Football Manager 2008. (PC)
Heb enorm genoten van 2007, maar ik kan echt neit wachten op het volgende deel. Weet eigenlijk niet eens waarom, maar het voelt gewoon zo aan. Kan gewoon niet wachten op de kleine tweaks, die dit heerlijke spel, nog beter maken.
The Legend of Zelda: Phantom Hourglass (DS)
Lijkt me voor zichzelf spreken. Als je van Zelda houdt, dan is dit een potentiele topper. De sfeer lijkt er goed in te zitten, en het gaat direct verder na Wind Waker, wat, qua verhaal, mijn favoriet is. Goed gebruik gemaakt van het touchscreen en het feit dat het twee schermen heeft, en ook de previews zijn eigenlijk unaniem positief.
Super Paper Mario (Wii)
Komt gelukkig al bijna uit, maar wel een goede 2 maanden na de Amerikaanse release. Heb deel 1 en deel 2 in ieder geval kapot gespeeld, op de Virtual Console respectievelijk Gamecube. Niet helemaal hetzelfde meer, het is immers niet meer turnbased combat, maar voor mij maken de sfeer en het slimme verhaal dit sowieso een zekere koop
Metroid Prime 3: Corruption (Wii)
Lijkt de eerste echt goede shooter(-adventure) te worden voor de Wii, en ook de reviews zijn eigenlijk allemaal positief. Hoewel ik nooit echt fan ben geweest van deze serie, lijkt dit toch wel een heel speciaal spel te zijn.
FIFA 2008 (Wii)
Gewoon omdat ik een voetbalspel, dus niet als Mario Strikers, op mijn Wii wil hebben, om het gewoon relaxed tegen vrienden te spelen. Niets hoogstaands, maar gewoon voor de fun, online en offline.
PES 2008 (Wii/PC)
Het maakt niet uit waar die al dan niet op verschijnt, al zal de PC versie eerder zijn, ik koop hem toch wel. Deze voetbalserie is gewoon simpelweg de beste, en daarom moet ik hem gewoon hebben. Simpel, en da's logisch.
Mario Galaxy (Wii)
Tja, hier is denk ik niet heel veel uitleg bij nodig. Als je een Mario fan bent, dan koopt je dit spel waarschijnlijk toch wel. Lijkt mij in ieder geval fantastisch om te spelen.
Super Smah Bros.: Brawl (Wii)
Een van de beste fun-fighters die er op dit moment is, zo niet dé beste. De vorige twee games waren gewoon heel erg goed, en dit is natuurlijk ideaal als je vrienden langs komen, en je wilt gewoon lekker even chillen met z'n allen.
Apollo Justice: Ace Attorney (DS)
Deel 4 in de Phoenix Wright reeks, maar dan met een nieuwe hoofdrolspeler. Ben nu bezig met deel 3, en heb deel 2 en 1 ook al gespeeld, hoewel eerst 2 en daarna 1

Doet niets af aan het plezier, want deze serie is heel speciaal, en vooral heel erg goed.
Dat was het denk ik wel ongeveer