. Nee, laat dit pareltje maar weer komen

Verder zijn er nog andere games die ik graag zie komen, zoals de nieuwe Thief en Deus Ex en ook Diablo 3. Ik heb deel 2 wel eens gespeeld, maar nu kan ik die graphics gewoon niet meer aanzien. Een beetje terug in de tijd is nog wel ok voor me, maar met diablo 2 maak je toch wel, jammer genoeg, een iets te grote spring. Hoe goed de gameplay ook mag zijn.
Soul & Blade
De nieuwe MMO van NCsoft Korea, de trailers zien er bizar goedbelovend uit. Of deze ooit naar Europa gaat komen blijft maar de vraag, maar ik wacht netjes af
Guild Wars 2
Ook een NCsoft product (en A.net), de opvolger van mijn favo Guildwars. Compleet anders dan menig MMO, nu met nog meer 'MMO elementen' en een compleet andere insteek op diverse aspecten. Het nieuws en filmpjes tot heden beloven heeeeel wat goeds
Fifa 2011
Na Worldcup te hebben gespeeld, merkte ik al dat ze wederom een goeie stap hebben gemaakt tov Fifa 2010, ik hoop dan ook dat ze dit erg goed doorzetten naar 2011 en er een nog betere footie van maken.
De overige games komen eigelijk al uit, Mafia 2, F1 2010, CoH Going Rogue, dus daar wacht ik meer op, dan dat ik er nog naar uit kijk.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En daarnaast zit ik natuurlijk te wachten op Portal 2. Om het wachten wat te verdragen heb ik afgelopen week deeltje 1 ook nogmaar eens op een regenachtige avond uitgespeeld. Wat blijft het toch een geweldige game.
Daarnaast hebben ze in deeltje 2 ook de engine een behoorlijke update gegeven, waardoor het er (hopelijk) allemaal een stuk beter uit komt te zien
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Verwijderd
Killzone 3 Playstation 3
Uncharted 3 Playstation 3
Reden: de voorgaande delen van deze twee playstation exclusives waren al zeer goed en de opvolgers lijken alleen maar beter te worden.
Verwijderd
Nieuwe delen in de legendarische serie met natuurlijk 3D ondersteuning van de Nintendo 3DS.
Gran Turismo 5 (Musthave voor elke autoliefhebber met een ps3)
Voor deze spellen heb ik speciaal een playseat en stuurtje gekocht, dus laat maar komen!
Ja op deze wacht ik ook, Portal heb ik nog niet eens zo heel lang maar dat was echt een heel leuke game waarbij de tijd zo voorbij was (en tig levels verderMatis schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 20:15:
En daarnaast zit ik natuurlijk te wachten op Portal 2. Om het wachten wat te verdragen heb ik afgelopen week deeltje 1 ook nogmaar eens op een regenachtige avond uitgespeeld. Wat blijft het toch een geweldige game.
Daarnaast hebben ze in deeltje 2 ook de engine een behoorlijke update gegeven, waardoor het er (hopelijk) allemaal een stuk beter uit komt te zien
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Spijtig genoeg is de release uitgesteld, anders had ik het spel in een goede maand in mijn handen gehad.
Vooral de personality+ spreekt me aan.
Cataclysm, veel veranderingen die me misschien wel gaan bevallen.
Assassins creed Brotherhood, Assassins creed II was geweldig en ik ben benieuwd hoe het verhaal verder gaat.
Dan nog een shooter, ik zal flink wat previews/reviews moeten lezen voordat ik een keuze maak tussen BF3 CoD BO en MoH
[ Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 07-08-2010 21:43 ]
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Gezien het aantal auto's en circuits/banen die er in zitten is dit wel iets waar ik naar uit kijk en ook speciaal een Playstation voor ga kopen, die heb ik nog niet namelijk, dus ik hoop dat Sony een mooi combiset maakt eventueel met een mooi Logitech race stuur.
Elite 4
Daarnaast wacht ik nog steeds op een betere 3D versie van Frontier First Encounters ook wel Elite 4 genoemd door sommige.
Ik heb al een speciale geporte open-gl versie gespeeld, die ziet er heel goed uit, maar is flink buggy.
Ik heb het idee dat dit nu eindelijk eens echt een nieuwe standaard zal gaan zetten in de MMO. Bioware is (financieel) onafhankelijk genoeg om hun eigen weg te gaan en hebben net als Blizzard te mentaliteit van 'done when it's done'.
ze hebben ook niet de pretentie om een WoW killer- en dus- clone af te moeten leveren. Bij alles wat ik erover lees en zie wordt het een vernieuwend spel waar ik eindelijk weer eens echt naar kan uitkijken!

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
[ Voor 70% gewijzigd door psychoclown op 07-08-2010 21:44 ]
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Black and White ondersteunen GEEN specifieke 3DS features, dus geen 3D ondersteuning. De verbeterde versie van deze twee (Pokemon Grey?) zal dat ongetwijfeld wel doenVerwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 22:33:
Pokémon Black/White
Nieuwe delen in de legendarische serie met natuurlijk 3D ondersteuning van de Nintendo 3DS.
Ik kijk zelf vooral uit naar Maffia 2 en F1 2010. Ook de Nintendo 3DS met haar/zijn spelen staan hoog op mijn lijstje
Het spel waar ik altijd het meeste plezier aan heb beleeft is Deus Ex. Er is geen spel dat ik vaker met zoveel plezier heb gespeeld. De verschillende plots en personages die door elkaar heen lopen in combinatie met bekende en minder bekende samenzweringstheorieën, de rijkdom aan keuzes om tot doelen te komen, de prachtige citaten... Dit spel is mij nog steeds niet gaan vervelen, zeker met mods die de gameplay nog leuker maken, met name de Shifter mod die het spel verrijkt met extra's en slimmere tegenstanders ("realistisch" is nu echt bijna onmogelijk). Ook de graphics worden gek genoeg nog steeds door fans verbeterd.
Maar goed, het wordt na zoveel jaren wel eens tijd voor een waardige opvolger, en "Deus Ex: Invisible War" was dat zeker niet, dit sloeg de plank volledig mis. "Project Snowblind" durfde men al niet meer te verbinden aan de naam Deus Ex. Het aankomende Deus Ex 3 is nu al meerdere keren uitgesteld en ik kijk er toch wel erg naar uit dat deze eens een keer uitkomt...
War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic
Wat mij ook het meeste aanspreekt aan Fifa 11, is dat je je eigen spreekkoren in het spel kan zettenYouR schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 11:21:
Ik ga voor Fifa 11, Fifa 10 heb ik pas gekocht (voor een kleine prijs) en ik ben er nog druk mee bezig.
Vooral de personality+ spreekt me aan.
Ook wacht ik nog op F1 2010 en TDU 2.
Heb beide games op de Gameboy Advance verslonden, en als die enige indicatie zijn van wat de DS-versie wordt, kan ik m'n lol weer op. Goed verhaal, goeie muziek, grafisch prima, >40 uur gameplay
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verder kijk ik erg uit naar The Last Guardian, Fallout: New Vegas en Brink.
Niellie41 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:26:
Wat mij ook het meeste aanspreekt aan Fifa 11, is dat je je eigen spreekkoren in het spel kan zetten![]()
Ook wacht ik nog op F1 2010 en TDU 2.
Dan importeer ik toch zeker de *spreekkoren* uit Hooligans
Het lijkt erop dat het eindelijk eens wat frisser gaat worden dan de vorige pokemon spellen.
Halo: Reach
Tja, wat valt er hier over te zeggen. Het is Halo. Na de béta gespeeld te hebben moet ik zeggen dat het een hele grote vooruitgang is ten opzichte van Halo 3 en ODST, dan kan ik deze natuurlijk niet voorbij laten gaan
Ook kijk ik uit naar LFS S3 dat aangekondigd is maar waarschijnlijk nog heel lang op zich laat wachten.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dus wacht ik met smart op de nieuwe.
[ Voor 9% gewijzigd door jbkappirossi op 20-08-2010 05:33 ]
[ Voor 85% gewijzigd door psychoclown op 20-08-2010 13:19 ]
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
NFS comes home. Alle nfs'en na hot pursuit konden mij niet echt bekoren, Toen ik hoorde dat de makers van een van mijn andere favo racegames NFS nieuw leven in ging blazen werd ik heel blij
Verder Gears of War 3 maar dat duurt nog even. Aflsuiter van de trilogie, hoewel ik pas een kleine 2 maanden hardcore fan ben, vind ik het een geweldige serie.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
From dust
Heb heeel lang Populous gespeeld, in mindere mate Black&White.
Dat laatste spel was zeker leuk en vernieuwend, maar toch net niet wat ik er van verwacht had.
Wanneer ik nu de omgevingen zie, de mannetjes en (iemand die er uitziet als een mannelijke) shaman, met de mogelijkheid om terrein te vervormen, wordt ik heel erg blij!
En ik blijf trouw aan mijn PC
~... this doesn't look like Kansas to me, Toto... ~
Same for me, maar ik denk wel dat met de nieuwe opzet van de verdediging van steden de spy's juist nu toegevoegde waarde zouden hebben. Het schrappen van corporations en religion vind ik wel een positief punt, de nadruk komt dan weer wat meer bij de kern van het spel te liggen.Matis schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:19:
Naar aanleiding van de (p)review op de FP, zie ik ook Civ5 graag verschijnen, dit omdat ik Civ4 BTS met veel plezier gespeeld heb, maar er een aantal nadelen waren aan de game. Zo waren spy's altijd vervelend en ook het feit dat je een stad in de initiële fase van de game MOEST verdedigen was niet echt prettig. Daarnaast was het spel op grafisch niveau een beetje achterhaald. Tevens lijkt de heptamon-indeling van het speelveld me ook een extra uitdaging
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Kijk er echt naar uit om weer eens lekker te kunnen racen.
Kijk ook echt uit naar de Carrière mode om je lekker op te werken naar een beter team of dat je je eigen team omhoog helpt naar je eerste overwinning.
Ben erg benieuwd naar de I's en hoe die reageren op een onmogelijke inhaling, word je echt letterlijk van de baan gebeukt of laten ze ruimte en accelereren ze je er na de bocht weer voorbij.
Daarbij is de verheuging sinds kort groten geworden door eindelijk een appartementje gevonden te hebben en van me studente kamertje af kan, eindelijk mijn playseat kan neer zetten samen met mijn homecinema set en 42" tv.
Lijkt me echt weer heerlijk om elke schakeling te voelen en het geluid überhaupt weer te horen.
Call of Duty - Black Ops
Kijk hier ook wel naar uit, binnenkort ga ik een nieuw systeempje samen stellen,i7 met een 5970 kaartje. wat Black Ops wel goed moet laten draaien.
MW2 fond ik de single player echt super goed, iig beter en leuker dan de nieuwe batlefield. En Black ops ziet er gwn weer heel erg strak uit. en wellicht geeft het verhaal wat vernieuwing.
Hopelijk een MMO die zich echt onderscheidt in plaats van WoW proberen na te apen en daarin te falen. Ik heb zin om met spacemarines en orks grote shootouts te houden, met titans rond te lopen en alles te vernietigen. Ik heb geen idee hoe ze dat allemaal willen realiseren of hoe het uit zal pakken, maar het concept is veelbelovend. Ik heb er wel vertrouwen in dat ze een goede MMO kunnen maken van het Warhammer 40K universum.
Ik zag daar laatst de tech-demo van.dutch_camel schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:50:
Ik kijk voor eerst sinds tijden weer eens uit naar een game:
From dust
Heb heeel lang Populous gespeeld, in mindere mate Black&White.
Dat laatste spel was zeker leuk en vernieuwend, maar toch net niet wat ik er van verwacht had.
Wanneer ik nu de omgevingen zie, de mannetjes en (iemand die er uitziet als een mannelijke) shaman, met de mogelijkheid om terrein te vervormen, wordt ik heel erg blij!
En ik blijf trouw aan mijn PC
Lijkt me een leuk spel, letterlijk een sandbox
Ik moest ook heel erg aan Populous denken, ik hoop dat het wat gaat worden in ieder geval!
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
De voorgaande delen niet gespeeld, maar de verschillende trailer weten mijn interesse wel te wekken.
En hou wel van Sci-Fi shooters.
NFS Hot Persuit:
Eindelijk geen gare getunde bakken met bumpers en spoiler meer, en gewoon zoals, NFS bedoeld is, met exotische bakken achterna gezeten worden door de politie.
En ik denk BF3/COD:BO:
COD voor de singleplayer, want die blijven altijd nog heel spectaculair, maar BF3 voor de multiplayer, voornamelijk omdat er geen gaar perks en andere rotzooi systeem inzit.
Allemaal op de PC btw, playstation is toch een opgewaardeerde DVD speler
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Het is nog even wachten maar dan eindelijk de lang verwachte opvolger. Zeker met het nieuwe vechtsysteem (geen stack of doom meer) ben ik heel benieuwd hoe het gaat worden (en eerlijk gezegt ben ik Civ IV nu ook wel zat)
NFS-HP:
Ik bedoel, je kan nu eindelijk, ongeremd en ongenuanceerd in vette bakken racen tegen andere vette bakken in politiekleuren
Een waardige sim city 4 opvolger:
Nee, nergens bekend gemaakt dat dit er aan komt, maar dit is wel een van mijn meest gewilde genre spel. ik bedoel, cities xl was toch echt 3x niets. (imho)
Die lijkt mij ook geweldig, vanwege dezelfde argumenten. DIt was wat ik ook vaak miste op de bordvariant van WHammer 40KIl 2 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:52:
Warhammer 40K Dark Millenium.
Hopelijk een MMO die zich echt onderscheidt in plaats van WoW proberen na te apen en daarin te falen. Ik heb zin om met spacemarines en orks grote shootouts te houden, met titans rond te lopen en alles te vernietigen. Ik heb geen idee hoe ze dat allemaal willen realiseren of hoe het uit zal pakken, maar het concept is veelbelovend. Ik heb er wel vertrouwen in dat ze een goede MMO kunnen maken van het Warhammer 40K universum.
Diablo III lijkt mij ook fantastisch! Ik heb al heel lang geen Diablo II meer kunnen spelen, sinds ik over ben gestapt van Windows naar Mac, dus als deze uitkomt, zal dit wel een verplichte aankoop gaan worden.
...:::everybeat.nl
Al eens je keys in je battle.net account geregistreerd en het spel gedownload? Diablo 2 moet als het goed is gewoon op een mac te spelen zijnOme_Les schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:27:
[...]
Die lijkt mij ook geweldig, vanwege dezelfde argumenten. DIt was wat ik ook vaak miste op de bordvariant van WHammer 40K
Diablo III lijkt mij ook fantastisch! Ik heb al heel lang geen Diablo II meer kunnen spelen, sinds ik over ben gestapt van Windows naar Mac, dus als deze uitkomt, zal dit wel een verplichte aankoop gaan worden.
Verwijderd
Eindelijk een game die de ware kracht van de iPhone 4S laat zien op vlak van graphics. Daarnaast belooft de ontwikkelaar om deze keer ook met een sterkere verhaallijn te komen.
Nog wachten tot donderdag, en dan zullen we weten of ze de verwachtingen waar maken.
Welke spellen die uitkomen in dit jaar kijk je naar uit?
Ikzelf wacht met smart op Mass Effect 3. En DLC voor Skyrim.
verder nog niets, maar dat kan nog veranderen
Het is in ieder geval mijn enige game op dit moment in de pre-order
Verder zoals gezegd nog niet echt iets. Hoewel ik stiekem wel een beetje benieuwd ben naar de nieuwe Assassins Creed qua verhaal en (vooral) setting.
Verder uiteraard Half-Life 2 Episode 3 (of ineens Half-Life 3) omdat Valve ons nog steeds het einde van de huidge Half-Life story arc verschuldigd is.
En nog meer DLC voor Portal 2 zou ook welkom zijn; al dan niet gratis. Al moet ik wel nog met het multiplayer gedeelte van de game starten.
Verwijderd
Maar ik denk dat die hoop tevergeefs is.
en ik wacht natuurlijk op Tomb Raider
GTA5 (hopelijk gereleased in 2012?)
Borderlands 2 (meeeer guns!)
Het wordt een mooi jaar :-)
[ Voor 41% gewijzigd door Sssquirrel op 02-01-2012 15:19 ]
This is a Rapture reminder..
dan wil ik vooral gaan kijken, benchen en testen hoe zwaar hij zal worden.
mijn onderbouwing geld tevens voor Grand Theft Auto V !
die waarschijnlijk in de top 25 van zwaarste games ooit gaat komen
Ook erg benieuwd naar Bioshock Infinite. Van de eerste twee delen genoten en kan niet wachten om met dit nieuwe verhaal aan de slag te gaan. Daarnaast hoop ik op meer info van GTA V te horen en heb ik nog steeds de ijdele hoop op een nieuw deel in de Half Life-serie.
En er zijn vast meer titels die ik in de gaten wil houden, maar even niet kan bedenken...
Daarnaast staan Borderlands 2 en The Last Guardian ook hoog op mijn verlanglijstje.
Naast de backlog weer genoeg games te spelen dit jaar en zo weinig tijd (zeker met een kleintje op komst)
Die 2 zit ik ook op te wachten.anandus schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:04:
Een vers jaar, dus een mooi moment om dit topic te kicken
Welke spellen die uitkomen in dit jaar kijk je naar uit?
Ikzelf wacht met smart op Mass Effect 3. En DLC voor Skyrim.
verder nog niets, maar dat kan nog veranderen
ME3 omdat ik MOET weten hoe het verhaal afloopt en hoe keuzes uit 1 en 2 terug komen
En natuurlijk DLC voor Skyrim want die is grandioos!!
maar eerst huis verbouwen en naartoe verhuizen
[ Voor 9% gewijzigd door Player1S op 02-01-2012 17:40 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Ik ga minimaal 1 week vrij nemen wanneer hij uit komt
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Volgende Call of Duty als fervent speler (wie overigens MW3 nog niet heeft..)
GTA V omdat ik helemaal gek was op in ieder geval San Andreas, GTA IV heeft me niet zo enorm veel weten te boeien als brakke console port, heb dus wel meer verwachtingen van deel 5.
De gameplay de storyline alles is fenomenaal!
Lekker oma's en pooiers aanrijden of gewoon mayhem maken!
Diablo3, de beste game ooit denk ik.
Ik kijk hier al meerdere jaren naar uit en ik verwacht dat dit een van de betere is.
De beta heb ik nog niet mogen spelen maar het lijkt me een heerlijk spel !
Warhammer en PC games en lego
Devil May Cry HD remake (deel 1 en 3, deel 2 kan me gestolen worden
Speel de PS2 versie nog regelmatig, dus als er dan een opgepoetste versie van komt, laat maar komen
(meende februari 2012...weet niet zeker, dus zal niet zo lang duren).
En misschien Bioshock Infinite. Bioshock 1 en 2 waren geweldig mooi, ik hou niet van die domme 13 in een dozijn oorlog shooters, gewoon een singleplayer shooter met veel sfeer en leuk verhaal.
Zit alleen een beetje mee, dat ze die "beveiliging" tegenwoordig zo verrot maken met PC games, heb Bioshock 2 dan ook voor de PS3 gekocht maar dat merk je enorm in de graphics terug.
Voor de rest weinig boeiends zover ik weet, misschien nog Resident Evil Operation Raccoon City, maar geen idee of dat dit jaar word of pas 2013 ofzo.
DX11 FTW eindelijk kan mijn videokaart weer is op 100% draaien.
[ Voor 128% gewijzigd door A87 op 03-01-2012 10:53 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Games waar ik naar uit kijk;
-Diablo 3
-Guild Wars 2
Na een tijd actief WoW hebben gespeeld zoek ik een ander spel waar ik wat tijd ik kan steken
:edit: nu ik hier boven me kijk, heb ik ook erg zin in een nieuwe Bioshock
[ Voor 16% gewijzigd door ceekah op 03-01-2012 10:24 ]
Verwijderd
Jagged Alliance 2 behoort voor mij tot één van de beste games ooit. Ik ben dan ook heel benieuwd of deze opvolger de hoge verwachtingen weet waar te maken. Daarnaast biedt het spel elementen die nog in weinige andere games voor komen.
Indie Games <generiek>
Voor mij was 2011 het jaar van de Indie spellen. Nog nooit wisten zoveel ontwikkelaars zoveel originele ideëen naar voren te schuiven en de kwaliteit was over het algemeen gewoon erg hoog. Waar de AAA titels vaak rehashes waren van vorige edities kwam de echte creativiteit uit deze hoek. Ik ben benieuwd waar men dit jaar mee aan komt. Mijn vermoeden is dan ook dat de grootste verrassingen van 2012 uit deze hoek zullen komen.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
GTA San Andreas wist mij zo te boeien, door de verschillende karakters van steden en de ''good feeling'' die overal hing. Ben sinds kort weer SA:MP (na 2 jaar pauze) gaan spelen, en ik vind dat de graphics toch wel erg slecht zijn voor tegenwoordig. GTA V gaat het naar mijn idee helemaal maken, niet zo grauw en grijs als GTA IV.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Verder kijk ik erg uit naar Diablo 3 en Mass Effect 3. Voor de verdere toekomst (2013) kijk ik uit naar C&C: Generals 2.
Edit: dûh, GTA V natuurlijk ook!
[ Voor 5% gewijzigd door Snoz Lombardo op 03-01-2012 10:37 ]
Ben stiekem ook een beetje bang dat hij gaat tegenvallen omdat ik hem al volg sinds de aankondiging en nogal gehyped ben
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
[ Voor 115% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:12 ]
Grappig trouwens, dat er een spel komt over de bevrijding van Friesland in de 15e eeuw
[ Voor 42% gewijzigd door anandus op 09-01-2012 19:11 ]
Onderbouw je keuze. Niet onderbouwde posts worden verwijderd!